Olisitko lempeä, hyväntuulinen ja rento vai jämpti, määrätietoinen ja huoliteltu kumppani?
Vastaukset 16
- Anonyymi00001UUSI
No joku tuonkin tietää.
- Anonyymi00002UUSI
Ota selvää..
- Anonyymi00003UUSI
Olet ihana mies♥️ Olisitpa kultaseni 💋
- Anonyymi00011UUSI
Tykkäsitkö herkuista viimeksi? Mikä oli paras?
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tykkäsitkö herkuista viimeksi? Mikä oli paras?
Suklaa
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Suklaa
Joo, entä tarkemmin?
- Anonyymi00004UUSI
Olisin mukautuvainen mihin vaan, en mielistellen, vaan sen vuoksi et voisin aidosti yrittää tehdä naisen onnelliseksi.
- Anonyymi00006UUSI
Minä olisin täynnä onnea siitä, että saisin purkaa häneen tätä ääretöntä hoivaamisviettiäni 🥰
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minä olisin täynnä onnea siitä, että saisin purkaa häneen tätä ääretöntä hoivaamisviettiäni 🥰
😘🫶
- Anonyymi00007UUSI
Vai vielä näitäkin. Kiirettä pukkaa jos meinaa kaikki kriteerit ehtiä täyttää.
- Anonyymi00009UUSI
Haluisin vetäistä jotain turpaan jos tulee esim päätä aukoon niin vetäisen suoraan turpaan
- Anonyymi00010UUSI
Keksi joku toinen paikka tuolle..
- Anonyymi00012UUSI
Voiko tuulen suuntaa ennakkoon tietää 🙄🤣
- Anonyymi00013UUSI
Kaikkia noita ja paljon muutakin
- Anonyymi00016UUSI
Omasta mielestäni ihan kiva ja kaikkea, mutta enpä tiedä olenko sinun mielestäsi riittävän lempeä tai huoliteltu ja kaikkea. Siitä syystä tuota on turha kysyä minulta. Täytyy ottaa itse selvää. Joskin aloituksestasi välittyy kuva kompleksisesta ihmisestä, joka pelkää olemattomia ja jää vanhaksi piiaksi kun ei uskalla ottaa riskejä.
- Anonyymi00017UUSI
Vai sekoileva, ujo, tunteellinen, ailahtelevainen, päättämätön, jännittynyt ja ehkö myös hellä ja lempeä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301393
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4731143Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "164691- 49607
- 44597
Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va190597Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l90580- 72547
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt20536- 40527