Normaali kristillinen sanoma, on epänormaali vellulle!

Rauhanyhdistyksellä et koskaan kuule tätä kristinuskon ydinsanomaa!

Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
Room. 5:8 Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus, kun me vielä olimme syntisiä, kuoli meidän edestämme.
Room. 8:32 Hän, joka ei säästänyt omaa Poikaansakaan, vaan antoi hänet alttiiksi kaikkien meidän edestämme, kuinka hän ei lahjoittaisi meille kaikkea muutakin hänen kanssansa?
1Joh. 4:9 Siinä ilmestyi meille Jumalan rakkaus, että Jumala lähetti ainokaisen Poikansa maailmaan, että me eläisimme hänen kauttansa.
1Joh. 4:10 Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.

Biblia (1776)
Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainoan Poikansa, että jokainen, joka uskoo hänen päällensä, ei pidä hukkuman, mutta ijankaikkisen elämän saaman.

13

82

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Riivaajien uskoa, sanoo vl!

• Anonyymi00002

Onhan se luettu vaikka kuinka monta kertaa. Toki usein puheessa sitten selvennetään, että ei jokainen joka sanoo Herra, Herra, pääse taivasten valtakuntaan. On elävää uskoa ja kuollutta uskoa.

• Tuo on suunnattoman suuri vl-valhe,
        Kestätkö kovia löylyä! ?

Nyt on pakko kestää!

• Anonyymi00003
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

Tuo on suunnattoman suuri vl-valhe,
        Kestätkö kovia löylyä! ?

Nyt on pakko kestää!

Kumpi näistä on se suunnattoman suuri vl-valhe, Matt. 7:21 vai Jaak. 2:17?

"Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon." (Matt. 7:21.)
        "Samoin uskokin, jos sillä ei ole tekoja, on itsessään kuollut" (Jaak. 2:17).

Joh. 3:16 toimii, kun usko on elävää uskoa, mutta ei kuolleen uskon kohdalla.

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Kumpi näistä on se suunnattoman suuri vl-valhe, Matt. 7:21 vai Jaak. 2:17?

"Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon." (Matt. 7:21.)
        "Samoin uskokin, jos sillä ei ole tekoja, on itsessään kuollut" (Jaak. 2:17).

Joh. 3:16 toimii, kun usko on elävää uskoa, mutta ei kuolleen uskon kohdalla.

###se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon##

Taivaallisen Isän tahto on että uskot Jeesukseen!

Uskotko sinä?

• Anonyymi00006
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

###se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon##

Taivaallisen Isän tahto on että uskot Jeesukseen!

Uskotko sinä?

Of course, mutta niinhän ne perkeleetkin tekevät. Onneksi on jotain hajurakoa niiden uskoon toisin kuin eräillä. Mikähän se hajurako on?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Of course, mutta niinhän ne perkeleetkin tekevät. Onneksi on jotain hajurakoa niiden uskoon toisin kuin eräillä. Mikähän se hajurako on?

Tuossa tekstissä kirjoittaja ampuu itseään nilkkaan niin tyylikkäästi, että se on lähes taidetta. Hän yrittää lyödä vastustajaansa Jaakobin kirjeen klassisella totuudella siitä, että ”perkeleetkin uskovat ja vapisevat”, mutta tulee samalla paljastaneeksi oman farisealaisen sokeutensa.
        Hän kehuskelee sillä, miten hänellä on ”hajurakoa” näiden muiden uskoon – ikään kuin usko olisi joku puhtauskoe tai oma ansioluettelo, jossa oma sisäpiiri on automaattisesti paremmalla puolella aitaa. Se on juuri sitä puhdasta hengellistä ylpeyttä, jossa ihminen tuudittautuu siihen, että kunhan lausuu oikeat hokemat ja kuuluu oikeaan porukkaan, omat synnit ja järjestelmän mädännäisyys on pyyhitty pois.
        Hän luulee puolustavansa taivaallista Isää, mutta tulee todistaneeksi sen saman hurskastelun, joka tekee suljetuista uskonnollisista yhteisöistä niin vaarallisia: siellä kuvitellaan, että oma erottautuminen muista tekee ihmisestä automaattisesti hurskaan, vaikka samalla suljetaan silmät siltä todellisuudelta, miten kylmästi järjestelmä kohtelee omia uhrejaan. Se ei ole mitään elävää uskoa, se on pelkkää uskonnollista performanssia, jossa omat korvat tukitaan totuudelta.

• Anonyymi00004

Suunnattoman suuri rakkaus antaa myös kärsimyksiä ohessa.

Toisaalta Paavalin valheita mihin ainakin homot suhtautuu arveluttavasti.

• Tässä ei raamatuita tarvita.📚

• Anonyymi00005

Tai jos tarvitaankin, jos sitä lainataan, niin vain sen vuoksi että kerrotaan mitä ihmeen valheita Paavali on sinne mennyt kirjoittamaan ja vielä aika pahasti homoista.

• Anonyymi00007

Miksi?

• Anonyymi00009

Up.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      74
      1193
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      101
      1160
    3. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      75
      1027
    4. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      24
      1023
    5. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      998
    6. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      126
      910
    7. Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!

Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m
      Tv-sarjat
      6
      858
    8. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      131
      850
    9. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      58
      805
    10. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      27
      801
    11. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      46
      701
    12. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      45
      686
    13. Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???

LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.
      Ähtäri
      70
      682
    14. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      681
    15. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      132
      662
    16. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      50
      642
    17. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      637
    18. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      80
      622
    19. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      12
      619
    20. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      48
      614
    Aihe