Nainen, olet liian kokenut

Anonyymi-ap

nyt et enää voi saada kunnollista miestä, vaan ainoastaan pellen 🥰

48

489

Vastaukset 48

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

minä en voi saada enää ketään näillä reijjillä ja naamalla mutta olen reilussa kahdessa vuodessa ymmärtänyt että se on ok olin ennen liiankin gigolo lapset vei mehut nyt mä olen vain suunnannäyttäjä taustajouko heille

• Anonyymi00002

Nyt naisen kokemuskin käännetään naisen syyksi. Milloin miehet katsovat omaan peiliin ja lopettavat toisten arvostelun?

• Anonyymi00005

Eli hyväksytään se tosiasia että et ole edes olemassa, selvän teki.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Eli hyväksytään se tosiasia että et ole edes olemassa, selvän teki.

Ei noin. Olen kyllä olemassa mies, kuka oletkin sitten?
        Mutta olenko olemassa sinulle, se ei koskaan selviä täällä palstalla kyselemällä. Vaan oikeassa elämässä suhteet luodaan ja ihmisiin tutustutaan ei täällä palstalla, joka on mielikuvituksen näyttämö. Ja se velvollisuus, toinen tärkeä pointti. Ei velvollisuutta sinuun, jos et miellytä, et ole sopiva tai en muusta syystä ole kiinnostunut.
        Faktat ovat tässä.

• Anonyymi00003

Päinvastoin. Kokeneella naisella on korkeammat standardit. Sen takia miehet heitä pelkäävätkin.

Vihamielisen käyttäytymisen takana on aina pelko.

• Anonyymi00004

Minä luulin, että naiset jotenkin pelkäävät miehiä ja luottavat miehiin samaan aikaan🙃

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Minä luulin, että naiset jotenkin pelkäävät miehiä ja luottavat miehiin samaan aikaan🙃

Luulo ei ole tiedon väärti.

• Anonyymi00007

Juuri noin! Pelko siitä ettei riitä naiselle. Oma huono itseluottamus taustalla.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Juuri noin! Pelko siitä ettei riitä naiselle. Oma huono itseluottamus taustalla.

Näinhän se on. Itsensä kanssa tasapainossa oleva ihminen ei yleensäkään koe tarvetta painaa ketään muuta lokaan. Oma arvo ei ole kiinni siitä, että muilla pitäisi mennä huonommin.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Luulo ei ole tiedon väärti.

Minä osaan itsekin päättää mitä se on🤭

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Näinhän se on. Itsensä kanssa tasapainossa oleva ihminen ei yleensäkään koe tarvetta painaa ketään muuta lokaan. Oma arvo ei ole kiinni siitä, että muilla pitäisi mennä huonommin.

Jostain syystä kilttejä ja helposti lähestyttäviä, avoimia ihmisiä, kuitenkin käytetään usein hyväksi. Ei kunnioiteta heidän pyyntöjään, oman tilan tarvetta, mielipiteitä, vaikka niissä ei olisi mitään väärää tai liiallista. Heidän äänensä ja oikeutensa on yksinkertaisesti helppo sivuuttaa, vaikka haluavat tasa-arvoa. Ainoa tie on sitten vetäytyä, jos siihen on mahdollisuus. Moni kitkuttelee epätasa-arvoisessa suhteessa tai työpaikassa. Vanhemmat naiset usein kykenet ainakin olemaan ilman tuollaista parisuhdetta. Työpaikkoja voi olla hankalampi tänä päivänä muuttaa, jos sellainen sattuu olemaan, ja on lapset ja lainat.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Minä osaan itsekin päättää mitä se on🤭

Faktoja ei "päätetä".

• Anonyymi00018
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Luottamus pitää ansaita.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Olen aina ajatellut sen olevan juuri noin!

• Anonyymi00009

odotan vain rahojani, lapset on jo ja ikää sen verran että ne lisälspsihaaveet jo pilasitte. ootte pilannut kaiken viime vuosina, toivottavasti kalahtaa myös omaan elämään. matkustelua on kiva saada ja lasten kanssa ihanaa aikaa, töitä on jo ja lisää tulee. mihin mistä tarvitaan enää? jos kohdalle osuu, nice thing.

• Anonyymi00013

toivottavasti lisätään kaikkeen mitä haluatte koette samaa kuin minä. ihan vaan vittuiluna ja, rangaistuksena sitä hakataan teihin.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

toivottavasti lisätään kaikkeen mitä haluatte koette samaa kuin minä. ihan vaan vittuiluna ja, rangaistuksena sitä hakataan teihin.

ne ajat meni teidän järjestämään padksan, orjuuttamiseen ha hakkayksiin. toivotaan että kolahtaa, elämiin sinnekin.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

ne ajat meni teidän järjestämään padksan, orjuuttamiseen ha hakkayksiin. toivotaan että kolahtaa, elämiin sinnekin.

kunhan rahat tulee päästään ostamaan kiva talo ja reissaamaan. lapset ovat innoissaan, tiedän sen jo nyt. kiva deittaillu on erikseen, tutustuu samalla ihmisiin.

• Anonyymi00016

Just toisinpäin. Kronologisesti korkea ikä ei vastaa oletettua kokemusta. Olisin pettymys.

• Anonyymi00017

Näimpä. Urbaani legenda on jos on paljon kumppaneita ollut sekää ikää että on joku puuma sängyssä.

• Anonyymi00020

En tarvitse ketään miestä. Ystäviä on paljon ja myös rahaa. Teen ystävien kanssa kaikkea kivaa ja matkustellaan yhdessä. Mihin sitä miestä enää tarvii?

• Anonyymi00031

Heh, eläkeläisikäinen naapurini sanoi just tänään aikalailla samaa. Hänellä näkymät läheiselle kuntosalille, katselee siellä treenaavia miehiä mutta ei kuulemma muuten miestä elämään halua. "Niistä ei oo kuin haittaa" 😆

• Anonyymi00035

Miehet kuitenkin rakentaa yhteiskunnan ja suuri osa naisista elää parasiittina.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Miehet kuitenkin rakentaa yhteiskunnan ja suuri osa naisista elää parasiittina.

Näin,ne on ne toiset miehet jotka rakentaa ja sitten ne toiset miehet jotka sorruttaa rakennukset ja pistää kaiken maan tasalle. Perustuksista lähtien. Peukalo on hyvä olla olemassa, vaikka keskellä kämmentä.

• Anonyymi00021

Siis todellakin.
      Täällä on oikea misogyynienjoukkio.

• Anonyymi00026

Eikä suotta. Mp BBC:n dokumentit, ootko ikinä katellu sellasia vai katteletko vaan temppareita?

• Anonyymi00022

Sairaalaklovnin, vai?

• Anonyymi00023

Pyh. Ennemmin tässä huolettaa, jos joutuu johonkin puhtaanapito paskaduunintai näpyttelemään kassakoneita, jonkun mielekkään työn sijaan.

• Anonyymi00028

Outo logiikka Aloittajalla😂

• Anonyymi00029

Verkko-Sukkapäänä sulla ei oo ku ontuvaa logistiikkaa. Kuulemma.

• Anonyymi00030

Jos näin ajatelaan hypoteettisesti enää tällä iällä mitään kokematonta miestä haluasi. Pitää olla mies joka tietää mitä tekee ja miten.

• Anonyymi00032

Ok. Luulin, että olen mielestäsi liian kokematon, kun body countini on niin matala. Kun sinulla on ollut niitä maksullisiakin. Tosin eivät ne naisen nautinnosta mitään opeta. Joten kokematon taidat olla sinäkin. Itse osaat nautinnon tietysti saada. Minä olen yrittänyt opetella niiden harvojen kumppaneiden kanssa, joita on ollut, ne yksilölliset jutut, joista juuri he saavat nautintonsa. Hyvin olen kuulemma "onnistunut".

• Anonyymi00033

Minkä ikäinen aloittaja olet? Oli yli 60- vuotias nainen ja miesrintamalla tunkua riittää. Toinen toistaan tasokkaampia miehiä, kutsumassa treffeille. Sinulla ilmeisemmin ei ole onnea naisrintamalla, koska olet niin katkera naisille?

Vai aloituksesta päätelleen saatat hyvinkin tykätä miehistä enemmän kuin naisista, mutta en vaan myönnä sitä itsellesi?

• Anonyymi00034

Sirkus on pellejä varten. Minä menen vähän korkeammalta vaikka yksinäni jos täytyy😉

• Anonyymi00036

Olet kyllä pahasti hakoteillä.

• Anonyymi00037

Ei ole helppoa jälkeenjääneillä sieluparoilla

• Anonyymi00039

Ai liittyykö ne pelle kommentit jotenkin minuun? En ole yhdistänyt. Eihän tässä voi sitten muuta todeta kuin, että en minä muuta ole halunnutkaan kuin yhden ihanan pellen.

• Anonyymi00040

Kokenut missä? Ei taida olla näin vähän kokemusta yhdelläkään ikäiselläni tällä pallolla.
      Mitä vikaa juuri pellessä on? Oletko kateellinen?

• Anonyymi00041

Jep aloittaja kuulostaa vain kateelliselta.

• Anonyymi00042

Onko pellen pilli iso vai pieni

• Anonyymi00044

Ei sillä ole mitään merkitystä minulle, koska en enää koskaan harrasta seksiä kenenkään kanssa! Seksi ei ole ollut minun juttuni enää 14 vuoteen!

• Anonyymi00045

Pellen pilliin voi puhaltaa ilmaa lisää joten eipä hätiä. Useimmilla pelleillä on kokoa kaksi kokistölkkiä

• Anonyymi00048

isosta valuu vaan pskat ja kuset lattialle onks siinäkään mitään järkeä

• Anonyymi00043

En minä halua ennä koskaan miestä elämääni, joten..

• Anonyymi00046

Mulla on ollut mies mun elämässäni jo monia vuosia. Pelle voi mennä sinne omaan sirkustelttaansa muiden hörhöjen kanssa. Tröööt vaan sulle!

• Anonyymi00049

Viimeistään on aika nauraa. Liittoni oli fiasko. Toiveet, unelmat, salaiset halut, emme voineet koskaan puhua niistä. Ne olivat liian epämääräisiä, pelottavia, tärkeitä. Ja niin ne jäivät kasvamaan kuin syöpä,se oli itseään syövä suhde. Jälkikäteen olen hämmästynyt vain siitä, kuinka kauan se kesti.

• Anonyymi00050

tähän rööriin harva uskaltas uittaa

• Anonyymi00051
      UUSI

Kukaan kunniallinen mies ei ota käytettyä tavaraa uuden hinnalla.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2240
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      853
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      796
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      528
      737
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      67
      661
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe