Hyvää iltaa vapaa Kotka.
Itse en harrasta kännäämistä ja viihdyn rauhallisissa ravintoloissa joista puuttuvat känniörveltäjät.
Voitteko suositella minulle ravintolaa jossa ei myydä alkomahoolia?
Vielä jos siellä järjestettäisiin Venetsialaiset niin olisi plussaa.
Kiitos jo etukäteen.
Mikä on Kotkan paras alkoholiton ravintola?
14
76
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Kotkassa taitaa saada alkoholijuomia joka ravintolasta.
Ruoan kanssa kuuluu saada viiniä, olutta tai jälkkärisnapsi ken sellaisen haluaa. Ruoka ja alkoholi ovat aina kuuluneet ravintolakulttuurii ympäri maailman. - Anonyymi00002
Nyt kaikista maailman provoista paskoin provo ikinä
- Anonyymi00003
Eipä taida olla. Heseä ja Mäkkäriä lukuunottamatta vähintään olutta taitaa saada joka paikasta. Korjatkaa jos olen väärässä.
- Anonyymi00005
Kotipizzasta kans keponen pirtsu evääseen. Kohta rulaa Iisalmi Kotkassa.
Jos nyt viinattomuutta vaan metsästäis niin ei käryy miks ees ettis?
Ei oo pakkojuotettu missään.
- Anonyymi00004
Cookies Cream, Berliini ! Huippu vegeravintola ja tosi hyvät viinit.
Käykää, jos osutte. - Anonyymi00007
Ei nyt usein näy mitään örveltäjiä sen mitä käydään.
Paikallisiset pubitkin on siistejä, jos osaa valkata mistä tykkää.
Kesäterdeillä on hyvä fiilis ja heikkokuntonen osaa yleensä häipyä. - Anonyymi00008
Ei siellä mitään ryypätä tarvitse, kyllä siellä Kymijoen paskainen vesi ja paskan haju tehnyt kesto kännin.
- Anonyymi00009
Jos tällä avauksella haettiin Ravintola Vaakkua niin ei ole edes paras alkoholiton ravintola Kotkassa. Ennemmin syön vaikka Mäkkärissä tai Hesessä.
Taitaa jokaisella Turkkilaisella karvakädelläkin olla anniskeluluvat kebab ravintoloissa?- Anonyymi00011
Sori, ei haettu. Koita päästä pakkomielteestäsi
- Anonyymi00010
Niitähän saa sen kun hakee, vaikka Aittiksen srk.keskukseen.
- Anonyymi00012
En minäkään, mitä siellä yksin tekisi. Vaikka sellaisia olisi. Ei niihinkään kukaan tule kanssani.
Ravintoloita joissa ei myydä alkoholia on harvassa. Joitain ruokaravintoloita on, varmasti. Yksi kahvila on Haminassa mikä on uskovaisten kahvila.- Anonyymi00013
Kun ei kukaan kutsu eikä pyydä. Niin ei niihin tule mentyä. Edes kotiinsa teelle pyydä kukaan.
Pitäisikö itse pyytää joku teelle tai kahville.
Ehkä kävelemään metsään termospullo mukana?
- Anonyymi00014
En minä maksa 3€ kahvikupista. Halvempaa juoda se kotona. ABC:n kahvi on 2,50-2,80€.
- Anonyymi00015
Ehkä nyt meni vähän ylitse nuukailu joskus varmaan ensi treffeillä ja tapaamisessa voin viedä vastakkaisen sukupuolen edustajan vähän siistimpään ravintolaan.
Tai mistä sitä tietää mihin mennään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48835
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha538761- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561