Puhutaan?
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
ei ollut sinulle tuo aloitus, kalastelija.
- Anonyymi00002
Tiedätkö?
- Anonyymi00003
Ihaillen puhuvat.
- Anonyymi00004
Että ollaan homoilevia transuja
- Anonyymi00005UUSI
homona pitävät sinua ja tottahan se on ollut alusta asti. jossei kassjea kyr vässään tunne ni on vaan typerä
- Anonyymi00007UUSI
Miltä se tuntuu kun kaikki tietävät että homo haukkuja peittelee vain omaa homouttaan haukkumalla toisia homoiksi.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miltä se tuntuu kun kaikki tietävät että homo haukkuja peittelee vain omaa homouttaan haukkumalla toisia homoiksi.
kyllä minä voin pushata naista taikka miestä ja siitä tulla? eli mitä säkin selität
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
kyllä minä voin pushata naista taikka miestä ja siitä tulla? eli mitä säkin selität
kumpikin sukupuoli käy tuokaa mulle vttu kyllä mä jonkun vttu vaikka jalan otan alleni
- Anonyymi00006UUSI
”Meistä”..!?!? 😂😂😂😂
- Anonyymi00008UUSI
Sanotaan ihan suoraan. Mies halutaan ihan väkisin homoksi ainakin yhden miehen toimesta ja mielestä. Miestä harmittaa ihan vietävästi kun naiset osoittavat huomiota heteromiehelle, ihan kuin se olisi jotenkin väärin. Kannattaisi miettiä rehellisesti tilannetta.
- Anonyymi00009UUSI
Sitä mielikuvitusperhettä ihmetellään etteivät ole potkineet sinua asemasta pois
- Anonyymi00010UUSI
Niin, luulisi haluttavan asioiden etenevän kuten halutaan.
- Anonyymi00013UUSI
minä vedän joo:) no sorries
- Anonyymi00014UUSI
että meillä olisi suhde tms!! Voi he*vata sentään!!
- Anonyymi00015UUSI
Et oltais rakastuttu.🥹
- Anonyymi00017UUSI
Ketkä te?
- Anonyymi00016UUSI
Mulle on ihan sama. En välitä siitä enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2211650
Palstamiittinkiä taas ajattelen
Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka183832- 53804
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm59795Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s36724Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo kokoomusministeri
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/078a91b0-4bdf-4a7b-9c3b-f3cf2bdd3dae Kokoomus, persut ja kepu laittavat työttömät388709Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k53567- 30541
- 18535
Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte19526