Kai sä olet

Anonyymi-ap

Luovuttanut mun suhteen.

70

676

Vastaukset 70

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miten on

• Anonyymi00002

Ai mä vai?

• Anonyymi00062
        UUSI

Joillekin sanoisin, että aina on toivoa, mut sitten on niitä ikäviäkin ihmisiä, jotka mustamaalaa, uhriutuu ja ovat petollisia, he ovat niitä, jotka ylimielisyyttään polttavat sillat takanaan. Heillä pelit ovat jo pelattuja monien kanssa. -sivusta.

• Anonyymi00003

Miten noin lahnaan kysymykseen viitsisi vastata

• Anonyymi00004

En ehkä halua tietää

• Anonyymi00025

Kovin ahkerasti täällä kuitenkin palstaäijän gallupeihin vastaillaan järkeviä tai

• Anonyymi00005

Ei voi luovuttaa, jos ei ole mitään yrittänytkään. En ole sinusta kiinnostunut.

• Anonyymi00027

Onko sul kaikki ihan okei? Sivusta

• Anonyymi00006

Jos sä itse toivoisit kohdehekilöltäsi vielä jotain olisit suoraan häneen yhteydessä etkä itkisi ja käsittelisi asiaa jossakin anonyymi palstalla .
      Ei taida olla luottamus sulle yhtään tärkeää
      Tai se et mikään pysyy intiiminä 2 keskeisenä asiana .....

• Anonyymi00029

"Ei taida olla luottamus sulle yhtään tärkeää
        Tai se et mikään pysyy intiiminä 2 keskeisenä asiana ..... " Jopa on showmiesaapee suurta ilmaisua

• Anonyymi00007

Semmoinen kuva mulla jäi vähän suuhun, että et tykkää musta kakan vertaa, ihan hyvistä syistä liittyen tietysti ihannitseeni ja enhän mä enää edes kunnolla muista miltä näytät, vaikka eipä sillä taida paljoa olla väliä, jos toisesta tykkää ihan kunnolla.

Joskus mä mietin, että mitenköhän paljon mä tykkäsin, tietysti se ikä.... Jotain oon kuullu siitä miten sulla menee ja mietin, että jaetaanko me kuitenkin vähän sama sydän. Tietysti kaikkea muutakin outoa on meneil-lään...

...

En mä tiedä yhtään, että haluaisitko sitten tietää miten paljon silloin joskus, kun sitä on ehkä vähän vaikea alkaa kertomaan.

No ainakin se aika kun sua näki, se ajanjakso, se oli kuin olis kerran räpäyttänyt silmiä ja se oli ohi.

Ehkä mä vain kuolin sen jälkeen. Siltä se on vähän tuntunut.

ciwusta

• Anonyymi00013

💗

• Anonyymi00030

No höh, aapeeäijä jos kasvomuisti tökkii nii koita muistella takapään kautta vaikka. Voimia

• Anonyymi00008

En ole. Oletko sinä?

• Anonyymi00012

Tuskin hänkään on luovuttanut sitten.

• Anonyymi00009

kukapa edes kysyy? ja jos mahdollista, voisi olla fiksu ja kysyä suoraan, ite en voi, kun ei ees tiedä kuka ja keneltä

• Anonyymi00010

Mitäpä minä paskalla teen kun ei ole peltoakaan.

• Anonyymi00035

Et aapeeäijä yhtää mitää

• Anonyymi00059
        UUSI

Kappas, oot uuden vitsin keksinyt sen entisen tilalle 🤨

• Anonyymi00011

Nypin rusinat pullasta, ja keskityn vain omiin asioihis. Ole ystävällinen ja hanki kaveris jostain toisaalta.

• Anonyymi00014

Pakkohan se on yrittää edes, kun lopetit yhteydenpidon.

• Anonyymi00060
        UUSI

Itse olit aktiivinen ja toinen vaan lopetti? Harmillista.

• Anonyymi00015

Sydän ja luittamus rikki!

• Anonyymi00016

Niin kai

• Anonyymi00017

minähän hakkaan teudl elämiä ja tavoitteita, aivan kuten teitte tänne.

• Anonyymi00018

aina kun. saan tietää mitä hyvää teille tapahtuu hakkaan sitä aivan kuten teitte tänne. eikö teistä tullut mitään hyvää. ootte vaan vienyt.

• Anonyymi00033

Joo projektinsa kullakin gubbe mm apaattisten aloitustes suhteen

• Anonyymi00019

on aikaa ja ei oo aika, mutta teidän elämien hakkasmiselle löytyy aina aikaa 😂

• Anonyymi00020

nyt on taas papu ja Mirjan ja Jennin elämiä hakattu veitsi, ihan kuten teitte mulle.

• Anonyymi00032

Urhea mies naisia vastaan netissä varjonyrkkeilee oi oi. T naiselta

• Anonyymi00034
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Urhea mies naisia vastaan netissä varjonyrkkeilee oi oi. T naiselta

Jos on jotenkin nurkkaan ajettu tjn. Pääseekö tämäkin nk ymmärryksen piiriin🧐

• Anonyymi00047
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Jos on jotenkin nurkkaan ajettu tjn. Pääseekö tämäkin nk ymmärryksen piiriin🧐

Juu tuolla se on nurkassa. P miehen luona ollut pitempään.

• Anonyymi00053
        UUSI
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Juu tuolla se on nurkassa. P miehen luona ollut pitempään.

Pitäähä se oma kotidemoni olla tms

• Anonyymi00021

ja leenan Mirkan ja muiden, saavat paskaa takaisin.

• Anonyymi00023

Kuka kenen suhteen mua ei ole kasvatettu luovuttajaksi osaan tarkkaan valita mihin ryhdyn ja mihin en

• Anonyymi00026

ja minä saan kaiken ku rahat tulee mutta te saatte odottaa ja kärsiä.

• Anonyymi00031

te veiyte minulta helvetin paljon, mut minä hakkaan teitä helvetin paljon. ja kaikkea aivan kuten teitte tänne.

• Anonyymi00036

Määrittele luovuttaminen!

• Anonyymi00037

Riippuu, mitä epäilit minun tavoitelleen. Minulla oli käsitys, että et ole parisuhdeihminen ja se oli minusta kiehtova piirre sinussa. Ajattelin, että jos joskus eroan, en itsekään halua enää parisuhde-elämää, vaan elää itsekseni. Tapailla vain itselleni tärkeitä ihmisiä. Kyllä minä vieläkin sinua haluan tavata ja olla ystäväsi. Mutta käytännössä tiemme eivät tällä hetkellä kohtaa. Se on harmi.
      n>m

• Anonyymi00055
        UUSI

No white in da wedding no more man

• Anonyymi00040

Mä en osaa luovuttaa miehen suhteen, koska rakastuin häneen silleen once in a life time tyylisesti ja käytännöllisesti katsoen välittömästi.

• Anonyymi00054
        UUSI

Onko avannu suunsa jo? Sitten sen ainaki näkee

• Anonyymi00042

En luovuta koskaan ihanan prinsessan suhteen. Hän ansaitsee parasta ja voin taata sen vain omasta puolestani.

• Anonyymi00043

Todellakin, en kaipaa tuollaista M-N

• Anonyymi00065
        UUSI

Onko vastaparisi myös ihan idiootti jne, aapeeäijä? Kirjoitat about samat jargonit per ketju. Tunnistaminen ei rakettitiede olla

• Anonyymi00044

Minä olen luovuttanut erään miehen suhteen. Meillä on ollut irl kohtaamisia ja välillämme synkkasi. Olen muutaman kerran lähettänyt miehelle viestiä, mutta hän ei ole vaivautunut edes vastaamaan. Vähän aikaa sitten kohtasimme sattumalta ja hän oli taas ihana oma itsensä. En siis ymmärrä mikä häntä vaivaa. No onneksi elämässäni on muuta meneillään, joten yritän unohtaa hänet miehen.

• Anonyymi00045

Juu❣️. Olet ihan oikeassa siinä.

• Anonyymi00046

Riippuu keneltä kysyt...?

• Anonyymi00048

tuntemattoman kanssa ei ole edes mitään ollutkaan, mutta Hän nainen lienee luovuttanut jo kaikin mahdollisin tavoin

• Anonyymi00051
        UUSI

Itse miten olet toiminut? Oletko pitänyt yhteyttä kaivatuusi? Oletteko käyneet kahvilla? Miten olet tuonut esiin kiinnostuksesi?

• Anonyymi00072
        UUSI
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Itse miten olet toiminut? Oletko pitänyt yhteyttä kaivatuusi? Oletteko käyneet kahvilla? Miten olet tuonut esiin kiinnostuksesi?

Mä nimenomaan sanoin, nii lähden kyl kahville ja jäätelölle, ei oo kuulunut pyyntöä. Eli ei kiinnostusta. Ihmiset vaan mankuu toistensa perään mut ei oo valmiita mihinkään. Voi kun pelottaa 😳. Miten teidän kaverisuhteet on yleensä syntyneet rohkeampi aina kaveri ipyytänyt teidät mukaansa leikkii aikoinaan?. Hoh hoijjaa!🥱.

• Anonyymi00049

Okei

• Anonyymi00050

hah määrittele luovuttaminen=??

• Anonyymi00052
      UUSI

Nii

• Anonyymi00056
      UUSI

Ehkä. En kyl käyttäisi tuota ilmaisua. Hyväksyn sen, miten asiat on. Hyväksyn tunteeni ja miten kaikki meni. Ja annan hänen olla. En odota häneltä mitään. Enkä itseltäni.

• Anonyymi00061
        UUSI

Tämä on kuin omasta suustani.

• Anonyymi00057
      UUSI

Minä nainen en ole luovuttanut, ennen kuin mies sanoo kasvotusten, että ei kiinnosta. En usko näihin netin jorinoihin, sillä näppäimistön takana voi olla kuka vain.

• Anonyymi00058
        UUSI

En minäkään. Ja hän nainen tietää sen. sivus

• Anonyymi00063
      UUSI

Hoitoon tai pakkotyöhön kumpi parempi?

• Anonyymi00064
        UUSI

No kysy sitä vaikka ruslandian puolelta, pölö

• Anonyymi00066
      UUSI
    • Anonyymi00067
      UUSI

Yritän sitä taas ja haihdun yhteisöstä kuin pieru sohvaan. Jos oikein hyvin käy, niin enää ei jutella tai nähdä. Sitten pääsen viimein tunteistakin eroon.

• Anonyymi00068
      UUSI

En ole. Olen vain epäuskoinen siitä, että nainen voisi rakastaa kaltaistani arkaa miestä. Tahdon kyllä hänen omaksi ja halittavaksi ikiajoiksi. Mmieheltä.

• Anonyymi00069
      UUSI

Jep. Ei jaksa vuosikausia yrittää ilman vastakaikua

• Anonyymi00070
      UUSI

Käytännössä luovutin heti, kun mies ei halunnut tai pystynyt yhteydenpitoon. Mutta sydämeni ei ole vielä päästänyt irti, enkä onneksi ole katkeroitunut. En usko, että hän voi ajatella kovin pahoin minusta, jos ajattelee ollenkaan.

• Anonyymi00071
      UUSI

Oikein arvattu.

• Anonyymi00073
      UUSI

en tunne ketään mun-nimistä, tuntemattomasta on mahdotonta luopua, Hän naista kohtaan en luovu mahdollisuudesta keskustella ja ystävystyä💪

• Anonyymi00074
      UUSI

Näin se vaan on. Hän on niin paljon kiinnostuneempi ja viehättyneempi toisesta ihmisestä, hänen aikansa ja energiansa käyttö häneen, kuumat tunteensa ja haaveilunsa sinne suuntaan, niin turha mitään toiveita, ajatuksia enää elätellä. Siksi ja piste.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      113
      2351
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      32
      1235
    3. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      973
    4. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      942
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      629
      933
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      865
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      88
      798
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      676
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      666
    Aihe