Sinun elämäsi tuhoamisesta! Ihan oikeasti… en ole oikeasti edes ollut elämässäsi. Naiselta.
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Niin siinä nyt vaan kävi. Kanna se taakka mukanasi.
- Anonyymi00013
Nah wannabe warlockki
- Anonyymi00002
Olet ollut osallisena siinä porukassa.
- Anonyymi00003
Kostamisjutut on kyllä typeriä. Jos joku hakee laillisesti oikeutta niin se sitten toki eri asia.
- Anonyymi00012
Mielenkiintoista, kerro lisää..
- Anonyymi00004
Mutta vuoksesi harjoitin pidättyvyyttä muiden suhteen. Toki siinä ajoittain hieman horjuen sillä ei kukaan ole immuuni ajatukselle, että tuhlaa parhaillaan ainoaa elämäänsä asioihin jotka raukeaa. Tämä oli muistutus siitä ettei pidä yhdenkään varaan rakentaa edes illluaioitaan.
- Anonyymi00007
Etkö mukaan naisesi kanssa harrastanut seksiä? Jos näin, syy tuskin oli minun. Ja sitten ne lukuisat maksulliset. Niillä kumosit kaiken sitten kerralla. En voi ymmärtää miehen logiikkaa. Minulla on ollut vain yksi. Miten kykenit siihen?
Sivusta nainen - Anonyymi00009
Olipa suuri uhraus. Että jätit sitten hetkeksi peräti muut naiset. Koko sun elämä taitaa pyöriä oman navan ja omien mielihalujen ympärillä. Aika tyhjää.
n>m - Anonyymi00014
Täääähhh mitä luin juuri?
Tiesikö se nainen edes sun ihastumisesta?
- Anonyymi00005
Jos toiselta viedään rahaa, kyllähän sekin voi vaikuttaa aika paljonkin.
- Anonyymi00006
Tuskin Sorsaka elämässäs, vielä, oo kovin tiiviisti ollu. -sivu
- Anonyymi00010
Onko kyseessä kölövi henkilö, lintu vai sairaalan apuväline? Sivusta teletapille Kaa haa
- Anonyymi00008
En syytäkään. Enkä ajattele että se on tuhottu. Mutta jos oot mun lapsen äiti, omasi tuhosit jo nuorena.
- Anonyymi00011
No onpas aapeegubbe värikäs näytelmä taas
- Anonyymi00015
Älä nyt imartele itseäsi. En ole koskaan ajatellut noin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21796Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha528737- 67661
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561