Luovuttanut mun suhteen.
Vastaukset 70
- Anonyymi00001
Miten on
- Anonyymi00002
Ai mä vai?
- Anonyymi00062UUSI
Joillekin sanoisin, että aina on toivoa, mut sitten on niitä ikäviäkin ihmisiä, jotka mustamaalaa, uhriutuu ja ovat petollisia, he ovat niitä, jotka ylimielisyyttään polttavat sillat takanaan. Heillä pelit ovat jo pelattuja monien kanssa. -sivusta.
- Anonyymi00003
Miten noin lahnaan kysymykseen viitsisi vastata
- Anonyymi00004
En ehkä halua tietää
- Anonyymi00025
Kovin ahkerasti täällä kuitenkin palstaäijän gallupeihin vastaillaan järkeviä tai
- Anonyymi00005
Ei voi luovuttaa, jos ei ole mitään yrittänytkään. En ole sinusta kiinnostunut.
- Anonyymi00027
Onko sul kaikki ihan okei? Sivusta
- Anonyymi00006
Jos sä itse toivoisit kohdehekilöltäsi vielä jotain olisit suoraan häneen yhteydessä etkä itkisi ja käsittelisi asiaa jossakin anonyymi palstalla .
Ei taida olla luottamus sulle yhtään tärkeää
Tai se et mikään pysyy intiiminä 2 keskeisenä asiana .....- Anonyymi00029
"Ei taida olla luottamus sulle yhtään tärkeää
Tai se et mikään pysyy intiiminä 2 keskeisenä asiana ..... " Jopa on showmiesaapee suurta ilmaisua
- Anonyymi00007
Semmoinen kuva mulla jäi vähän suuhun, että et tykkää musta kakan vertaa, ihan hyvistä syistä liittyen tietysti ihannitseeni ja enhän mä enää edes kunnolla muista miltä näytät, vaikka eipä sillä taida paljoa olla väliä, jos toisesta tykkää ihan kunnolla.
Joskus mä mietin, että mitenköhän paljon mä tykkäsin, tietysti se ikä.... Jotain oon kuullu siitä miten sulla menee ja mietin, että jaetaanko me kuitenkin vähän sama sydän. Tietysti kaikkea muutakin outoa on meneil-lään...
...
En mä tiedä yhtään, että haluaisitko sitten tietää miten paljon silloin joskus, kun sitä on ehkä vähän vaikea alkaa kertomaan.
No ainakin se aika kun sua näki, se ajanjakso, se oli kuin olis kerran räpäyttänyt silmiä ja se oli ohi.
Ehkä mä vain kuolin sen jälkeen. Siltä se on vähän tuntunut.
ciwusta- Anonyymi00013
💗
- Anonyymi00030
No höh, aapeeäijä jos kasvomuisti tökkii nii koita muistella takapään kautta vaikka. Voimia
- Anonyymi00008
En ole. Oletko sinä?
- Anonyymi00012
Tuskin hänkään on luovuttanut sitten.
- Anonyymi00009
kukapa edes kysyy? ja jos mahdollista, voisi olla fiksu ja kysyä suoraan, ite en voi, kun ei ees tiedä kuka ja keneltä
- Anonyymi00010
Mitäpä minä paskalla teen kun ei ole peltoakaan.
- Anonyymi00035
Et aapeeäijä yhtää mitää
- Anonyymi00059UUSI
Kappas, oot uuden vitsin keksinyt sen entisen tilalle 🤨
- Anonyymi00011
Nypin rusinat pullasta, ja keskityn vain omiin asioihis. Ole ystävällinen ja hanki kaveris jostain toisaalta.
- Anonyymi00014
Pakkohan se on yrittää edes, kun lopetit yhteydenpidon.
- Anonyymi00060UUSI
Itse olit aktiivinen ja toinen vaan lopetti? Harmillista.
- Anonyymi00015
Sydän ja luittamus rikki!
- Anonyymi00016
Niin kai
- Anonyymi00017
minähän hakkaan teudl elämiä ja tavoitteita, aivan kuten teitte tänne.
- Anonyymi00018
aina kun. saan tietää mitä hyvää teille tapahtuu hakkaan sitä aivan kuten teitte tänne. eikö teistä tullut mitään hyvää. ootte vaan vienyt.
- Anonyymi00033
Joo projektinsa kullakin gubbe mm apaattisten aloitustes suhteen
- Anonyymi00019
on aikaa ja ei oo aika, mutta teidän elämien hakkasmiselle löytyy aina aikaa 😂
- Anonyymi00020
nyt on taas papu ja Mirjan ja Jennin elämiä hakattu veitsi, ihan kuten teitte mulle.
- Anonyymi00032
Urhea mies naisia vastaan netissä varjonyrkkeilee oi oi. T naiselta
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Urhea mies naisia vastaan netissä varjonyrkkeilee oi oi. T naiselta
Jos on jotenkin nurkkaan ajettu tjn. Pääseekö tämäkin nk ymmärryksen piiriin🧐
- Anonyymi00047
Anonyymi00034 kirjoitti:
Jos on jotenkin nurkkaan ajettu tjn. Pääseekö tämäkin nk ymmärryksen piiriin🧐
Juu tuolla se on nurkassa. P miehen luona ollut pitempään.
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Juu tuolla se on nurkassa. P miehen luona ollut pitempään.
Pitäähä se oma kotidemoni olla tms
- Anonyymi00021
ja leenan Mirkan ja muiden, saavat paskaa takaisin.
- Anonyymi00023
Kuka kenen suhteen mua ei ole kasvatettu luovuttajaksi osaan tarkkaan valita mihin ryhdyn ja mihin en
- Anonyymi00026
ja minä saan kaiken ku rahat tulee mutta te saatte odottaa ja kärsiä.
- Anonyymi00031
te veiyte minulta helvetin paljon, mut minä hakkaan teitä helvetin paljon. ja kaikkea aivan kuten teitte tänne.
- Anonyymi00036
Määrittele luovuttaminen!
- Anonyymi00037
Riippuu, mitä epäilit minun tavoitelleen. Minulla oli käsitys, että et ole parisuhdeihminen ja se oli minusta kiehtova piirre sinussa. Ajattelin, että jos joskus eroan, en itsekään halua enää parisuhde-elämää, vaan elää itsekseni. Tapailla vain itselleni tärkeitä ihmisiä. Kyllä minä vieläkin sinua haluan tavata ja olla ystäväsi. Mutta käytännössä tiemme eivät tällä hetkellä kohtaa. Se on harmi.
n>m- Anonyymi00055UUSI
No white in da wedding no more man
- Anonyymi00040
Mä en osaa luovuttaa miehen suhteen, koska rakastuin häneen silleen once in a life time tyylisesti ja käytännöllisesti katsoen välittömästi.
- Anonyymi00054UUSI
Onko avannu suunsa jo? Sitten sen ainaki näkee
- Anonyymi00042
En luovuta koskaan ihanan prinsessan suhteen. Hän ansaitsee parasta ja voin taata sen vain omasta puolestani.
- Anonyymi00043
Todellakin, en kaipaa tuollaista M-N
- Anonyymi00065UUSI
Onko vastaparisi myös ihan idiootti jne, aapeeäijä? Kirjoitat about samat jargonit per ketju. Tunnistaminen ei rakettitiede olla
- Anonyymi00044
Minä olen luovuttanut erään miehen suhteen. Meillä on ollut irl kohtaamisia ja välillämme synkkasi. Olen muutaman kerran lähettänyt miehelle viestiä, mutta hän ei ole vaivautunut edes vastaamaan. Vähän aikaa sitten kohtasimme sattumalta ja hän oli taas ihana oma itsensä. En siis ymmärrä mikä häntä vaivaa. No onneksi elämässäni on muuta meneillään, joten yritän unohtaa hänet miehen.
- Anonyymi00045
Juu❣️. Olet ihan oikeassa siinä.
- Anonyymi00046
Riippuu keneltä kysyt...?
- Anonyymi00048
tuntemattoman kanssa ei ole edes mitään ollutkaan, mutta Hän nainen lienee luovuttanut jo kaikin mahdollisin tavoin
- Anonyymi00051UUSI
Itse miten olet toiminut? Oletko pitänyt yhteyttä kaivatuusi? Oletteko käyneet kahvilla? Miten olet tuonut esiin kiinnostuksesi?
- Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Itse miten olet toiminut? Oletko pitänyt yhteyttä kaivatuusi? Oletteko käyneet kahvilla? Miten olet tuonut esiin kiinnostuksesi?
Mä nimenomaan sanoin, nii lähden kyl kahville ja jäätelölle, ei oo kuulunut pyyntöä. Eli ei kiinnostusta. Ihmiset vaan mankuu toistensa perään mut ei oo valmiita mihinkään. Voi kun pelottaa 😳. Miten teidän kaverisuhteet on yleensä syntyneet rohkeampi aina kaveri ipyytänyt teidät mukaansa leikkii aikoinaan?. Hoh hoijjaa!🥱.
- Anonyymi00049
Okei
- Anonyymi00050
hah määrittele luovuttaminen=??
- Anonyymi00052UUSI
Nii
- Anonyymi00056UUSI
Ehkä. En kyl käyttäisi tuota ilmaisua. Hyväksyn sen, miten asiat on. Hyväksyn tunteeni ja miten kaikki meni. Ja annan hänen olla. En odota häneltä mitään. Enkä itseltäni.
- Anonyymi00061UUSI
Tämä on kuin omasta suustani.
- Anonyymi00057UUSI
Minä nainen en ole luovuttanut, ennen kuin mies sanoo kasvotusten, että ei kiinnosta. En usko näihin netin jorinoihin, sillä näppäimistön takana voi olla kuka vain.
- Anonyymi00058UUSI
En minäkään. Ja hän nainen tietää sen. sivus
- Anonyymi00063UUSI
Hoitoon tai pakkotyöhön kumpi parempi?
- Anonyymi00064UUSI
No kysy sitä vaikka ruslandian puolelta, pölö
- Anonyymi00066UUSI
https://www.youtube.com/watch?v=RhF3h2ub3DM&list=RDumRQPbHZT4E&index=13
Se ei vaadi tilaa, ei korota ääntään,
se on turva, joka hiljaa odottaa.
Ajan virta voi maiseman kääntää,
mutta sydämen jälkeä ei mikään pyyhi pois.. - Anonyymi00067UUSI
Yritän sitä taas ja haihdun yhteisöstä kuin pieru sohvaan. Jos oikein hyvin käy, niin enää ei jutella tai nähdä. Sitten pääsen viimein tunteistakin eroon.
- Anonyymi00068UUSI
En ole. Olen vain epäuskoinen siitä, että nainen voisi rakastaa kaltaistani arkaa miestä. Tahdon kyllä hänen omaksi ja halittavaksi ikiajoiksi. Mmieheltä.
- Anonyymi00069UUSI
Jep. Ei jaksa vuosikausia yrittää ilman vastakaikua
- Anonyymi00070UUSI
Käytännössä luovutin heti, kun mies ei halunnut tai pystynyt yhteydenpitoon. Mutta sydämeni ei ole vielä päästänyt irti, enkä onneksi ole katkeroitunut. En usko, että hän voi ajatella kovin pahoin minusta, jos ajattelee ollenkaan.
- Anonyymi00071UUSI
Oikein arvattu.
- Anonyymi00073UUSI
en tunne ketään mun-nimistä, tuntemattomasta on mahdotonta luopua, Hän naista kohtaan en luovu mahdollisuudesta keskustella ja ystävystyä💪
- Anonyymi00074UUSI
Näin se vaan on. Hän on niin paljon kiinnostuneempi ja viehättyneempi toisesta ihmisestä, hänen aikansa ja energiansa käyttö häneen, kuumat tunteensa ja haaveilunsa sinne suuntaan, niin turha mitään toiveita, ajatuksia enää elätellä. Siksi ja piste.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132351Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???321235- 106973
- 71942
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha629933- 48865
- 88798
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 70676
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31666