jotka olivat aloittamassa projektia pitäisi mennä itseensä, koska ette osanneet ottaa huomioon ollenkaan sitä mahdollisuuutta, että minulla voisi olla sellaisia sairauksia jotka vaikuttavat elämääni huonontavasti! Siksi juuri en kokenut mitään tarvetta löytää uutta miestä elämääni! Ja juuri siksi koin, että minulla olisi ollut paljon annettavaa ja saatavaa työelämässä! Olen jo kauan sitten kirjoittanut täällä, että ainoa asia mitä todella olisin halunnut oli saada tehdä töitä itselle mieluisassa työpaikassa! Teitte oikein emämunauksen, kun ette osanneet ottaa kaikkea huomioon! Sairaudet puhkesivat osittain varmasti juuri siksikin, koska en pitkään aikaan ymmärtänyt mitä ihmeen esitystä ympärilläni käytiin! Osaatteko ollenkaan kuvitella, miten kauheita minun vuoteni ovat olleet jo yli kymmenen vuoden ajan! Ette varmasti, koska muuten olisitte jo lopettaneet sen! Hyi teitä, kun pilasitte elämääni, koska ette huomioineet sitä kaikkea mitä minä olisin halunnut eli tehdä töitä! Kyllä minulta olisi pitänyt osata kysyä todella monia kysymyksiä ja jos olisitte sen tehneet projektia tuskin olisi aloitettu koskaan! Olen voinut valtavan huonosti koko projektin ajan ja nyt on sen aika loppua! Kunpa osasitte vihdoinkin asettua minun asemaani ja minun kärsimyksiini yli kymmenen vuoden ajalta! En voi koskaan olla kiitollinen sellaisesta mikä pilasi elämääni aivan liian kauan! Teillä on oikeus lopettaa projekti, koska te sen aloititte! LOPETTAKAA SE ENNEN KUIN MENETÄN ELÄMÄNHALUNI LOPULLISESTI!!
Vastaukset 4
- Anonyymi00001UUSI
Sinun kannattaa mennä itsesi kannalta itseesi ja poistua tältä palstalta. Suojaa itsesi.
- Anonyymi00002UUSI
Mitä mieltä oot viimeisen sanan mumisija siitä mitä kirjoitin aapeeguben projektimarjatta- roolista siinä ketjussa johon oot taas viisastellut kovasti? T naiselta
- Anonyymi00003UUSI
Poistu koneen ääreltä ainakin vuorokaudeksi.
Metsäpolku on raikas ja kuullas aamulla.
Tarvittaessa sadeasu ja kumpparit.
Ties vaikka olisi sieniä tai marjoja. - Anonyymi00004UUSI
Mies, olet rakas mulle❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1261486Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1421304Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak109784Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja118750- 56657
- 50632
- 36568
Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero144539- 6505
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt280489