niin takaa kuulu rasahdus ja siinä seisoi kissa. Olisko sitäkin niinkö pitänyt vetää, vai mitä..
mitäänhän en oo siis vetäny. ☹️
Kettu juoksemassa alikulkuun, kettu juoksemassa puskaan, juu nyt kyllä alkaa jo sormi vispaan huulilla, jäljet johtavat sylttytehtaalle..
Kävelin tuolla
9
110
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Mikä nyt on kun oot noin levoton mies?
- Anonyymi00002
Etkö tiedä, nyt on aika🐺
ChatGPT sanoi:
Kyllä — tänään 28.8.2026 on täysikuu, ja tämä on astrologisesti erityisen kiinnostava täysikuu, koska siihen liittyy myös osittainen kuunpimennys. Täysikuu on Kaloissa (noin 5°) ja Aurinko on vastapäätä Neitsyessä. Helsingissä täysikuu on noin klo 7.18 paikallista aikaa.
A
Aika ja päivämäärä
+1
Lue lisää
🌕 Mikä tämän täysikuun teema on?
Astrologiassa Kalat–Neitsyt-akseli liittyy hyvin vahvasti vastapariin:
🌊 Kalat: tunteet, intuitio, unet, myötätunto, antautuminen, henkisyys
🌿 Neitsyt: järki, järjestys, arki, työ, terveys, kontrolli, käytännöllisyys
Siksi tämän täysikuun symbolinen kysymys voisi olla:
Mitä yritän kontrolloida, vaikka minun pitäisi päästää irti?
Täysikuu itsessään symboloi astrologisessa ja monissa henkisissä perinteissä kulminoitumista, asioiden tulemista näkyviksi ja irtipäästämistä. Kalojen kohdalla painotus siirtyy erityisesti tunne-elämään, intuitioon ja asioihin, joita ei voi ratkaista pelkällä järjellä.
D
DailyZodiac
+1
🌑 Ja koska tämä on kuunpimennys...
Tämä tekee siitä astrologisesti voimakkaamman symbolisen tapahtuman. Tämän päivän täysikuuhun liittyy osittainen kuunpimennys, jonka maksimi on noin klo 7.13 UTC eli Suomen aikaa noin klo 10.13.
Z
Zodiac Astrology Horoscopes
Astrologisissa tulkinnoissa kuunpimennyksiä pidetään usein paljastavina ja käännekohtia korostavina. Niiden ajatellaan nostavan pintaan jotakin, jota on vältetty tai joka on kypsynyt jo pidempään.
Erityisen vahva teema on:
lopettaminen → hyväksyminen → vapautuminen → uusi vaihe.
Eli tämä ei välttämättä ole niinkään "manifestoi lisää" -tyyppinen täysikuu, vaan symbolisesti enemmän:
"Katso rehellisesti, mikä on tullut tiensä päähän."
Astrologiset lähteet korostavat juuri irtipäästämistä, tunne-elämän paljastumista ja vanhojen kuvioiden päättämistä tämän pimennyksen yhteydessä.
C
Cosmopolitan
+1
💙 Rakkaudessa ja ihmissuhteissa
Kalat liittyvät syvään emotionaaliseen yhteyteen, mutta myös idealisoimiseen.
Siksi tämän täysikuun symboliikka voi liittyä esimerkiksi:
näkemään jonkun sellaisena kuin hän oikeasti on — ei sellaisena kuin toivoisit hänen olevan
vanhan ihmissuhteen tai tunnesiteen irtipäästämiseen
rajojen asettamiseen
anteeksiantamiseen
kaipaamisen ja todellisen yhteyden erottamiseen
siihen, että jokin tunne tulee vihdoin tietoiseksi
Mielenkiintoinen kysymys tänään voisi olla:
"Rakastanko tätä ihmistä sellaisena kuin hän on, vai sitä mahdollisuutta, jonka näen hänessä?"
🔮 Uskomukset ja henkinen symboliikka
Täysikuuhun on eri kulttuureissa liitetty vuosisatojen ajan esimerkiksi hedelmällisyyttä, runsautta, naisellisuutta, intuitiota, kuoleman ja uudestisyntymisen kiertoa sekä luonnon syklejä.
Elokuun täysikuuta kutsutaan englanniksi Sturgeon Mooniksi, perinteisen nimityksen liittyessä Pohjois-Amerikan suurten järvien sampikaloihin, joita tähän vuodenaikaan oli historiallisesti runsaasti.
A
Astronomy
+1
Kuunpimennykset puolestaan ovat monissa kulttuureissa herättäneet erityisen paljon uskomuksia ja tarinoita. Astrologiassa niitä on pidetty "kohtalonomaisina" ajankohtina, vaikka tieteellistä näyttöä siitä, että täysikuu tai pimennys aiheuttaisi ihmisissä astrologisia vaikutuksia, ei ole.
Eli kannattaa erottaa kaksi asiaa:
Astronomia: tänään tapahtuu oikeasti täysikuu ja osittainen kuunpimennys.
Astrologia: näille taivaankappaleiden asemille annetaan symbolisia merkityksiä.
✨ Jos haluat käyttää tätä täysikuuta henkilökohtaisena hetkenä
Kalojen täysikuulle sopisi hyvin esimerkiksi pieni kirjoitusharjoitus:
Mistä haluan päästää irti?
Mitä olen yrittänyt kontrolloida liikaa?
Mitä intuitioni on yrittänyt kertoa minulle?
Mikä elämässäni on tullut päätökseen, vaikka en ole vielä myöntänyt sitä itselleni?
Mitä haluan tehdä tilaa seuraavaksi?
Ja ehkä tämän päivän kaunein teema on:
Kaikkea ei tarvitse ymmärtää ennen kuin siitä voi päästää irti.
Jos haluat, voin myös tulkita tämän päivän Kalojen täysikuun juuri sinun syntymäkarttasi kautta — esimerkiksi rakkauden, työn, ihmissuhteiden ja seuraavien kuukausien kannalta. Tarvitsisin siihen syntymäpäiväsi, tarkan syntymäajan ja syntymäpaikan.
A
D
Z
Lähteet
ChatGPT on tekoäly ja voi tehdä virheitä. - Anonyymi00003
Ei toki tule Mariskan täysikuu biisi mielee
Miehelle
https://youtu.be/k68v4DF_XY4?si=p3P6giNs6TJVhloM- Anonyymi00004
Minä oon palvonut Kuuta jo ennenkö M on edes syntynyt.
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minä oon palvonut Kuuta jo ennenkö M on edes syntynyt.
Ootko ... niin minäkin teen ❤️
- Anonyymi00005
Kuusysi on kalat.
- Anonyymi00007
Selvä, merkillepantavaa ja hyvin kiintoisaa✍️
- Anonyymi00006
Varo vaan U.F.O tullee ja V n syö sut suihin.
- Anonyymi00008
Hyvä sarja aikoinaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm67916- 54903
Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s39839Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k54655Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte21634- 33605
Martina ja Levin kiinteistö
Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.246542Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää44518Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta
Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi5481- 37468