Asunnonhankinta

Anonyymi-ap

Millaista asua asunnonhankinnan taloissa. Onko rauhallista ja siistiä ja korjataanko asunnoista viat vai onko kaikki rempallaan.

30

379

Vastaukset 30

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00029

Kaikki rempallaan, ei korjata. Usein asunnot myös edellisten vuokralaisten jäljiltä likaisia. Kosteusvaurioita peitellään. Kaikki kohteet tarvitsevat putkiremonttia.

• Anonyymi00037

Kerro ny kaikille kun asut niissä.

• Anonyymi00031

Homeisia murjuja suurin osa.

• Anonyymi00039

Tosi huonosti asiat niissä taloissa, kaikki rempallaan, ovista ja ikkunoista käy kova veto.pihat täynnä pitkää heinää

• Anonyymi00048

Tuskin on vuokra firman syy se jos asukkaat ei pidä huolta pihoistaan?

Moni tuosta vedosta ja kylmästä valittaa, silti on sisällä+25 itsellä tulee hiki otsalle.

Mutta sitä se sitten on, juodaan kaljaa ja syödään makkaraa sohvalla. Tupakoidaan, eikä liikuta. Työtkään ei paljoa paina.
        Tuosta vois moni vedosta valittava aloittaa........

• Anonyymi00051
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Moni tuosta vedosta ja kylmästä valittaa, silti on sisällä 25 itsellä tulee hiki otsalle.

Mutta sitä se sitten on, juodaan kaljaa ja syödään makkaraa sohvalla. Tupakoidaan, eikä liikuta. Työtkään ei paljoa paina.

Niin voihan sen vihersmootin juoda sen minttuviinan sijaan😂

• Anonyymi00061
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Moni tuosta vedosta ja kylmästä valittaa, silti on sisällä 25 itsellä tulee hiki otsalle.

Kerrostalossa kyllä asunnonhankinnan kuuluisi pitää pihat siistinä ja nurmikot ajettuna. Ja porraskäytävästä ikkunat pestyinä, mutta ei kyllä tehdä, nurmikot leikkaamatta pensaat leikkaamatta ikkunat paskaset

• Anonyymi00040

Oven taa täytyy laittaa peitto, ettei talvella tule pakkanen sisälle,,joka paikassa likaista..ikkunat pesemättä y.m

• Anonyymi00052

Eiköhän tuo ikkunoiden pesu ole vuokralaisen hommia!

• Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Ei ole..kulmalan pitää tulla peseen ikkunat keväisin ja syksyisin.

• Anonyymi00058
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Ei oo ei, eikä pihan nurmikot!! Tiivistenauhakaan ei montaa euroa maksa, sekin tulis varmaan itte laitettuu. Mutta meitä on moneen junaan, toiset näkee ongelman ja korjaa sen pois, toiset soittelee pitkin kylää jos ei kukaan tule korjaamaan sitten aletaan kirjoitella nettiin ja tekstari palstalle.
        Tällä ajankäytöllä olisi sen tiivisteenkin jo moneen kertaan laittanut?
        Itse en pystyisi edes asumaan +25 asteessa, se ei ole normaalia!!

• Anonyymi00059
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Ei oo ei, eikä pihan nurmikot!! Tiivistenauhakaan ei montaa euroa maksa, sekin tulis varmaan itte laitettuu. Mutta meitä on moneen junaan, toiset näkee ongelman ja korjaa sen pois, toiset soittelee pitkin kylää jos ei kukaan tule korjaamaan sitten aletaan kirjoitella nettiin ja tekstari palstalle.
        Itse en pystyisi edes asumaan 25 asteessa, se ei ole normaalia!!

Mahtaa olla kivaa noilla asunnonhankinnan isännöinti ja huoltoihmisillä, kourallinen ihmisiä on vastuussa esim 90% oman asuinalueeni vika/häiriö ilmoituksista.
        Talvella on kylmä ja vetää, vaikka todellisuudessa on aivan liian kuuma, kesällä sitten taas liian kuuma. Meteliäkin muka kuuluu.
        Jokainen pikku puute ilmoitetaan,vaikkei edes olisi taloyhtiölle kuuluvaa!
        Vahdataan mitä muut vievät roskiin ja uteliaisuuttaan käydään ne vielä läpi,jos käden pituus riittää. Postitkin viedään muiden laatikoista että saa uteliaisuus kukkia! Lapsiakin häiriköidään niin etteivät uskalla ulkona ja tietyissä osissa aluetta leikkiäkään enään ollenkaan.
        Sitten vielä kirjoitetaan lehden yleisöosastolle, kuinka on muka häiriöitä. Kumma juttu vain, että ne häiriöt koskee aina paria kolmea asuntoa. Ovat noin tyhmiä, etteivät keksi missä se ongelma on. Peiliin ei osata katsoa ja miettiä miksi muut elävät rauhassa mutta heidän postilootansa on täynnä paskaa tai mopopojat käyvät kuorruttamassa seinät kananmunilla!?

• Anonyymi00060
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Itse en pystyisi edes asumaan 25 asteessa, se ei ole normaalia!!

Kaupungin ja muidenkin vuokran-antajien ei tarvitse yli 21 lämpöä kenellekään hankkia, se lukee ihan jo valtion asumisen terveys päätöksissä. Muut joutuvat maksumieheksi tässä jos joku haluaa tropiikin kaikki yli +21 omalla kustannuksella vaikkapa sähköpatterilla. Eikä mitään tukia kelasta tai sossusta sähköön sitten tuos kohtaa!
        Jos sitä possutkin alkaisi tuon seurauksena liikkumaan siis muuallekin kuin tupakalle olisi jo merkittävä säästö terveyden huollonkin puolella

• Anonyymi00041

Eikä ole rauhallista,naapurit kyttää toisiaan mitä kukin tekee

• Anonyymi00042

Oli kuin lottovoitto kun pääsin muuttaa pois

• Anonyymi00043

Verhot kiinni ikkunoissa,sieltä verhojen raosta kytätään toisia naapureita

• Anonyymi00044

Paljon varmaan vaihtelua, mutta itse asun ainakin kivassa vanhassa rivarissa edellisella vuokralla eikä ole mikään hinku muuttaa pois. Ei ole mainittuja kosteusvaurioita, ei vetoa tai mitään muutakaan sanomista. Kesäisin pitää vähän tuholaisia torjua,mutta sama ongelma monessa muussakin paikassa. Niin ja nurmikko toki leikata, ei se kuulu huoltoyhtiölle ihmisten pihoista nurmikoit leikkaa vaikka moni niin kuvittelee ja päästää sen pihan villiintymään.
      Liian uteliaita naapureita on pari,mutta on niitäkin vähän joka paikassa vähintään se yksi. Viitisen vuotta nyt asunut ja rauhallista on ollut. Ei voi valittaa. Itse olen tyytyväinen kun pääsin kalliimmasta yksityisen omistamasta kerrostaloluukusta tänne,siellä bileet jatkui aina sunnuntainakin vielä aamuyöhön mikä on vuorotyöläiselle vähän hankalaa. Tässä olen kerran joutunut naapurille käydä huomauttamassa, kakaroita asui silloin putkiviritetyn koslansa kanssa ja yöllä testailivat audio vehkeitänsä

• Anonyymi00045

mene töihi nii ei oo aikaa lorvia kotona ja kytätä ihmisiä vajakki.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

mene töihi nii ei oo aikaa lorvia kotona ja kytätä ihmisiä vajakki.

Turpakii kii varastorotta.

• Anonyymi00047

asun myös as.hankinnan asunnossa,yli 10v asunut. Todella kiva,siisti asunto. Eräs utelias pariskunta on naapurissa,se nyt voidaan huonoksi hommaksi laskea mutta muuten mukavaa väkeä naapurustossakin.
        Ei yksityisiltä markkinoilta saisi edes näin edullista kaukolämpö asuntoa mistään!

Ei onneksi sentään täällä kukaan verhojen välistä kyttää,mutta olen kuullut sellaistakin tietyillä alueilla tapahtuvan. Lapset häädetään puistosta leikkimästä ym joten kannattaa kyllä perehtyä naapurustoon kun on muuttamassa!!!

• Anonyymi00049
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Turpakii kii varastorotta.

mene sinä juntti laiska töihi

• Anonyymi00054
        Anonyymi00047 kirjoitti:

asun myös as.hankinnan asunnossa,yli 10v asunut. Todella kiva,siisti asunto. Eräs utelias pariskunta on naapurissa,se nyt voidaan huonoksi hommaksi laskea mutta muuten mukavaa väkeä naapurustossakin.
        Ei yksityisiltä markkinoilta saisi edes näin edullista kaukolämpö asuntoa mistään!

Ei onneksi sentään täällä kukaan verhojen välistä kyttää,mutta olen kuullut sellaistakin tietyillä alueilla tapahtuvan. Lapset häädetään puistosta leikkimästä ym joten kannattaa kyllä perehtyä naapurustoon kun on muuttamassa!!!

Utelias pariskunta..pasko ja kuse postilaatikkoon/luukkuun.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Utelias pariskunta..pasko ja kuse postilaatikkoon/luukkuun.

Mene töihi

• Anonyymi00056
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Mene töihi

Homo hiljaa.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Mene töihi

Me itte köyhä.

• Anonyymi00050

Se on ihan makuasia, jos rahaa on, niin kannattaa. Velaksi vaan säästää, niin korkorahoilla hoituu.
      Muuan valitti, kun 17500 euroa menee kahdensadantuhannen asuntolainasta korkoja.
      Myydessä pitäisi saada 500 000, kun on maksettu.

Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      56
      1344
    2. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      26
      980
    3. 78
      827
    4. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      64
      768
    5. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      69
      744
    6. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      47
      714
    7. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      131
      665
    8. Humalassa autolla ajo.

Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.
      Suomussalmi
      10
      632
    9. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      615
    10. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      595
    11. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      85
      595
    12. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      550
    13. Jäljitelmä Birginit

Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      543
    14. Hurja pako Kuhmossa

19 vuotias kaahasi humalassa jalkakäytävälle tänään. Kuka mitä häh.
      Kuhmo
      4
      542
    15. Hyvää yötä hurmuri

Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä
      Ikävä
      24
      493
    16. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      92
      486
    17. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      36
      465
    18. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      17
      464
    19. Pitäisikö seksille asettaa huvivero?

(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen
      Sinkut
      113
      454
    20. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      36
      447
    Aihe