Tämä pelle on vuosia meuhkannut ilmastonmuutoksista ja ympäristö asioista. Jos meuhkaa niin pitäisi itse olla se esimerkki muille. Hyviä lentomatkoja ilmaston puolesta ja öljybisnes miehesi varmaan on rinnallasi. Kyllä vassari äänestäjiä taas kustaan linssiin.
Vastaukset 46
- Anonyymi00001
Ohisalo ei ole vassari.
- Anonyymi00034
On se.
- Anonyymi00002
Kevytporvarit voivat leikkiä olevansa sosialisteja, onhan se eksoottista.
- Anonyymi00003
Sari Sairaanhoitajakin tykkäsi aikoinaan kovasti uusista työväenpuolueista.
- Anonyymi00006
"Kevytporvarit .... sosialisteja"
Jotkut jääneet makaamaan vanhoihin taisteluhautoihin.
No, haittaako se? Ei minua ainakaan. - Anonyymi00007
Sosialisti on henkilö, joka kannattaa sosialismia eli poliittista aatesuuntaa, jossa korostetaan yhteisomistusta. Tuotantovälineet (kuten tehtaat, yritykset ja luonnonvarat) halutaan yhteiseen omistukseen .
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sosialisti on henkilö, joka kannattaa sosialismia eli poliittista aatesuuntaa, jossa korostetaan yhteisomistusta. Tuotantovälineet (kuten tehtaat, yritykset ja luonnonvarat) halutaan yhteiseen omistukseen .
Ei kun tuo on kommunisti. Miksi kirjoittelet kuin tietäisit jotain jostain?
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei kun tuo on kommunisti. Miksi kirjoittelet kuin tietäisit jotain jostain?
Lähiöghetosta tuleva piilokommari.
- Anonyymi00004
Aina joku uskoo.
- Anonyymi00005
Ohisalo voi
Ohisalo voi
Ohisalo voooioooioooi - voi
P.S itse äänestän Ohisaloa.- Anonyymi00008
Jaa Hutisaloa?
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jaa Hutisaloa?
Etkö osaa lukea?
- Anonyymi00010
Sai kuitenkin aikaan sukupuolineutraalit liikennemerkit.
Maailma tuli heti paremmaksi. - Anonyymi00012
6937 ohisaloa äänestänyttä ovat maanpetosrikollisia.
ohisalon Suomenvaltiolta varastamat 100 miljoonaa tulee laittaa noiden ääliöiden ja jälkeläiste maksettavaksi.
Nimet julkiseks. - Anonyymi00013
Olisi mielenkiintosta nähdä ohisalon ja miehensä sijotus salkut, velat ja verotustiedot nytten vuos pari ton 100-300 miljoonan valtion tuulivoima tuki vedätyksen jälkeen.
Ylehän ei vasemmiston tekemisiä tutki.
vink vink toimittajille.- Anonyymi00015
Jos tuosta joku jutun kirjoittaisi, niin mahtaisitko osata edes lukea? Ainakin kirjoittamisen kanssa on vähän niin ja näin. Ehkä kotoutuminen vielä vähän vaiheessa?
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jos tuosta joku jutun kirjoittaisi, niin mahtaisitko osata edes lukea? Ainakin kirjoittamisen kanssa on vähän niin ja näin. Ehkä kotoutuminen vielä vähän vaiheessa?
Kansakoulusta säälistä läpi.
- Anonyymi00017
Eikös tämä kimeä-ääninen taistolaistaustainen kaupunkinjohtajanne ole kyseisen muorin kätyri??
- Anonyymi00018
Ja nyt meillä sitten onkin pitkästä aikaa pätevä kaupunginjohtaja.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ja nyt meillä sitten onkin pitkästä aikaa pätevä kaupunginjohtaja.
Kaikki päin Helvettiä.
- Anonyymi00020
Persujen valitsema kaupunginjohtaja. Valitsitteko hänet siksi että saatte nimitellä? Olette pelkkä päänaukojapuolue.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kaikki päin Helvettiä.
Tyylimallinaan Spede Pasanen.
- Anonyymi00022
Kaupunkimme suurin ongelma ylipainoisten suuri määrä.
Suorastaan läskiä varmaan ainakin puolet yli 20 vuotiaista.- Anonyymi00023
Aha sitten jos he laihduttaisivat kaikki olisi okei?
- Anonyymi00024
Ai onko Ohisalo nykyään persu, kun täällä taas meuhkataan persuista?
- Anonyymi00029
Ei kun hän on vihreä samoin kuin kaupunginjohtaja jonka persut valitsivat.
Selkosuomeksi lukihäiriöisille. - Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ei kun hän on vihreä samoin kuin kaupunginjohtaja jonka persut valitsivat.
Selkosuomeksi lukihäiriöisille.Itse näkisin, että täällä meuhkataan Ohisalosta ja kaupunginjohtajasta. Missä kohtaa meuhkataan persuista? Ei taida lukemisen ymmärtäminen olla ihan 10.
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Itse näkisin, että täällä meuhkataan Ohisalosta ja kaupunginjohtajasta. Missä kohtaa meuhkataan persuista? Ei taida lukemisen ymmärtäminen olla ihan 10.
Missä oma lukutaitosi on? Täällä meuhkataan, että persut valisivat huonon johtajan, kylläpä noi persut on eteviä, kun pystyivät tuonkin päätöksen ihan yksin tekemään.
Missä lie muut puolueet siinä äänestyksessä? - Anonyymi00035
Anonyymi00032 kirjoitti:
Missä oma lukutaitosi on? Täällä meuhkataan, että persut valisivat huonon johtajan, kylläpä noi persut on eteviä, kun pystyivät tuonkin päätöksen ihan yksin tekemään.
Missä lie muut puolueet siinä äänestyksessä?Osa tämän osa muun kannalla. Persut vaa'ankielenä valitsivat tämän.
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Osa tämän osa muun kannalla. Persut vaa'ankielenä valitsivat tämän.
Totta. Näinhän se oli, olempas minä tyhmä kun en tuota muistanut.
- Anonyymi00038
Anonyymi00035 kirjoitti:
Osa tämän osa muun kannalla. Persut vaa'ankielenä valitsivat tämän.
Ja SDP oli vaankieliasemassa hamkin siirrossa, mikä on ihan päätön idea!
- Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ja SDP oli vaankieliasemassa hamkin siirrossa, mikä on ihan päätön idea!
Mikä on vaankieliasema?
- Anonyymi00025
Toki hän ei ole mikään pelle vaan huomattavasti fiksumpi kuin mitä tämän ketjun aloittaja on. Aloittaja on täydellinen pelle ja äo on lähellä nollaa.
- Anonyymi00026
Paljasti todellisen nahkansa pian virassa aloitettuaan sanomalla valtuuston äänestäneen väärin (Sibeliuksenkadun pyörätiestä). Halveksimalla julkisesti demokraattisesti tehtyjä vapailla vaaleilla valittujen päätöksiä teki tavallaan palveluksenkin - ei tarvitse ihmetellä miksei kelvannut edes tamperelaisille.
- Anonyymi00027
Noi vihreet ämmät on pahimpia. Blondeja älykääpiöitä, ei muuta!
- Anonyymi00031
Todennäköisesti ensi hallituksessa ympäristöministeri. Nauti kun luonnonvarojemme ilmaisjakelu ulkomaisille yrityksille päättyy.
- Anonyymi00028
Tehkää nyt niin kuin minä sanon älkää puuttuuko siihen miten minä toimin Finnair lentää uusiutuvalla polttoaineella mieheni töistä ei puhuta
- Anonyymi00033
Toistatko tätä samaa urbaanilegendaa monessakin eri somessa?
- Anonyymi00037
Anonyymi00033 kirjoitti:
Toistatko tätä samaa urbaanilegendaa monessakin eri somessa?
Tvitteristä luin.
- Anonyymi00039
Ohisalo on jo paossa tulevaa ryssän hyökkäystä; kertoo samalla, kuinka kivaa onkaan tehdä työmatkat lentämällä ja samalla sofia kertoo, kuinka kivaa onkaan matkustaa matkailuautolla ja fatima kritisoi muita lomamatkoista, mutta lähtee itse lomamatkalle lentällä; VITTU MITÄ TEKOPYHÄÄ PASKAA VIHREÄT SUOLTAVAT!
- Anonyymi00041
Soutamallako niiden pitäisi matkustaa?
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Soutamallako niiden pitäisi matkustaa?
Soutuvenheellä Kiinaan, sano.
- Anonyymi00043UUSI
Kyllä saisi meuhkata enemmänkin. Suomen ei tarvitse kuulemma tehdä mitään kun päästömme on promille. Mutta jos kaikki Suomen kokoiset ja pienemmät maat ajattelee samoin onkin tämän ryhmän päästöjen osuus jo 65%. Persuthan tätä ajatusta ja jopa fiksuimmat heistä viljelee ja täytyy sanoa että jälleen kerran on logiikka hiukan ontuva. Emmä varasta mä otin vaan vähän.
- Anonyymi00044UUSI
Epätoivoista viheriäistä selittelyä.
- Anonyymi00045UUSI
Suomen ilmastopäästöt on hyttysenp.... valtameressä.
Miksei kukaan puutu naapurissa käytävään sotaan, venäjältä ja ukrainasta tulee valtavasti saastetta, vai eikö ilmasto olekaan globaali noiden maiden kohdalla?
Miksei noi ilmastoterroristit mene tuonne rajalle meuhkaamaan?- Anonyymi00046UUSI
Epätoivoista perSeilymäistä selittelyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092300Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???26954- 71902
- 103896
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha568830- 82728
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik25624- 64606