Älykkäänä? Miltä osin?
Vastaukset 33
- Anonyymi00001
Mitä sinä saat näistä johdattelevista kysymyksenasetteluista? Tuoko näihin vastaukset sulle jotain jolla mällätä taas pari päivää eteenpäin tätä nettioopperaa?
Onko kaivattusi tyhmä?
Pidätkö kaivattuasi minään?
Onko tällainen toiminta turhaa kaivattusi mielestä?
Miksi näin?- Anonyymi00006
Mikä sun ongelma on?
Siitä vaan tekemään itselle mieleisiä aloituksia.
Sivusta - Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mikä sun ongelma on?
Siitä vaan tekemään itselle mieleisiä aloituksia.
SivustaSisällöntuottajan rooli suoli24sella on varmaan haluttu vakanssi
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sisällöntuottajan rooli suoli24sella on varmaan haluttu vakanssi
Joo paitsi että apgallupäijä ei tienaa latin latia, tämä on sille vissii joku vakaumuskysymys. T naiselta pärjäilemisiä
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sisällöntuottajan rooli suoli24sella on varmaan haluttu vakanssi
En siitä tiedä, mutta jonkunhan ne aloituksen on täällä tehtävä. Itse jäin "eläkkeelle" hommasta 😉
- Anonyymi00015
No huomiota triggeröityjiltä tämä gubbe nyt ainakin hakee. Nämä kuin tietylle avautuvat intellektuellit mukaan lukien. T naiselta
- Anonyymi00022
Anonyymi00013 kirjoitti:
En siitä tiedä, mutta jonkunhan ne aloituksen on täällä tehtävä. Itse jäin "eläkkeelle" hommasta 😉
Ai. Tuliko susta lämppärinä ihan Verkkopankin Pää-esiintyjä?
- Anonyymi00002
Pidän sua aivan saatanan tyhmänä sekä tyhjäpäisenä että kevytkenkäisenä haihattelijana
- Anonyymi00003
😅 olisimpa
- Anonyymi00016
Minä pidän sinua vauvamaisena uhriutujana, joka ei näe metsää puilta. Niin typerryttävää, ettei löydy edes sanoja. Sivusta
- Anonyymi00032
jälleen kerran saatanan tyhmä tyhjäpää kuvittelee kohteensa kirjoittelevan hänelle internetissä ja kysyvän häneltä kysymyksiä. kas kun luulee olevansa säännöllisessä yhteydessä kohteen kanssa, vaikka on vain säännöllisessä yhteydessä oman pyörivän päänsä kanssa.
- Anonyymi00004
Lapsellinen kyselyvaihe sinulla päällä. Kasvahan aikuiseksi.
- Anonyymi00005
ja ensimmäinen beesaaja 😆
Sivusta - Anonyymi00017
Joo no kaikeksi onneksi guben kahden euron gallupit on aika kolmannen maailman ongelma, mutta mitä sitä esim sodista tms
- Anonyymi00024
Anonyymi00005 kirjoitti:
ja ensimmäinen beesaaja 😆
SivustaJa sitte susta kasvo Kimmo Kim Alainen.
- Anonyymi00007
On älykäs kiistatta.
- Anonyymi00008
Perustelut: tarkka, tietävä ja utelias.
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Perustelut: tarkka, tietävä ja utelias.
Siis itte Lumikki, kaikkien verosotkulinjojenki esi-äiti.
- Anonyymi00018
Onko hampaat myös tarkistettu, kultaseni?
- Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Siis itte Lumikki, kaikkien verosotkulinjojenki esi-äiti.
Jaa onko sulla on pska kirjanpitäjä vai mistä nä mouruat täällä?
- Anonyymi00023
Anonyymi00019 kirjoitti:
Jaa onko sulla on pska kirjanpitäjä vai mistä nä mouruat täällä?
Ei, ku mul on ihan oma Leskinen ja Laukkanen. Kuulemma.
- Anonyymi00009
Hän mies on älykäs ja minä nainen olen älykäs. Mitä teet tällä tiedolla?
- Anonyymi00010
Nopeaälyinen nuori nainen.
Mieheltä - Anonyymi00020
Ei kait hän ole elämässä voinut pelkällä ulkonäöllä pärjätä.
- Anonyymi00021
Hän on sillä tavalla älykäs-älykäs, shakin pelaaja ja muutenkin peluri. Mutta tunneäly ja empatia ovat vähän sellaisella itsekkäällä neandertalilaisella tasolla. Tuntee, jos saa oikeanlaisia vastatunteita. Niitä on, mutta parempi pitää piilossa jatkossa. Samoin kuin oma äly, jonka hän onneksi aliarvioi reippaasti.
- Anonyymi00026
Joo naisen oma äly kannattaa piilottaa suurimmalta osalta miehistä. Siten selviää miehen todellinen luonne nopeasti.
- Anonyymi00027
Jos pidät tärkeimmän asian, tunteet, piilossa; mitä jäljelle jää.
- Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Jos pidät tärkeimmän asian, tunteet, piilossa; mitä jäljelle jää.
Voinhan mä muille näyttää tunteeni, mitkä ne milloinkin ovat. Hänelle jos näytän, hän käyttää niitä vääriin tarkoituksiin. Opittu on.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Voinhan mä muille näyttää tunteeni, mitkä ne milloinkin ovat. Hänelle jos näytän, hän käyttää niitä vääriin tarkoituksiin. Opittu on.
Tarkoitin mitä hän saa sitten sinulta jos ei välittämistä.
- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Tarkoitin mitä hän saa sitten sinulta jos ei välittämistä.
Taas tämä: mitä mies saa naiselta? Pitäisikö hänen saada multa jotain? Olemme varattuja molemmat. En minäkään saa häneltä mitään. En ole koskaan saanut. Lopetin vain yksipuolisen tunteiden osoittamisen. Kaveruutta hän voisi saada, muttei häntä taida kiinnostaa. Sillä kun ei voi pelata.
- Anonyymi00025
Ihan vaa kokos puolesta.
- Anonyymi00028
olen omakohtasesti huomannu et mitä pienenmpi muna sitä enemmän ne on äänessä
- Anonyymi00029
omaki muna ko pieneni ni rupes suu käymää ja alotin muunlaisen sekoilun jokin kenttä virka oltava
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm67916- 54903
Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s39839Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k54655Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte21634- 33605
Martina ja Levin kiinteistö
Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.246542Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää44518Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta
Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi5481- 37468