🤨
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Mitä ei halua?
- Anonyymi00002
Tavata!!!
- Anonyymi00006
Halutko tavata ihan tosi
Rollaattori kunnossa olevan naisen ?😫 - Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Halutko tavata ihan tosi
Rollaattori kunnossa olevan naisen ?😫Luuletko etten ole aikaisemmin nähnyt rollaattori kunnossa olevaa ihmistä! Olen hoitanut monia sellaisessa kunnossa olevaa! Ongelmia voi aiheuttaa minun kipeät käteni, joissa on nivelrikkoa! Käytän tukiranneketta ja minun pitäisi ostaa toiseenkin käteen sellainen ranneke! Nitää ei tarvitse käyttää välttämättä joka päivä, riippuu siitä miten paljon joudun käsiäni käyttämään milloinkin!
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Luuletko etten ole aikaisemmin nähnyt rollaattori kunnossa olevaa ihmistä! Olen hoitanut monia sellaisessa kunnossa olevaa! Ongelmia voi aiheuttaa minun kipeät käteni, joissa on nivelrikkoa! Käytän tukiranneketta ja minun pitäisi ostaa toiseenkin käteen sellainen ranneke! Nitää ei tarvitse käyttää välttämättä joka päivä, riippuu siitä miten paljon joudun käsiäni käyttämään milloinkin!
Ohi, Hän jolle viesti oli
Ei tietääkseni sairasta nivelreumaa!
Tai omaa ranneongelmia muuten . - Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ohi, Hän jolle viesti oli
Ei tietääkseni sairasta nivelreumaa!
Tai omaa ranneongelmia muuten .Ei ole reumaa vaan nivelrikkoa, ne ovat kaksi ihan eri sairautta.
- Anonyymi00003
Kannibaali järjesti kriisituki-illallisen.
- Hän tarjosi olkapäätä. - Anonyymi00004
Spitaalinen antoi osan itsestään.
- Anonyymi00005
Banaaliin haluan
- Anonyymi00007
En halua harrastaa seksiä enää koskaan kenenkään kanssa, olet ihan oikeassa!
- Anonyymi00008
Anteeksi . Sivusta
- Anonyymi00009
Haluan mie!
- Anonyymi00012
Kyllä haluan. TIETENKIN HALUAN!
- Anonyymi00013
En mie ihan kaikkia haluakkaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1891448
Palstamiittinkiä taas ajattelen
Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka181790Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm50664- 43640
Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s28623Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo kokoomusministeri
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/078a91b0-4bdf-4a7b-9c3b-f3cf2bdd3dae Kokoomus, persut ja kepu laittavat työttömät373609- 30521
- 18515
Kyllä siinä oli jotain enemmän
vaikka moni asia meni pieleen ja mutkille. Oli sähköä välillämme ja siis sinäkin olit kiinnostunut. Mutta kun ne esteet,11502Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte19496