Miten pystyt puolisosi selän takana kaipaamaan pitkiä aikoja toista naista? Itse en pystynyt, erosin. Tällaista olen miettinyt…
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Minä ja puoliskoni olemme aina yhdessä! Olemme täydellisen kiinni hitsattuja ja itse henkilökohtaisesti toivon ettei tämä loppuisi ikinä
- Anonyymi00002
Minulle riittää että olen paras mahdollinen ja ainoa oikea
- Anonyymi00010
Miten ne miesten kalareissut, otatko puoliskosi sinne mukaan?
Kalareissut, kalastetaanhan siellä ravintolassakin. Juhlavaatteet mukaan vaan ja hotellille, tai mökki täyteen naisia jne. Kotona on ollut niin rankka kalareissu, kala saalis vaan onneton. Vaimoille uskotellaan, että reissut on vaan kalastusta, eihän meidän miehet mitään tee, kuitenkin kaikilla pa no reissun aikana. Onneksi nykyään naiset ei enää itsekään ole uskollisia, eikä kannatakkaan olla yhtä sinisilmäinen kuin itse aikanani.
- Anonyymi00003
Käytä tunkkia. Jokaisella on oma tunkkinsa.
- Anonyymi00005
Käytätkö tunkkia kun haluat pippelisi pystyyn? T nainen
- Anonyymi00004
Emoaattisuus ja tunteet eivät kohdistu vain yhteen ihmiseen tietyin säännöin. Niitä tunnetaan ihmisyyttä kohtaan. Se, että jollakin ihmisellä on tunteita myös muuhun kuin omaan kumppaniin, kertoo vain empaattisuudesta. Ei ole mikään syy erolle, jos rakastaa kumppaniaan, on perhettä jne.
- Anonyymi00006
Itse seurannut sivusta sellaisia pettämiskuvioita. Että jonkun kaipaaminen ole mitään. Jos ihmisen oma omatunto kestää niin mikä joku ulkopuolinen on tuomitsemaan. Meillä yksi elämä.
- Anonyymi00007
Älä vitussa.
- Anonyymi00008
En ole velvollinen aelittelrmään tänne :)
- Anonyymi00009
Taidat ottaa palstakirjoittelun vähän liian vakavasti? Jos joku tänne vitsillä laittaa jotain vaimosta niin liekö sitä kannattaa niin tosissaan ottaa?
Koko palstahan on yksi iso vitsi.
Joku voi tähän todeta että niin minäkin ja oikeassa on...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm67916- 54903
Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s39839Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k54655Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte21634- 33605
Martina ja Levin kiinteistö
Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.246542Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää44518Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta
Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi5481- 37468