Kuinka tarkkaan tulevan ennustaminen on mahdollista!

Anonyymi-ap

Minua kiinnostaa tämän palstan perusteella, onko kellään kokemuksia siitä, että jotakin tietoa olisi tulevasta saatu (joko itse, unien kautta tmv tai toinen, ystävä, näkijä tai sen sellainen) .

Erityisesti kiinnostaa sellainen, josta on jotakin hyötyä. Työ, opinnot, oman alan löytäminen, maantieteellisesti paikkakunta minne asettuu/minne kannattaa mennä. Sairaudet, puoliso. Jos näkee, että puolison tapaa vaikka työn merkeissä suuressa kaupungissa niin voi olla rohkaisevaakin irrottautua jostain aiemmasta suhteesta, joka ei tunnu oikealta eikä kuulosta siltä. Ja eron jälkeen voi olla rohkaisevaa kuulla, että onni on tulossa.

Onko omassa tai tuttavan elämässä koskaan tapahtunut niin, että jotakin tietoa tulevasta on saatu ja se olisi toiminut just rohkaisuna? Asialliset vastaukset kiitos

26

187

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tällaisia kokemuksia ihmiset kyllä kertovat paljon: joku on nähnyt unessa tulevan työpaikan, saanut vahvan tunteen muutosta tai opiskelupaikkaa koskevasta ratkaisusta tai kuullut näkijältä jotakin, mikä on myöhemmin tuntunut osuvan hämmästyttävän hyvin kohdalleen. Toiselle tällainen viesti on voinut olla juuri se rohkaisu, jota vaikeassa elämäntilanteessa tarvittiin.

Samalla kannattaa erottaa kaksi asiaa toisistaan. Se, että kokemus on ihmiselle merkityksellinen ja auttaa tekemään päätöksen, on aivan todellinen vaikutus. Sen sijaan meillä ei ole luotettavaa tieteellistä näyttöä siitä, että unien, intuition tai selvänäön avulla voitaisiin järjestelmällisesti saada varmaa tietoa tulevista tapahtumista. Jälkikäteen myös muistamme helposti erityisen hyvin ne ennakkoaavistukset, jotka osuivat kohdalleen, ja unohdamme ne monet, joista ei koskaan seurannut mitään.

Silti tällaisesta kokemuksesta voi olla hyötyä. Jos esimerkiksi joku sanoo, että työelämässä on tulossa uusi mahdollisuus, se voi rohkaista hakemaan paikkaa, jota ei muuten olisi uskaltanut hakea. Samoin eron jälkeen saatu ajatus siitä, ettei elämä pääty tähän, voi antaa voimaa lähteä uudelleen ihmisten pariin. Silloin ennustus on saattanut vaikuttaa tulevaisuuteen myös ihan konkreettisesti omien valintojen kautta.

Varovainen olisin kuitenkin siinä, että tekisi suuren päätöksen pelkän ennustuksen perusteella. Parisuhteesta lähtemisen, työn lopettamisen, paikkakunnan vaihtamisen tai varsinkaan terveyteen liittyvien ratkaisujen pitäisi perustua myös siihen, mitä elämässä oikeasti tapahtuu ja mitä itse haluaa. Ennustusta tai intuitiivista kokemusta voi käyttää yhtenä ajatusten herättäjänä, mutta päätösvalta kannattaa pitää itsellä.

Aiheeseen sopii myös teksti tulevaisuuden ennustamisesta. Siinä ennustamista käsitellään nimenomaan keinona tarkastella esimerkiksi työhön, rakkauteen, rahaan ja oman elämän suuntaan liittyviä kysymyksiä: https://www.ennustaja24.fi/ennustukset/tulevaisuuden-ennustaminen

Olisi kyllä kiinnostavaa kuulla juuri ketjun aloittajan tarkoittamia kokemuksia: ei vain sitä, että "näkijä tiesi", vaan mitä hän sanoi etukäteen, miten tarkka tieto oli, mitä henkilö sen perusteella teki ja mitä lopulta tapahtui. Sellaisista kertomuksista saa huomattavasti enemmän irti.

• Jos ennustelija haluaa rahaa, kysykää siltä miksei hän osaa ennustella oikeita lottonumeroita. Voiton jälkeen voisi tehdä ennustella ihan hyvää hyvyyttään.

• Anonyymi00001

Oikealta ennustajalta olen saanut hyvinkin tarkkaan osuvia ennustuksia.
      Tässä omakohtaisena kokemuksena nyt tuo Sastamalan Noitanaiseksikin sanottu Naomi M.
      Olen antanut hänen ennusteidensa olla ihan ratkaisevia.

Olin joitakin vuosia taaksepäin kahden vaiheilla, opiskelupaikan suunnittelussa, ja hänen ennustuksensa pohjalta sitten valinnan tein, ja oikeaan se osui.
      Hyvin tarkoin kuvaili silloin tulevan mieheni, tuo mies kihlasi minut viime uutenavuonna, senkin näki oikein.

Mitään palvelulinjojen ennustajaa en ole sen koommin käyttänyt, kun sain Naomista ystävältäni vahvaa suositusta.
      Muutamille olin soittanut, ne olivat jotain epäselvää muminaa joista välittyi pelkkä arvailu.

Tuo näkijän kykyhän on nimen omaan sitä, että todella näkee ne tulevat.

• Anonyymi00002

Samalle soitan. Ainoo johon ei ole tarvinnut pettyä.

• Anonyymi00003

Olen soittanut myös, mutta vielä ei ole toteutuneet (4 vuotta sitten 1. kerran) näkee kyllä edelleen saman ns. pitkän kantaman lopputuloksen ihmissuhdeasioissa, mutta ihmisten kohdalla mennyt metsään eli nähnyt väärän ihmisen puolisoksi jne. Ei myöskään kerro itselleni yksityiskohtaisesti mitä näkee, joten olen tulkinnut, ettei esim. ulkonäköä sitten selvästi näe. On vain sanonut, että esim. puolen vuoden sisään tapahtuu ja rakkaus tulee elämään ja henkilö, josta olen kiinnostunut ei olisi voinut olla vähemmän itsestäni kiinnostunut 🙄Varmaksi en voi siis tietää, mitä tuleeko näky toteutumaan.

• Anonyymi00004

Niin sekavaa ettei ihan auennut 🤔että mitäköhän tuokin tarkoittaa että nähnyt väärän ihmisen puolisoksi 🫤olisitkohan ymmärtänyt jotain väärin?

Olen ollut pitkään asiakkaana eikä ole kyllä koskaan sekoittanut yhtään ketään.
        Kerran kysyin mun ystävästä, kuvaili hälle ihan eri näköisen miehen puolisoksi, minkä kanssa silloin asui. Hiukan hämmästelin mutta en sanonut mitään. Kului kaksi vuotta, niin sittenhän se oli puolisoaan juuri sellainen mies jonka oli kuvaillut.
        Koitin taannoin ruinata että kuvailisi mulle tarkemmin miehen, joka on tulossa elämääni "kun seuraavan kerran keväthanget sulaa"
        Sanoi mulle syyn mikei kuvaile.
        että jos kuvailisi ihan tarkkaan minkä näköinen, alkaisi se muokata liiaksi asioitten kulkua, alkaisin vain katsella juuri sen näköisiä enkä huomaisi mitä muuta ympärillä tapahtuu.
        Sen olen oppinut tässä 15 vuoden asiakkuuteni aikana, että asiat tapahtuu miten ne hänelle nousee 🙏
        Hyvä 🧙‍♀️johon luotan myös.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Niin sekavaa ettei ihan auennut 🤔että mitäköhän tuokin tarkoittaa että nähnyt väärän ihmisen puolisoksi 🫤olisitkohan ymmärtänyt jotain väärin?

Kerran kysyin mun ystävästä, kuvaili hälle ihan eri näköisen miehen puolisoksi, minkä kanssa silloin asui. Hiukan hämmästelin mutta en sanonut mitään. Kului kaksi vuotta, niin sittenhän se oli puolisoaan juuri sellainen mies jonka oli kuvaillut.
        Koitin taannoin ruinata että kuvailisi mulle tarkemmin miehen, joka on tulossa elämääni "kun seuraavan kerran keväthanget sulaa"
        että jos kuvailisi ihan tarkkaan minkä näköinen, alkaisi se muokata liiaksi asioitten kulkua, alkaisin vain katsella juuri sen näköisiä enkä huomaisi mitä muuta ympärillä tapahtuu.
        Sen olen oppinut tässä 15 vuoden asiakkuuteni aikana, että asiat tapahtuu miten ne hänelle nousee 🙏

Ihan selkeä kuvaus. Useat hyväksikin kehutut eivät osu ajallisesti ja sekoittavat ihmisiä. Näkevät lopputuloksen jos sitäkään. Mulle tuo sama näkijä näki lapsen, biologisen ja oman jo vuosia sitten. En enää näin vanhana voi lasta saada.

• Anonyymi00006

Minulle on N.M nähnyt 3v sitten miehen tulevan elämään muutaman kuukauden sisällä istunnosta. Korosti, ettei puhuta mistään vuosista, vaan korkeintaan kuukausista. Ei tapahtunut. Tavattiin alkuvuodesta uudestaan ja näki rakkauden hyvin vahvana, vaikka olin ja olen edelleen sinkku eikä ketään kiinnostavaa ole ollut näköpiirissäkään. Oli hämmästynyt ja sanoi näkymän olevan sellainen, että pakosti on rakkaus tulossa, nopeimmillaan jopa päivissä. Ei ole näkynyt. Asia ei kyllä ole minulle tärkeä, viihdyn hyvin itsekseni. Muissa asioissa otin istunnon ja hän itse nosti asian esille. Pyysin häntä kuvaamaan miestä mutta ei kertonut muuta kuin että on aiemmasta elämästä ja sielunkumppani. En ymmärrä miksi tuossa asiassa on mennyt pieleen kun muuten on kaikki nähnyt oikein.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ihan selkeä kuvaus. Useat hyväksikin kehutut eivät osu ajallisesti ja sekoittavat ihmisiä. Näkevät lopputuloksen jos sitäkään. Mulle tuo sama näkijä näki lapsen, biologisen ja oman jo vuosia sitten. En enää näin vanhana voi lasta saada.

Hänhän on meedio, olisiko sitten seuraavassa, tai edellisessä.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Minulle on N.M nähnyt 3v sitten miehen tulevan elämään muutaman kuukauden sisällä istunnosta. Korosti, ettei puhuta mistään vuosista, vaan korkeintaan kuukausista. Ei tapahtunut. Tavattiin alkuvuodesta uudestaan ja näki rakkauden hyvin vahvana, vaikka olin ja olen edelleen sinkku eikä ketään kiinnostavaa ole ollut näköpiirissäkään. Oli hämmästynyt ja sanoi näkymän olevan sellainen, että pakosti on rakkaus tulossa, nopeimmillaan jopa päivissä. Ei ole näkynyt. Asia ei kyllä ole minulle tärkeä, viihdyn hyvin itsekseni. Muissa asioissa otin istunnon ja hän itse nosti asian esille. Pyysin häntä kuvaamaan miestä mutta ei kertonut muuta kuin että on aiemmasta elämästä ja sielunkumppani. En ymmärrä miksi tuossa asiassa on mennyt pieleen kun muuten on kaikki nähnyt oikein.

Josko sabotoit omilla toimillasi sen rakkauden tulemista. Itse tein niin. Vasta kun kertoi, miten sen pystyy välttämään, se rakkaus sitten tuli.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Hänhän on meedio, olisiko sitten seuraavassa, tai edellisessä.

Kysyin tätä juuri samasta syystä, että olisiko esim. edellinen suhde mutta oli varma ettei ole eikä myöskään tulevan elämän. Sanoi että on todella outoa jos ei ketään pian kuulu.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Josko sabotoit omilla toimillasi sen rakkauden tulemista. Itse tein niin. Vasta kun kertoi, miten sen pystyy välttämään, se rakkaus sitten tuli.

Tämä on kyllä mahdollista, mutta parisuhde ei ole minulle tärkeä asia, viihdyn sinkkuna. En ole ns. ollut haku päällä, enkä edes ajattele koko asiaa.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Tämä on kyllä mahdollista, mutta parisuhde ei ole minulle tärkeä asia, viihdyn sinkkuna. En ole ns. ollut haku päällä, enkä edes ajattele koko asiaa.

Jos on sulle sen nähnyt niin varmasti tapahtuu.
        Mulla oli itsellä ns.lukko päällä, vasta kun se aukesi, eli näki mulle mitä oli tapahtunut mun lapsuudessa, pääsin työstämään sitä, ja pian sen jälkeen mun mies tuli mun elämään.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Miksi sä kysyt ystävästäsi?? Naomi tekee tuossa isomman virheen mikä ei ole sopivaa selvännäkijälle, hänen pitäisi se tietää, että kolmansien osapuolien asioita ei näytetä.

Ja miksi sä utelet ystävästäsi??

• Anonyymi00012

Ennustaminen on mahdollista kuinka tarkkaan hyvänsä, tarkkuushan riippuu vain ennustajasta ja millaista hölynpölyä kuulijat uskovat.

• Anonyymi00013

Vuosia sitten, minulle soitti nuorehko nainen.

Kerroin mitä näin ja myös että hänelle on tulossa ylimääräistä rahaa
      mutta paljon myöhemmin.

Meni viikko sama nainen soitti minulle kiukkuisena, että oli jättänyt vuokran maksamatta sähkön puhelinlaskun jne osteskellut kaikkia mitä haluaa ja käynyt kampaajalla ja nyt hänellä ei ole rahaa, että näit väärin. Ja koska äänitän kaikki puhelut lähetin sen hänelle, kun meinasi, että minä lupasin hänelle, että hän saa rahaa, eikä lotosta tullutkaan, enkä sanonut edes että lotosta tulee. Ja puhuin että siihen menee pitkä aika.

Tuon jälkeen en ole yhdellekkään asiakkaalle kertonut ylimääräisen rahan tulosta.

• Anonyymi00018

Kai tiedät, että et saa äänittää puhelua ilmoittamatta siitä. Ilmeisesti toimit omalla toiminimellä tms.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Kai tiedät, että et saa äänittää puhelua ilmoittamatta siitä. Ilmeisesti toimit omalla toiminimellä tms.

Kyllä mä muuten kerroin, että äänitän puhelun.
        Juuri näiden takia. Ettei sitten muutaman vuoden päästä sanotaan, että sinä lupasit minulle niin, Eli en lupaa. Kerron mitä näkyy, hän ajatteli että voittaa lotossa, minä en sitä niin sanonut.

• Anonyymi00014

Ohoo tää käy sitte jotku näkijää esittävätki skriivaamasa 🤔
      Eikös ne kaikki jotka leikkii näkijöitä, lupaileki rahaa. Aina on joku saamasa lottovoito.

• Anonyymi00025

Niin, lottovoittoja tmv veikkauksen peleistä luvataan vähän sitä
        sun tätä.

Sellainen asia, meidän elämässä pitää olla myös ennustamattomia tapahtumia.

Miksi ei näe kaikille lottovoittoa? Siksi että koska lottovoittoa ei ole tarkoitus kaikkien voittaa. Jos 4miljoonaa ihmistä laittaa lauantaiksi saman lottorivin
        ja kaikki voittaa, jos vaikka pääpotti on 7miljoonaa, niin paljonko menee per voittaja. Tähän ei tarvita tekoälyä....

• Anonyymi00015

Voin kertoa vain omakohtaisen näkyni tulevaisuuteen. Noin 20 vuotta sitten, tuli muistini alueelle muistikuvia sairaalassa olostani, ne olivat ihmeen kirkkaita pienimpiäkin yksityiskohtia myöten. Myös esittäytyneiden lääkäreiden ja hoitajien nimet muistin. Sitten havahduin, kun muistin, etten ole ollut ikinä sairaalassa. 2 kk ihmettelin, kunnes sairastuin vakavasti. Minut vietiin ambulanssilla sairaalaan ja heti ovella huomasin, että olen ollut täällä ennenkin. Kaikki näyttivät tutuilta. Makasin halvaantuneena kuolevien huoeessa, mutta muistikuvani olivat vahvimmin toipumis osastolta. tiesin, etten kuolisi. Muutaman päivän kuluttua sain siirron tarkkailuosastolle. Ihmetykseni oli suuri, sillä se oli täysi tuttu ympäristö. Aamulla alkoivat hoitajat tulla osastolle ja hekin ollivat täysin tuttuja, etiäis näkyni mukaisia. Aloin odottaa, että kohta pitäisi neurologin ilmestyä hoitajien huoneeseen, jonne näin avonaisesta ovesta. Samassa tämä näkyni neurologi meni hoitajien luo. Tiesin, että kohta hän tulee ja esittäytyy, muistin hänen nimensä. Hän ttuli täsmälleen näkyni mukaisesti ja esittäytyi täsmälleen samaksi, kuin näyssäni. Hän teki samat tutkimukset, jotka näin näyssäni. Seuraavat kaksiviikkoa olivat täynnä ihmettelyä, kun tiesin odottaa, eräitä tapahtumia. Usein alkoi naurattaa, kun tiesi monet asiat etukäteen. Ajattelin, että Jumalani näytti sairauteni etukäteen, että tietäisin, ettei tämä johda kuolemaan. Mutta vasta n. lähes vuoden kuluttua tuliselväksi, että minulle jää pysyvä liikuntavamma. Paranin 60% invaliidiksi, joka rajoittaa liikkumista paljon. Pyhä Henki alkoi kertoa, että minä olin luisumassa pahuuteen, siksi minut pysäytettiin, jotta voin omistautua Luoja Isäni ja Herani Jeesus Kristuksen työ toveriksi, tämän pahuuteen luisuvan ihmiskunnan pelastamiseksi, omalta osaltani, kammioni hämyssä. Jumalani armossa on minulle kyllin. Saan ylistää Jumalaani riemuiten, Herrani Kaikkivaltias Jeesus Kristus ja Pyhä Henki, ovat luonani aina ja neuvovat rakkaasti, mikä on Isämme tahto mihinkin asiaan. Aamen.

• Anonyymi00016

Joo, lottosin aikoinaan, mutta ei osunut isoa voittoa kohdalle.

• Anonyymi00022

Sain näkijältä onnenumerot.

Kertoi että ensimmäisen ison voiton saan helmi-maaliskuun vaihteessa.
        Ja näin myös kävi. En illalla tarkastanut sitä vielä.

Mutta seuraavana aamuna katsoin pankki-tililleni
        jossa olikin kohtuullinen määrä rahaa. Silloin Veikkaus maksoi ne suoraan
        tilille, eli ei tarvinnut siirtää.

Hän kertoi minulle myös, että tulee muitankin voittoja.
        Joten numeroita käytän edelleen. Ja edelleen niistä tulee voittoja.
        Mutta niin hän sanoikin, ettei numeroita kannata hävittää.

Enkä nyt viitsi tässä sanoa nimeä, siksi että tällä palstalla
        haukutaan ihmisiä niin paljon.

Mutta ei ne kaikki sontaa puhu. Tämä ainakin näkee.

On joskus tälläkin palstalla mainostanut, silloin kun some ei vielä ollut niin
        raaka, mikä se on nykyään.

• Anonyymi00017

Mä näin 2000-luvun alussa unessa että mua kosittiin 2 kk tapailun jälkeen. Sitten näin unen, että mut ja joku mies oli just vihitty, otettiin onnitteluja vastaan kirkon ulkopuolella ja olin TODELLA onnellinen. Unessa joku mies kysyi ”miten te nyt näin vaan menitte naimisiin?”

Tää toteutui vuonna 2024 eli aikaa meni noin 20 vuotta. Luulin 25- vuotiaana, että tää mies on se oikea. Mutta: kumpikin oli aviossa ennen. En suunnitellut tällaista elämän reittiä. Minun avioliitto kesti 15 vuotta, 1 lapsi. Miehellä 2 liittoa, 2 lasta.

Miestä ei näytetty ulkonäöltä unessa. Vaan katse ja olemus oli se, mistä tunnistin hänet heti kun tapasin. Tiesin, että toi on mun mies. Olin eronnut juuri, mies jo vuosia aiemmin..

• Anonyymi00019

Lähestyessänne tarot tulkitsijaa, astrologia tai kanavoidaan..
      Nyt on tullut esiin et moni käyttää AIta tulkintojen tekoon.
      Jos, teksti on lentävää ja yltiöpositiivista tarkista AIlla onko AI tuotos!

• Anonyymi00024

Tämä on kirjoitettu paljon enne Golgatan tapahtumia Jeesuksen ristiin naulitsemista:

Jesaja:
      53:1 Kuka uskoo meidän saarnamme, kenelle Herran käsivarsi ilmoitetaan?
      53:2 Hän kasvoi Herran edessä niinkuin vesa, niinkuin juuri kuivasta maasta. Ei ollut hänellä vartta eikä kauneutta; me näimme hänet, mutta ei ollut hänellä muotoa, johon me olisimme mielistyneet.
      53:3 Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet.
      53:4 Mutta totisesti, meidän sairautemme hän kantoi, meidän kipumme hän sälytti päällensä. Me pidimme häntä rangaistuna, Jumalan lyömänä ja vaivaamana,
      53:5 mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.
      53:6 Me vaelsimme kaikki eksyksissä niinkuin lampaat, kukin meistä poikkesi omalle tielleen. Mutta Herra heitti hänen päällensä kaikkien meidän syntivelkamme.
      53:7 Häntä piinattiin, ja hän alistui siihen eikä suutansa avannut; niinkuin karitsa, joka teuraaksi viedään, niinkuin lammas, joka on ääneti keritsijäinsä edessä, niin ei hän suutansa avannut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      75
      1689
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      24
      1186
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1083
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      916
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      619
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      608
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      571
    10. 71
      567
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      502
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. 34
      434
    16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe