Jos eläin, mikä tahansa, joutuu tuotantoeläimeksi etenkin Keski-Pohjanmaan kamaralle, sen elämästä tulee päivästä toisteen helvettiä, helvettiä ja suurta piinaa.
Miksi kehnoimmat tyypit saavat ottaa alkeellisille tiloilleen eläimiä? Minkäänlaisia?
Se likaisuuden määrä suojissa, se kohtelun kurjuus, julmuus ja kylmyys. Hyi hitto!
Menkääpä joskus lihansyöjät, maidonjuojat katsomaan, miten näitä eläinparkoja potkitaan teurasautoon. Menkää, menkää viivana, niin ette pistä palaakaan eläinkunnan tuotteita turpaanne.
Olen nähnyt jopa maatalouslomittajien potkivan, huutavan eläimille. Myös omille lemmikeille. Omin silmin vierestä. Menkääpä tilalliset katsomaan navettaan, kun sinne tulee tuollainen julmuri. Suurta v äkivaltaa käytetään jopa vasikoiden juottamisessa, ei anneta sekuntiakaan aikaa opetella.
Ravihevosista en jaksa puhua. Suurin osa ravihevosista on luisevia, huonosti kohdeltuja, piiskattuja ja voi tammaparkoja. Synnytyskoneita kuten lestanaiset siellä suunnalla.
Julmuus loppuisi, jos kaikki tapahtumat pitäisi ottaa kuvauksen kohteeksi ja levittää päivittäin näitä taphtumia kaikelle kansalle.
Ette taida oikein ymmärtää, miten sukupolvesta toiseen julmat perinteet kulkevat isiltä pojille. EIkä mikään muutu.
Eläinooikeusakatemia. Teille on töitä minkkitarhojen lisäksi. Töitä hamaan maailman tappiin asti.
Tuotantoeläimen helvetti löytyy Keski-Pohjanmaalta
3
56
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Sulle en antaisi koiraa hoitoon!
- Anonyymi00002
Kyllä aloittajan asia on vakava.
Ihan lehtitietojen perusteella on pitänyt ihmetellä, miksi eläintenpidon suhteen ollaan niin loputtoman pitkäpiimäisiä ja annetaan vain lisäaikaa, vaikka on ehkä selvää, että eläinten tilanne ei tule korjaantumaan.
Ovatko hentoiset eläinlääkärityttöset ( anteeksi ) liian voimattomia yksin tätä valvontaa suorittamaan? - Anonyymi00003
Vai et antaisi aloittajalle koiraasi hoitoon! Minä antaisin heti, koska tietäisin eläimen olevan sen ajan hyvissä ja turvallisissa käsissä.
Ihminen, joka kykenee antamaan vapaa-aikaansa, rahaansa ja sydäntään toisten eläimille, ovat pyhimyksiin verrattavia. Arjen pyhimyksiä siis.
Jos joku sontainen karjatilallinen on toista mieltä, tulkoot esiin. Voisitte siivota eläintenne suojia päivittäin, sontaa ei kertyisi kattoon asti niin nopeasti. On helpompi olla joka päivä siisti kuin kerran vuodessa lantapatteria levittää tuoksuiseen toukokuun ilmaan.
Lisäksi likaiset eläimet, takkuiset turkit ja kaikki muu siltä väliltä kyllä kertoo lopun alan kulttuurista.
Ravihevosia käy sääliksi kun tuollaiset tyhmyrit ja julmurit pääsevät päsmäröimään eläimistä jaloimpia. En ole koskaan nähnyt hyvinvoivaa tuotantoeläintä Pohjanmaalla. Enkä tule näkemään, jos tuollaiset tyypit niiden parissa toimivat.
Hyi hitto! Hentoiset eläinlääkäritytöt eivät pärjää noiden jermujen kanssa. He lähtevät nopsaan lemmikkieläimiä hoitamaan yksityisvastaanotoille etelään, valitettavasti.
Pohjanmaalta pitäisi ihan alkuun kieltää eläintenpito kuvatunlaisilta tyypeiltä ja toiseksi kieltää lestadiolaisuus kaikissa muodoissa. Kaksi kamalaa asiaa yhdessä paketissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210974Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192708- 64623
- 64556
- 44528
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2493- 36489
- 77483