Normaali kristillinen sanoma, on epänormaali vellulle!

Rauhanyhdistyksellä et koskaan kuule tätä kristinuskon ydinsanomaa!

Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
Room. 5:8 Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus, kun me vielä olimme syntisiä, kuoli meidän edestämme.
Room. 8:32 Hän, joka ei säästänyt omaa Poikaansakaan, vaan antoi hänet alttiiksi kaikkien meidän edestämme, kuinka hän ei lahjoittaisi meille kaikkea muutakin hänen kanssansa?
1Joh. 4:9 Siinä ilmestyi meille Jumalan rakkaus, että Jumala lähetti ainokaisen Poikansa maailmaan, että me eläisimme hänen kauttansa.
1Joh. 4:10 Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.

Biblia (1776)
Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainoan Poikansa, että jokainen, joka uskoo hänen päällensä, ei pidä hukkuman, mutta ijankaikkisen elämän saaman.

13

77

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Riivaajien uskoa, sanoo vl!

• Anonyymi00002

Onhan se luettu vaikka kuinka monta kertaa. Toki usein puheessa sitten selvennetään, että ei jokainen joka sanoo Herra, Herra, pääse taivasten valtakuntaan. On elävää uskoa ja kuollutta uskoa.

• Tuo on suunnattoman suuri vl-valhe,
        Kestätkö kovia löylyä! ?

Nyt on pakko kestää!

• Anonyymi00003
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

Tuo on suunnattoman suuri vl-valhe,
        Kestätkö kovia löylyä! ?

Nyt on pakko kestää!

Kumpi näistä on se suunnattoman suuri vl-valhe, Matt. 7:21 vai Jaak. 2:17?

"Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon." (Matt. 7:21.)
        "Samoin uskokin, jos sillä ei ole tekoja, on itsessään kuollut" (Jaak. 2:17).

Joh. 3:16 toimii, kun usko on elävää uskoa, mutta ei kuolleen uskon kohdalla.

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Kumpi näistä on se suunnattoman suuri vl-valhe, Matt. 7:21 vai Jaak. 2:17?

"Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon." (Matt. 7:21.)
        "Samoin uskokin, jos sillä ei ole tekoja, on itsessään kuollut" (Jaak. 2:17).

Joh. 3:16 toimii, kun usko on elävää uskoa, mutta ei kuolleen uskon kohdalla.

###se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon##

Taivaallisen Isän tahto on että uskot Jeesukseen!

Uskotko sinä?

• Anonyymi00006
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

###se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon##

Taivaallisen Isän tahto on että uskot Jeesukseen!

Uskotko sinä?

Of course, mutta niinhän ne perkeleetkin tekevät. Onneksi on jotain hajurakoa niiden uskoon toisin kuin eräillä. Mikähän se hajurako on?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Of course, mutta niinhän ne perkeleetkin tekevät. Onneksi on jotain hajurakoa niiden uskoon toisin kuin eräillä. Mikähän se hajurako on?

Tuossa tekstissä kirjoittaja ampuu itseään nilkkaan niin tyylikkäästi, että se on lähes taidetta. Hän yrittää lyödä vastustajaansa Jaakobin kirjeen klassisella totuudella siitä, että ”perkeleetkin uskovat ja vapisevat”, mutta tulee samalla paljastaneeksi oman farisealaisen sokeutensa.
        Hän kehuskelee sillä, miten hänellä on ”hajurakoa” näiden muiden uskoon – ikään kuin usko olisi joku puhtauskoe tai oma ansioluettelo, jossa oma sisäpiiri on automaattisesti paremmalla puolella aitaa. Se on juuri sitä puhdasta hengellistä ylpeyttä, jossa ihminen tuudittautuu siihen, että kunhan lausuu oikeat hokemat ja kuuluu oikeaan porukkaan, omat synnit ja järjestelmän mädännäisyys on pyyhitty pois.
        Hän luulee puolustavansa taivaallista Isää, mutta tulee todistaneeksi sen saman hurskastelun, joka tekee suljetuista uskonnollisista yhteisöistä niin vaarallisia: siellä kuvitellaan, että oma erottautuminen muista tekee ihmisestä automaattisesti hurskaan, vaikka samalla suljetaan silmät siltä todellisuudelta, miten kylmästi järjestelmä kohtelee omia uhrejaan. Se ei ole mitään elävää uskoa, se on pelkkää uskonnollista performanssia, jossa omat korvat tukitaan totuudelta.

• Anonyymi00004

Suunnattoman suuri rakkaus antaa myös kärsimyksiä ohessa.

Toisaalta Paavalin valheita mihin ainakin homot suhtautuu arveluttavasti.

• Tässä ei raamatuita tarvita.📚

• Anonyymi00005

Tai jos tarvitaankin, jos sitä lainataan, niin vain sen vuoksi että kerrotaan mitä ihmeen valheita Paavali on sinne mennyt kirjoittamaan ja vielä aika pahasti homoista.

• Anonyymi00007

Miksi?

• Anonyymi00009

Up.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      67
      861
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      832
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      538
      761
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      687
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe