Yleistän nyt röyhkeästi, mutta miksi niin moni skitsofreenikko meikkaa itsensä... Noh sanotaan vaikka teatraalisesti, eli silmiin pistävän eritavalla, mitä yleinen kauneus ihanteet / meikkaus on.
Samoilla ihmisillä myös vaatetus menee monesti överiksi. Onko vain sairautta, vai liittyykö asiaan myös jotain syvällisempää?
Skitsofreenikon meikkaaminen ja pukeutuminen.
52
204
Vastaukset 52
- Anonyymi00001
Harhaluulot tai aistiharhat voivat vaikuttaa siihen, miten ihminen näkee ulkonäkönsä tai miten hän haluaa itseään korostaa.Negatiiviset oireet, kuten motivaation puute tai heikentynyt toimintakyky, voivat johtaa siihen, että vaatteiden vaihtaminen, puhtaus tai ulkonäöstä huolehtiminen unohtuu tai tuntuu liian raskaalta.Todellisuudentajun hämärtyessä tai harhaluulojen vuoksi ihminen saattaa pukeutua oudosti tai tilanteeseen sopimattomasti (esimerkiksi paksuihin talvivaatteisiin hellepäivänä tai suojautumistarkoituksessa).Joskus poikkeava pukeutuminen, kuten vaatteiden pitäminen nurinpäin tai tietyt materiaalit, johtuvat aistiyliherkkyyksistä tai pyrkimyksestä rauhoittaa omaa oloa.
- Anonyymi00004
mulla kans tuota että paita nurinpäin ja sitten hellepäivänä joskus voi olla takki päällä joka ei sovi säähän. Mulla on todettu paranoidi eli lievä skitsofrenian sairauven muoto. Se todettiin jo kauan sitten = vuonna 2008.
joskus sanon oikein isälle että mie paan t-paidan nurinpäin ihan tahallani. - Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
mulla kans tuota että paita nurinpäin ja sitten hellepäivänä joskus voi olla takki päällä joka ei sovi säähän. Mulla on todettu paranoidi eli lievä skitsofrenian sairauven muoto. Se todettiin jo kauan sitten = vuonna 2008.
joskus sanon oikein isälle että mie paan t-paidan nurinpäin ihan tahallani.Kaikilla voi joskus aamukiireessä, mennä paita väärinpäin jne. Ja uskon että meikkaamistakin pitää opetella. Tässä siis tuskin on kyse siitä, vaan jostain pysyvämmästä ilmiösrä.
- Anonyymi00002
Tunnen pari kuvailemaasi naista, ja valitettavasti heistä näkee skitsofrenian päällepäin, vaikka teoriassa sen ei pitäisi olla mahdollista.
En tiedä, että onko tämä vain sukupuoli juttu, koska en ole huomaanut miehillä vastaavaa käytöstä. Muutenkin yleisempää lienee se että mt piireissä unohdetaan pitää huolta hygieniasta.- Anonyymi00003
Miehet ei yleensä meikkaa. Mutta hyvähän se on on skitsofreenikko miehiä jotka ovat siistejä ja huolehtivat itsestään ulkoisesti. Olet varmasti jutellut heidän kanssaan ja vaihtanut ajatuksia heidän kanssaan tästä naisten ja miesten eroista.
- Anonyymi00005
On olemassa heitä jotka jaksaa pitää huolta itsestään ulkoisesti vaikka on mt-diagnoosi. On toki heitä jotka ei jaksa mutta kaikki eivät kuulu tuohon jotka ei jaksa huolehtia hygieniasta. Riippuu siitä diagnoosista. Jos ihminen on toimintakykyinen niin kyllä sitä haluaa huolehtia hygieniasta ja puhtaudesta. Mutta toki kyllä niitäkin on joista näkee ja haistaa ettei hygienia ole kunnossa mutta ei koske kaikkia mt diagnoosin omaavia.
- Anonyymi00023
Anonyymi00005 kirjoitti:
On olemassa heitä jotka jaksaa pitää huolta itsestään ulkoisesti vaikka on mt-diagnoosi. On toki heitä jotka ei jaksa mutta kaikki eivät kuulu tuohon jotka ei jaksa huolehtia hygieniasta. Riippuu siitä diagnoosista. Jos ihminen on toimintakykyinen niin kyllä sitä haluaa huolehtia hygieniasta ja puhtaudesta. Mutta toki kyllä niitäkin on joista näkee ja haistaa ettei hygienia ole kunnossa mutta ei koske kaikkia mt diagnoosin omaavia.
Eivät asiat ole diagnoosista kiinni, vaan ihmisestä, jolla diagnoosi on.
Ihmiset ovat erilaisia, omanlaisiaan, vaikka heillä olisi sama diagnoosi.
Diagnoosin perusteella ei voi väittää, että joku juttu johtuisi juuri siitä tietystä diagnoosista.
- Anonyymi00006
Huomiota herättävää meikkausta ja pukeutumista on muillakin kuin skitsofreenikoilla. Johtuu aina heikosta arvostelukyvystä. Skitsofreenikoilla arvostelukyky hyvin helposti pettää, mutta niin myös monilla muilla.
- Anonyymi00024
Miksi asiassa olisi kyse ihmisen omasta arvostelukyvystä ?
Jokainen pukeutuu tai meikkaa kuten itse haluaa. Muut ihmisethän ovat niitä, jotka arvostelevat toista/toisia, ja sekin on täysin turhaa, ja jopa typerää. Ihmisellä on lupa ja oikeus olla sellainen kuin on. - Anonyymi00052
Anonyymi00024 kirjoitti:
Miksi asiassa olisi kyse ihmisen omasta arvostelukyvystä ?
Jokainen pukeutuu tai meikkaa kuten itse haluaa. Muut ihmisethän ovat niitä, jotka arvostelevat toista/toisia, ja sekin on täysin turhaa, ja jopa typerää. Ihmisellä on lupa ja oikeus olla sellainen kuin on.On se kuule ikävä jos et voi kutsua toista lastesi synttäreille, kun haluaa meikata itsensä pennywisen näköiseksi, niin että kaikki lapset pelkää.
- Anonyymi00007
Aloitus ja moni tässä ketjussa kirjoitettu teksti on pelkkää aivo*ierua.
Meikkaaminen, tai erikoinen pukeutuminen ei ole mikään todiste mistään sairaudesta, eikä etenkään skitsofreniasta.- Anonyymi00009
Pitänee laittaa sitten palautetta tuonne mm mielenterveystalo.fi sivustolle kun jakavat valheellista tietoa
- Anonyymi00010
Pitääkö meidän kaikkien olla samanlaisia, ja pukeutua samalla tavalla?
Puuttuu vain enää se, että joku taho alkaa määrätä, että jokaisen on pukeuduttava vain yhteen ihokkaaseen, tai säkkiin.- Anonyymi00011
Ei mutta kanssaihmisiä vois kunnioittaa ja miettiä miksi esim jotkut miehet pukeutuu vääränkokoisiin vaatteisiin. Ei sillä että minun päivä menis pilalle jos kassajonossa edellä olevalla roikkuu housut ja pakaravako vilkkuu. Missä on alushousut?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei mutta kanssaihmisiä vois kunnioittaa ja miettiä miksi esim jotkut miehet pukeutuu vääränkokoisiin vaatteisiin. Ei sillä että minun päivä menis pilalle jos kassajonossa edellä olevalla roikkuu housut ja pakaravako vilkkuu. Missä on alushousut?
No ehkä nämä miehet on aistiyliherkkiä eivätkä pysty pukeutumaan tiukkoihin ihoa myötäileviin vaatteisiin kuten minä oon itte esimerkki. Ei minulla kuitenkaan pakaravako vilku. Tosin pitkäselkäisenä pitää olla tarkka ettei pane ylle sellaista paitaa jolloin pakaravako voisi näkyä. Kuitenkin aistiyliherkkänä tykkään pukeutua kokooni nähden aika paljon isompiin vaatteisiin.
Ymmärrän kyllä että pitää kunnioittaa kanssaihmisiä kun annoit esimerkin että joillakin pakaravako näkyy koska ei se minustakaan ole hyvä asia. - Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Oletteko muuten muut kommentoijat huomanneet sitä, millä tavalla maailmantähdet pukeutuvat erityisesti joihinkin juhlagaaloihin jne? Siellä ei enää vaatteet peitä mitään, suurin osa kehosta on paljaana ja meikkaus on huomattavan rajua. T*ssit ovat useimmilla paljaana.
Mikäli aloitusta uskottaisiin, niin he kaikki lähestulkoon ovat mielenterveysongelmaisia ja skitsofreenikkoja. Eivät silti ole tainneet saada mitään diagnoosia, lääkityksestä puhumattakaan.
Sehän on nykyajan trendi: mitä vähemmän päällä kangasta, ja näkyy paljasta pintaa, sillä saa huomiota ja suosiota.
Toimiihan tässä se vanha, hyvä neuvo: älä provosoidu, eikä tarvitse tuijottaa, eikä tarvitse kommentoida. Eikä tarvitse leimata ketään aiheettomasti miksikään. - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Oletteko muuten muut kommentoijat huomanneet sitä, millä tavalla maailmantähdet pukeutuvat erityisesti joihinkin juhlagaaloihin jne? Siellä ei enää vaatteet peitä mitään, suurin osa kehosta on paljaana ja meikkaus on huomattavan rajua. T*ssit ovat useimmilla paljaana.
Mikäli aloitusta uskottaisiin, niin he kaikki lähestulkoon ovat mielenterveysongelmaisia ja skitsofreenikkoja. Eivät silti ole tainneet saada mitään diagnoosia, lääkityksestä puhumattakaan.
Sehän on nykyajan trendi: mitä vähemmän päällä kangasta, ja näkyy paljasta pintaa, sillä saa huomiota ja suosiota.
Toimiihan tässä se vanha, hyvä neuvo: älä provosoidu, eikä tarvitse tuijottaa, eikä tarvitse kommentoida. Eikä tarvitse leimata ketään aiheettomasti miksikään.no juuri näin. Jokainen olla oma ittensä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Toimiihan tässä se vanha, hyvä neuvo: älä provosoidu, eikä tarvitse tuijottaa, eikä tarvitse kommentoida. Eikä tarvitse leimata ketään aiheettomasti miksikään.ja tosa ylempänä mä otin kantaa ommaan pukeutumiseeni kun mie en voi sietää ihoa myötäileviä&tiukkoja asuja niin mieluusti paan ylleni normaalia isommat vaatteet. Kuitenkaan en persevakoa näytä muille että pijän huolen ettei persevako näy.
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
No ehkä nämä miehet on aistiyliherkkiä eivätkä pysty pukeutumaan tiukkoihin ihoa myötäileviin vaatteisiin kuten minä oon itte esimerkki. Ei minulla kuitenkaan pakaravako vilku. Tosin pitkäselkäisenä pitää olla tarkka ettei pane ylle sellaista paitaa jolloin pakaravako voisi näkyä. Kuitenkin aistiyliherkkänä tykkään pukeutua kokooni nähden aika paljon isompiin vaatteisiin.
Ymmärrän kyllä että pitää kunnioittaa kanssaihmisiä kun annoit esimerkin että joillakin pakaravako näkyy koska ei se minustakaan ole hyvä asia.Ei tartte ole ihonmyötäisä vaan oikean kokoisia. Jos ei löydy oikean kokoisia collegehousuja tai farkkuja niin kannattais laihduttaa koska nämä miehet joiden pakaravakoa joskus kassajonossa näkyy ovat ylipainoisia jotka käyttävät liian pieniä housuja ja näillä ei edes alushousuja näytä olevan jalassa jotka vois peittää sen pakaravaon jos ei tarpeeksi isoja päällyshousuja mistään kaupasta löydy.
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Toimiihan tässä se vanha, hyvä neuvo: älä provosoidu, eikä tarvitse tuijottaa, eikä tarvitse kommentoida. Eikä tarvitse leimata ketään aiheettomasti miksikään.Mielestäni se on eri asia, jos joku pukeutuu johonkin tapahtumaan. Se on ikään kuin rooliasu, mutta sain sen käsityksen, että tässä haetaan sitä, että skitsofreenikolla on jäänyt se "rooli" päälle ja kuljetaan aina maskissa.
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Toimiihan tässä se vanha, hyvä neuvo: älä provosoidu, eikä tarvitse tuijottaa, eikä tarvitse kommentoida. Eikä tarvitse leimata ketään aiheettomasti miksikään.Et ole koskaan ajattelut että nämä julkkikset tekevät rahaa sillä että pääsevät lehtiin ja saavat siten huomiota. Se on huomion hakemista, tapa erottua joukosta , markkonointia. Se on tapa saada näkyvyyyttä. Harva julkkis tekee muuta työtä kuin se että on julkkis. Se voi olla tapa näyttää itsestään uusia puolia jos kyseinen henkilö luokiteltu värittömäksi ja harmaaksi persoonaksi joka ei muuten herätä mielenkiintoa ja eivät tule muuten huomioiduksi. Amerikassa on varmasti kova kilpailu tulla kiinnostavaksi ja seuratuksi
- Anonyymi00019
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tiedän kyllä pari skitsofreenikko miestä jotka kulkevat housut puolitangossa, mutta en ole yhdistänyt tätä asiaa skitsofreniaan, vaikka se onkin yhtä mautonta tilanteisiin nähden kuin joku naistenkin pukeutuminen.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tiedän kyllä pari skitsofreenikko miestä jotka kulkevat housut puolitangossa, mutta en ole yhdistänyt tätä asiaa skitsofreniaan, vaikka se onkin yhtä mautonta tilanteisiin nähden kuin joku naistenkin pukeutuminen.
Oletko kysynyt miksi heillä ei ole houdut ylhäällä asti
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Oletko kysynyt miksi heillä ei ole houdut ylhäällä asti
Oppiskohan ne skitsofreenikot olemaan, jos niiltä kysyis, että "miksi pukeudut, tai meikkaat, kuin skitsofreenikko?"
Vai oiskohan siihen sittenkin joku syy, miksi näin ei tehdä? - Anonyymi00025
Anonyymi00018 kirjoitti:
Et ole koskaan ajattelut että nämä julkkikset tekevät rahaa sillä että pääsevät lehtiin ja saavat siten huomiota. Se on huomion hakemista, tapa erottua joukosta , markkonointia. Se on tapa saada näkyvyyyttä. Harva julkkis tekee muuta työtä kuin se että on julkkis. Se voi olla tapa näyttää itsestään uusia puolia jos kyseinen henkilö luokiteltu värittömäksi ja harmaaksi persoonaksi joka ei muuten herätä mielenkiintoa ja eivät tule muuten huomioiduksi. Amerikassa on varmasti kova kilpailu tulla kiinnostavaksi ja seuratuksi
Julkkis tekee julkista ja näkyvää työtä, julkkis itsessään ei ole työ. Ja koska hän on yleensä aina jossain esillä, näkyvillä, hän on julkkis.
- Anonyymi00026
Anonyymi00021 kirjoitti:
Oppiskohan ne skitsofreenikot olemaan, jos niiltä kysyis, että "miksi pukeudut, tai meikkaat, kuin skitsofreenikko?"
Vai oiskohan siihen sittenkin joku syy, miksi näin ei tehdä?Mikä olisi se syy, miksi noin muka pitäisi kysyä ?
Miksi pitäisi olla syy, että miksi ei tee niin ?
Parasta kun pitää huolen "omasta tontistaan", itsestään, ja antaa muiden olla sellaisia kuin ovat. - Anonyymi00027
Anonyymi00021 kirjoitti:
Vai oiskohan siihen sittenkin joku syy, miksi näin ei tehdä?Eihän sinun tarvitse mainita heidän sairauttaan vaan esim kysyä eikö esim housun reuna paina istuessa? Jos sinä tunnet tälläisiä ihmisiä niin etkö osaa sivistyneesti keskustella. Voihan se olla ettei se housun reunan paina istuessa mutta jos on tuntoaistin kanssa ongelmia niin eihän silloin sitä tunne. Joku vois kertoa miltä tuntuu istua housut puoli perseessä ja tuntuuko se iholla minkälaiselta. Itse en aio kokeilla miltä tuntuu istua farkut puoliperseessä. ja miten hygienia ja puhtaus. Itse vierastaisin paljaalla takamuksella istua esim bussissa jossa niitä penkkejä tuskin pestää kauheen usein.
- Anonyymi00028
Anonyymi00025 kirjoitti:
Julkkis tekee julkista ja näkyvää työtä, julkkis itsessään ei ole työ. Ja koska hän on yleensä aina jossain esillä, näkyvillä, hän on julkkis.
Niin. ja tätä ei pidä sotkea esim sairauksiin jossa sairaus vaikutta pukeutumiseen. Jos gaaloissa pukeudutaan paljastaviin asuihin niin ei sitä pidä sotkea mt sairauksiin ja sen tuomiin vaikeuksiin pukeutumisessa
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Eihän sinun tarvitse mainita heidän sairauttaan vaan esim kysyä eikö esim housun reuna paina istuessa? Jos sinä tunnet tälläisiä ihmisiä niin etkö osaa sivistyneesti keskustella. Voihan se olla ettei se housun reunan paina istuessa mutta jos on tuntoaistin kanssa ongelmia niin eihän silloin sitä tunne. Joku vois kertoa miltä tuntuu istua housut puoli perseessä ja tuntuuko se iholla minkälaiselta. Itse en aio kokeilla miltä tuntuu istua farkut puoliperseessä. ja miten hygienia ja puhtaus. Itse vierastaisin paljaalla takamuksella istua esim bussissa jossa niitä penkkejä tuskin pestää kauheen usein.
Onneksi jonkun toisen housut puolitangossa eivät paina eikä hierrä minun persiitä. Se kai se on pääasia, pitäkööt ihmiset housujaan miten haluavat.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Onneksi jonkun toisen housut puolitangossa eivät paina eikä hierrä minun persiitä. Se kai se on pääasia, pitäkööt ihmiset housujaan miten haluavat.
Totta kai saavat pitää mutta ei ole kauheen hygieenista. Toivottavasti ei montaa kertaa rapsuttele tai koskettele ja sitten on pesemättä käsiään.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Totta kai saavat pitää mutta ei ole kauheen hygieenista. Toivottavasti ei montaa kertaa rapsuttele tai koskettele ja sitten on pesemättä käsiään.
Vähän takapuolta kutittaa niin rapsutan vaan vähän. Että ketään ei haittaa. Eihän kukaan kun käy vessassa jätä käsiä pesemättä niin onko se jotenkin eri asia kun sitten paljasta takamusta rapsuttaa. Ja varsinkin jos se hygienia on huonolla mallilla niin yök. Sama takamus altistuu bakteereille ja lialle ja ei varmaan osata ajatella muita ihmisiä.
- Anonyymi00032
Anonyymi00028 kirjoitti:
Niin. ja tätä ei pidä sotkea esim sairauksiin jossa sairaus vaikutta pukeutumiseen. Jos gaaloissa pukeudutaan paljastaviin asuihin niin ei sitä pidä sotkea mt sairauksiin ja sen tuomiin vaikeuksiin pukeutumisessa
hyvä pointti.
- Anonyymi00036
Anonyymi00030 kirjoitti:
Sitäkään ei voi tietää, jos ei näe, rapsuttelevat jos rapsuttelevat.
Pelkkä luulo ei kuitenkaan riitä, että niin tekisivät.
Syytön kunnes toisin todistetaan.
- Anonyymi00022
Minun siskoni on juuri tällainen. Hänellä ei ole minkäänlaista tilannetajua että mikä olisi tilanteeseen sopivaa pukeutumista, tai meikkaamista.
Hän pukeutuu aivan kuin olisi myymässä itseään, mikä ei tietenkään ole totta. Useat ihmiset ovat puhuneet tästä hänelle, mutta turhaan.- Anonyymi00033
minä en ees välitä mitä muut ajattelee miten pitäis pukeutua tietyissä paikoissa kun mun identiteetti perustaa mustaan verkkaritakkiin ja mustiin verkkarihousuihin ja lenkkareihin enkä muita suostu oikein pitään ylläni edes. Ainoa se että jos on esim häät &kirkkoonmeno niin silloin laitan ylleni eri kamppeet.
- Anonyymi00034
ja t-paita pithää olla isompaa kokoa että en tykkää jos hinkkaa ihoa koska ahdistun siitä. Saatan ahdistua myös suihkussakäymisestä kun jos alkaa tihentämään pesulla käyntiä niin se alakaa ahisttaa usein.
Nurinpäin on myös kamppeet minulla välillä ja välillä en huomioi säätä pukeutumisessa.
Joku neurootikko kait mä oon. Emmä tiiä. - Anonyymi00035
kun jos ymmärtää meitä miksi käyttäydymme näin nii suosittelen monille aiheesta lukemista jolloin voi sivistyä ja ymmärtää meitä paremmin. Emme tahallaan tee näin.
- Anonyymi00037
Anonyymi00033 kirjoitti:
minä en ees välitä mitä muut ajattelee miten pitäis pukeutua tietyissä paikoissa kun mun identiteetti perustaa mustaan verkkaritakkiin ja mustiin verkkarihousuihin ja lenkkareihin enkä muita suostu oikein pitään ylläni edes. Ainoa se että jos on esim häät &kirkkoonmeno niin silloin laitan ylleni eri kamppeet.
Hienoa, ettet välitä muiden mielipiteistä, vaan pukeudut ihan niin kuin itse haluat. Pidä tuo.
Ja oikeasti kyllä, tilanteessa tilanteen mukaan, esim. kirkko eri juttu, tai juhlat, ym. - Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Hienoa, ettet välitä muiden mielipiteistä, vaan pukeudut ihan niin kuin itse haluat. Pidä tuo.
Ja oikeasti kyllä, tilanteessa tilanteen mukaan, esim. kirkko eri juttu, tai juhlat, ym.jep ja on mul myös semmosta neuroottisuutta mitä tulee tossa mitä mainittin ylempänä. Olen sama henkilö joka postas kax kommenttia noin melekein sammaan aikaan.
Epälen että se henkilö joka mainitsi siskostaan että sillai käyttäytyy niin minulla sama juttu että meillä on ehkä joku tietty neuroottisuus. Ei mulla mitään diagnoosia ole tehty. - Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ja oikeasti kyllä, tilanteessa tilanteen mukaan, esim. kirkko eri juttu, tai juhlat, ym.semmosta neuroottisuutta on että jalka vipattaa melkein koko ajan ja harvoin pysyn paikallani ja jos teen jottain niin ryntään toiseen työpistteeseen että hermot ei kestä oikein pitempää aikaa ja sitten on semmosrta neuroottista hiusten koskettelua, sormien haistelua ja tukan haromista ja päänähän talin rappaamista.
- Anonyymi00040
Anonyymi00035 kirjoitti:
kun jos ymmärtää meitä miksi käyttäydymme näin nii suosittelen monille aiheesta lukemista jolloin voi sivistyä ja ymmärtää meitä paremmin. Emme tahallaan tee näin.
No kerro sinä sitten miltä tuntuu istuessa kun housut ei ole ylhäällä asti ja se pakaravako on näkyvillä. Selitä mulle.
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
No kerro sinä sitten miltä tuntuu istuessa kun housut ei ole ylhäällä asti ja se pakaravako on näkyvillä. Selitä mulle.
no kun minulla ei ole noin että pakaravako näkyy. Pijän huolen siitä ettei pakaravako näy julkisella paikalla koskaan.
- Anonyymi00042
Anonyymi00040 kirjoitti:
mulla tietyt vaatteet pittää olla ja tietty koko ettei saa ihoa myötäilevä&tiukka niin jos semmosen "erehdyn "laittaan ylleni , se lähttee salamannopeasti pois yltäni koska alkaa ahdistus.
Sanoisin meitä ahdistaa meitä kaikkia neuroottisestikäyttäytyviä joten ahdistuksen takia me käyttäydytään niinkuin käyttäydytään. - Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
mulla tietyt vaatteet pittää olla ja tietty koko ettei saa ihoa myötäilevä&tiukka niin jos semmosen "erehdyn "laittaan ylleni , se lähttee salamannopeasti pois yltäni koska alkaa ahdistus.
Sanoisin meitä ahdistaa meitä kaikkia neuroottisestikäyttäytyviä joten ahdistuksen takia me käyttäydytään niinkuin käyttäydytään.jos et ymmärrä, älä sitten ymmärrä. Hyvvää päivänjatkoa.
- Anonyymi00045
Anonyymi00041 kirjoitti:
no kun minulla ei ole noin että pakaravako näkyy. Pijän huolen siitä ettei pakaravako näy julkisella paikalla koskaan.
Se on se sairaus että tietty sairaus on syynä miten ihmiset käyttäytyy. Eihän se voi olla vaikia ymmärtää vai mitä?
- Anonyymi00046
Anonyymi00041 kirjoitti:
Miten voi ymmärtää kun kukaan ei kerro. Voitko antaa linkkejä joista voin mennä lukee miksi jotkut kulkee housut puoliperseessä ja miten se vaikutta esim istumiseen kun se housun reuna ei ole ylhäällä asti.
- Anonyymi00047
Anonyymi00042 kirjoitti:
Sanoisin meitä ahdistaa meitä kaikkia neuroottisestikäyttäytyviä joten ahdistuksen takia me käyttäydytään niinkuin käyttäydytään.No tuo ei vastaa kysymykseen. Eli housut roikkuu ja pakarat vilkkuu koska kaupassa haluaa riisua housut pois?
- Anonyymi00048
Anonyymi00033 kirjoitti:
Miksi juuri kirkko poikkeaa eri vaatteiden suhteen.
- Anonyymi00049
Anonyymi00042 kirjoitti:
Sanoisin meitä ahdistaa meitä kaikkia neuroottisestikäyttäytyviä joten ahdistuksen takia me käyttäydytään niinkuin käyttäydytään.Ei liity mitenkään mihinkään, mutta meillä oli kouluaikaan kavereita joilla oli päinvastoin. Kaiken piti tasaisesti koskea ihoa. Sukkahousuja ja kompressiopaitoja tai jotain sellaista.
Olemme siis yksilöitä. - Anonyymi00050
Anonyymi00048 kirjoitti:
Miksi juuri kirkko poikkeaa eri vaatteiden suhteen.
Jos tykkää kirkossa käydä, niin halutessaan voi pukeutua siistimmin kuin esim. normaalina arkena.
Kirkoissa vietetään häitä, hautajaisia, kastetilaisuuksia, ym. jotka ovat juhlia, ja juhliin yleensä laitetaan siistimpää vaatetta päälle.
- Anonyymi00051
Tunnen montaki, sattuneesta syystä kun osastolla vuosia olin. Kukaan ei meikkaa niistä
- Anonyymi00053
en yiedä skiysposya ,ityta kpslis lim jstvpom lim ps kpytaom aåia juv'lskitioöta mooöt'---
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va731959Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661229- 1411018
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu241003- 90714
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa109686- 44675
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63652- 59645
- 58590