minä paskannan näiden paskansyöjäparasiittien naamalle ja kusen päälle. Stubidot ja valtoset on nukkeja koko saatnan UKRAINAN KONFLIKTI ON VITUNMOINEN KUSETUS JA VAIN HARVA MEISTÄ EDES TAJUAA MITEN JENKKIPARASIITIT ON KUSETTANEET TEITÄ VAJAAÄLYISIÄ MAKSELKAA NYT VAAN ELÄKERAHOISTA ASEOSTOJA TOSIN TEIDÄN ÄLYKKYYSOSANÄÄRÄ RIITÄ TAJUAMAAN SITÄ, ETTÄ SE JOLLE MAKSELETTE ASEITA ON ITSE AIHEUTTANUT KOKO SAATANAN SOPAN, SODAN. VITUNMOISTA KUSETUSTA VAAN KOKO SAATANAN MILITARISMI HÖMPPÄ JOSTA HYÖTYY PÄÄPARASIITTI,LIONEN YHDYSVALLAT
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2481060Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "223822- 98821
- 69706
- 56648
- 91581
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2528Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509