Katsastusmiehen märkä päiväuni... Mehtosen mielestä korjaukset on todellinen ympäristöteko? https://www.youtube.com/watch?v=xQyuv01H8vw
Vastaukset 24
- Anonyymi00001
Läpi män. Kuski kuvvoo videoo ajon aikana entiseen malliin... Mitähän poliisit sannoo tuosta kuvvoomisesta?
- Anonyymi00002
Nyt on kyllä Suomi24 liikkuva poliisi taas valppaana. 😂 Video on ilmeisesti katsottu niin tarkasti, että ajosuoritus, kameran käyttö ja mahdollinen rikkomuskin on jo tutkittu. Seuraavaksi varmaan pöytäkirja valmiiksi ja sakkoehdotus poliisille hyväksyttäväksi?
Jos videolla oikeasti näkyy lainvastainen teko, poliisi osaa varmasti arvioida asian ilman palstan kotikutoisen liikennevalvontakeskuksen apuakin. 😄
Melkoista omistautumista muuten videolle, jonka tekijän touhuista pitää ilmeisesti löytää huomautettavaa joka lähtöön. 😂 - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Nyt on kyllä Suomi24 liikkuva poliisi taas valppaana. 😂 Video on ilmeisesti katsottu niin tarkasti, että ajosuoritus, kameran käyttö ja mahdollinen rikkomuskin on jo tutkittu. Seuraavaksi varmaan pöytäkirja valmiiksi ja sakkoehdotus poliisille hyväksyttäväksi?
Jos videolla oikeasti näkyy lainvastainen teko, poliisi osaa varmasti arvioida asian ilman palstan kotikutoisen liikennevalvontakeskuksen apuakin. 😄
Melkoista omistautumista muuten videolle, jonka tekijän touhuista pitää ilmeisesti löytää huomautettavaa joka lähtöön. 😂Melkoista omistautumista muuten kommentteihin, pitää ilmeisesti löytää huomautettavaa jokaiselle kommentoijalle. 🥱
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Melkoista omistautumista muuten kommentteihin, pitää ilmeisesti löytää huomautettavaa jokaiselle kommentoijalle. 🥱
Ja sinä sitten huomautit minun huomautuksestani. 😂 Hienosti toimii tämä logiikka: muiden kommentteja saa kommentoida, kunhan kukaan ei erehdy kommentoimaan sinun kommenttiasi takaisin. 🥱😄
- Anonyymi00004
Eikä tule katsoneeksi tupettajien vilmejä,että tietäisi mistä puhelee. Kunhan jankuttaa ,härkkimisen ilosta joka keskusteluun.
- Anonyymi00005
Niin, ei varmasti edes katso videoita. Todella vajaa päästään omat aivot ei riitä tekstin tuottamiseen, tekoäly avuksi.
- Anonyymi00007
Ja mistähän sinä tiedät, mitä minä olen katsonut tai jättänyt katsomatta? Olen katsonut vilmit ennen kommentointia, joten tuo arvaus meni komeasti metsään. Kommentistani voi toki olla eri mieltä, eikä keksiä päästä tarinaa siitä, mitä olen muka tehnyt ennen kirjoittamista.
Ja tuo ”jankuttaa härkkimisen ilosta joka keskusteluun” on aika hupaisa huomio ihmiseltä, joka itse jatkaa tätä samaa jankutusta kommentti kommentilta. 🥱😂 - Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niin, ei varmasti edes katso videoita. Todella vajaa päästään omat aivot ei riitä tekstin tuottamiseen, tekoäly avuksi.
"Niin, ei varmasti edes katso videoita. Todella vajaa päästään omat aivot ei riitä tekstin tuottamiseen, tekoäly avuksi."
Kun kerran olet noin varma, etten muka edes katso näitä videoita, niin kokeillaanpa. 😄 Mikä esimerkiksi tämän ketjun aloituksessa olevassa videossa on mielestäsi vikana? Mitä siinä konkreettisesti tehdään väärin? - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
"Niin, ei varmasti edes katso videoita. Todella vajaa päästään omat aivot ei riitä tekstin tuottamiseen, tekoäly avuksi."
Kun kerran olet noin varma, etten muka edes katso näitä videoita, niin kokeillaanpa. 😄 Mikä esimerkiksi tämän ketjun aloituksessa olevassa videossa on mielestäsi vikana? Mitä siinä konkreettisesti tehdään väärin?Selvishän se, että tekoukko on FF.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Selvishän se, että tekoukko on FF.
Minä en ole FF vaan eräs hänen videoiden katsoja. 😄 Katson myös monien muidenkin tubettajien videoita.
Mikä esimerkiksi tämän ketjun aloituksessa olevassa videossa on mielestäsi vikana? Mitä siinä konkreettisesti tehdään väärin?
Luulisi olevan helppo vastata, kun videosta kerran riittää noin varmoja mielipiteitä. 😄 - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Minä en ole FF vaan eräs hänen videoiden katsoja. 😄 Katson myös monien muidenkin tubettajien videoita.
Mikä esimerkiksi tämän ketjun aloituksessa olevassa videossa on mielestäsi vikana? Mitä siinä konkreettisesti tehdään väärin?
Luulisi olevan helppo vastata, kun videosta kerran riittää noin varmoja mielipiteitä. 😄Forestille kolahtaa totuus näköjään ihan päätylaitaan asti.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Forestille kolahtaa totuus näköjään ihan päätylaitaan asti.
😂 Ja taas itse kysymys jäi vastaamatta. Minä en ole Forest Finn enkä mikään muukaan tubettaja, vaan tavallinen videoiden katsoja.
Kysymys on edelleen yksinkertainen: mikä tämän ketjun aloituksessa olevassa videossa on vikana ja mitä siinä tehdään konkreettisesti väärin?
Jos kerran jokin ”totuus kolahtaa”, niin kerro nyt se totuus itse videosta. Tähän asti olet kertonut lähinnä omia arvauksiasi siitä, kuka kommentin kirjoittaja muka on. 😄 - Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Luulisi olevan helppo vastata, kun videosta kerran riittää noin varmoja mielipiteitä. 😄Mitä kanavia katselet?
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mitä kanavia katselet?
Milloin mitäkin, katselen sitä mikä sattuu kiinnostamaan.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Milloin mitäkin, katselen sitä mikä sattuu kiinnostamaan.
Ota nyt lopultakin ne lääkkeesi, oikeesti!
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ota nyt lopultakin ne lääkkeesi, oikeesti!
Siinäkö oli vastauksesi siihen, että katselen milloin mitäkin? 😄 Kun asia loppuu, alkaa näköjään lääkityksestä huutelu.
Mitähän lääkkeitä tohtori mahtaa tarkoittaa? Kun kerran diagnoosikin näyttää syntyvän Suomi24-kommentin perusteella, niin kai siihen reseptikin kuuluu. Kerro samalla annostus ja käyttöaihe. 😂
- Anonyymi00017
Kertakaikkiaan näyttää siltä, ettei täällä edes haluta keskustella. Tämä ketju on muuttunut lähinnä haukkumisalustaksi. 😄
Kun kysyy videosta konkreettisesti, vastaukseksi tulee kirjoittajan henkilöllisyyden arvuuttelua, älynlahjojen arviointia, tekoälystä huutelua ja jopa lääkekommentteja. Mutta siihen yksinkertaiseen kysymykseen – mitä videossa oikeasti tehdään väärin – ei tunnu löytyvän vastausta.
Jos tarkoitus olisi keskustella videosta, siitä kai puhuttaisiin. Nyt näyttää kiinnostavan paljon enemmän se, kenelle seuraavaksi pääsee naljailemaan. 😂 - Anonyymi00018
Kateellisia FOREST FINNILLE riittää täälläkin. Sanottakoon vielä kerran että on saanut arvostetun palkinnon Youtubelta, SILVER BUTTONNIN. Tilaajia kohta 200000 . Mites metsätontulla menee, no huonosti, katselukerrat rajussa laskussa ja tilaajia vain 70000 ja nekin suurimmalta osaltaan botteja, ostettuja tilaajia. Myös katselukertoja metsätonttu ostanut. Vain VAJAAT katsoo tuon tontun videoita.
- Anonyymi00020
Mitenkä sitten forestin videoita katsotaan?
- Anonyymi00021
"Kateellisia FOREST FINNILLE riittää täälläkin. Sanottakoon vielä kerran että on saanut arvostetun palkinnon Youtubelta, SILVER BUTTONNIN. Tilaajia kohta 200000 . Mites metsätontulla menee, no huonosti, katselukerrat rajussa laskussa ja tilaajia vain 70000 ja nekin suurimmalta osaltaan botteja, ostettuja tilaajia. Myös katselukertoja metsätonttu ostanut. Vain VAJAAT katsoo tuon tontun videoita."
Forest Finnin menestys ja Silver Button ovat ihan hienoja saavutuksia, mutta mitä merkitystä tällä tilaaja- ja katselukertojen kilpailulla oikeastaan on? 😄 Onko suurempi tilaajamäärä nyt jokin mittari sille, kumpaa tubettajaa saa katsoa tai kumpi tekee ”oikeanlaisia” videoita?
Ja mistä ihmeestä tulee ajatus, että katsojat pitäisi jakaa johonkin vastakkaisiin leireihin? Samat ihmiset voivat aivan hyvin seurata Forest Finniä, Metsa Mania ja montaa muutakin kanavaa.
Vai onko YouTubessa nykyään oikein erillinen ”vajakkileiri”, johon ihminen siirtyy automaattisesti katsottuaan väärän tubettajan videon? 😂
Väitteet ostetuista tilaajista ja katselukerroista ovat sitten asia erikseen – niille pitäisi löytyä näyttöä, jos niitä esitetään tosiasioina.
Kaikkein kummallisinta on kuitenkin kutsua toisen kanavan katsojia ”vajaiksi”. Eikö videoista enää pystytä keskustelemaan ilman, että tubettajat laitetaan keskinäiseen kilpailuun ja heidän katsojansa samalla haukutaan? 😄 - Anonyymi00022
Metsamanilla huomattavasti enemmän katselukertoja viimeisen kk aikana, eikä ole niitä shorts videoita edes mistä ei tienaa yhtään mitään verraten pitkiin videoihin.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Metsamanilla huomattavasti enemmän katselukertoja viimeisen kk aikana, eikä ole niitä shorts videoita edes mistä ei tienaa yhtään mitään verraten pitkiin videoihin.
Ja mitä sitten?
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ja mitä sitten?
No kun väite oli että katselut rajussa laskussa. Ei ole.
- Anonyymi00019
Voi metsäman parkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132396Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???371413Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha640986- 106983
- 71952
- 48865
- 96859
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76700- 70696
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31676