Jos olisit välittänyt

Anonyymi-ap

Et olisi koskaan loukannut tunteitani tekemällä niin kuin teit. Siksi ei voi tulla mitään koskaan.

Miksi olit niin ällöttävä?
Miksi edes ajattelen koko asiaa.
Ällöttävä, kun on.
Alleviivasi olevansa pelkkä retku!!!

19

305

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Niinpä, epärehellisiä pelureita kannattaa välttää. Tietysti aina sitä ei heti huomaa, jos toinen esittää.

• Anonyymi00002
        UUSI

On aika kurjaa jos tuollaisissa asioissa esittää

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Mutta parempi jos esittää kuin että on sellainen

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

No nimenomaan näissä asioissa ihmiset esittää parempaa kuin on, sinkkua vaikka ovat varattuja, mukavaa vaikka ovat itsekkäitä ilkimyksiä jne. Tietysti esittävät, jos haluaisivat saada jotain, mihin ei rahkeet riitä.

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

No nimenomaan näissä asioissa ihmiset esittää parempaa kuin on, sinkkua vaikka ovat varattuja, mukavaa vaikka ovat itsekkäitä ilkimyksiä jne. Tietysti esittävät, jos haluaisivat saada jotain, mihin ei rahkeet riitä.

Voihan se olla, päivänjatkoja. Lähden nyt hakemaan halauksen.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Rakkaushuijarit

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei osu aloittajan tilanteeseen nyt. En missään vaiheessa ole toiminut noin.

• Anonyymi00006
      UUSI

Se oli vain vastareaktio omaan inhottavuuteesi. 🤷🏻‍♂️

• Anonyymi00008
        UUSI

Sähän oot ihan pimeä. Olin kirjoitellut sulle tänne kivoja viestejä. Ennen kuin täysin puskista paljastit että oot aina valehdellut mulle tunteesi.

• Anonyymi00011
        UUSI

Mä en tehnyt sitä tahallaan mutta sinä teit omasi. Siinä on vissi ero. Sinun teko oli suunniteltu, minun ei!!!

• Anonyymi00015
        UUSI

ap:n vastaus on, että olin tosiaan melko nuiva, mutta silti ihana 😊

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Sähän oot ihan pimeä. Olin kirjoitellut sulle tänne kivoja viestejä. Ennen kuin täysin puskista paljastit että oot aina valehdellut mulle tunteesi.

ei kyllä osu, nainen oli inhottava ja tein selväksi etten hyväksy sellaista kaiken muun lisäksi mikä oli suhteessa pielessä

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

ei kyllä osu, nainen oli inhottava ja tein selväksi etten hyväksy sellaista kaiken muun lisäksi mikä oli suhteessa pielessä

Ei kyllä osu tuo minuun.

• Anonyymi00009
      UUSI

Hän loukkasi sua koska huomasi sun olevan narsistinen. Ja hän ei ole ainoa ihminen, joka huomasi sen.

Ystävä hyvä, mä varoitin sua. Ja sä menit suoraan liekkeihin. Mä uskoin sun hyvyyteen ja sä petit mun luottamuksen.

Mä halusin myös vain hyvää sulle, mutta en ikinä ymmärtänyt täysin sun käytöstä. Kunnes ymmärsin.. että oot narsistinen. Kaikki kävi yhtäkkiä järkeen. Vaikka en susta pahaa halunnutkaan uskoa, oli se minulle kova pettymys.

- sivuhuomio.

• Anonyymi00012
        UUSI

Samoin T...!

• Anonyymi00016
        UUSI

ap:n vastaus: en tiedä osuuko tuo nyt omaan tilanteeseen.

• Anonyymi00010
      UUSI

Ohi. En ole loukannut ihanuutta.

• Anonyymi00014
      UUSI

Kirjotteli on oikeasti homomies ja ranvestiitti, joka esiintyy naisena ei kannata reagoida.

• Anonyymi00017
        UUSI

ap:n vastaus: Lopeta höpötys.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, naisesta?
      Ikävä
      155
      1723
    2. Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?

https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt
      Maailman menoa
      553
      1493
    3. Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"

Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      178
      1476
    4. Sinkut-palstan suurin valhe

Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va
      Sinkut
      280
      957
    5. Miesten suusta kuultua

Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "
      Sinkut
      178
      928
    6. Mitä vikoja

kaivatussasi on?
      Ikävä
      58
      806
    7. Miten usein

Vielä siellä muistelet meitä tai minua?
      Ikävä
      55
      748
    8. Haluaisin mies tietää pari juttua

Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt
      Ikävä
      26
      740
    9. Nainen, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, miehestä?
      Ikävä
      56
      738
    10. Mikä tästä teki

Lopulta niin vaikeaa?
      Ikävä
      62