Minun tekevän vai toivotko enää mitään?
Vastaukset 37
- Anonyymi00001
Tapaamista toivoisin...
- Anonyymi00017
Sama täällä👍
- Anonyymi00002
Voi kuule, en sinusta tiedä, mutta jos iltateet ja näkkärii ja sitte kävis nukkuun.
- Anonyymi00003
Ole sinä.
- Anonyymi00004
Yksityislääkärin kotikäynti ja lääkkeet siihen päälle, kiitos. Ensi alkuun. Jatkosta voidaan sitten myöhemmin keskustella.
- Anonyymi00005
anteeksipyyntö ja juttelu!
- Anonyymi00006
Pysy aloillasi sitten niin voin syödä sua silmilläni 😙
- Anonyymi00014
Lopeta itse se pelailu niin kenenkään ei tarvisi vältellä sinua, jos osaisit jotain vaikka sanoakin
- Anonyymi00007
Minä toivon, että hän elää hyvän elämän.
- Anonyymi00008
Toivon että vanhempi nainen ottaisi yhteyttä minuun ja meillä olisi aikaa olla kahdestaan. Yllättäen kysyi yhtä asiaa tänään minulta. Se lämmitti vähän mieltäni.
- Anonyymi00009
hän voisi paljastaa suhteensa s naiseen. se olisi mulle ihan tosi fine. sanoin tosta jo irl. mut kaikki aikanaan i guess
- Anonyymi00010
Mene hoitoon ja tule sitten kun osaat fiksusti ja normaalisti käyttäytjä
- Anonyymi00011
Mulla on paljon asioita jotka painaa päivältä enemmän ja enemmän. Tuntuu et sekoan näihin tunteisiin. Mun on pakko purkaa ne muuten en jaksa itse. Olen pahoillani ne ois pitänyt käsitellä yhdessä mutta ei tullut tilaisuutta. Ole armollinen muuta en pyydä.
- Anonyymi00015
Miksi ei tullut tilaisuutta?
- Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
Miksi ei tullut tilaisuutta?
Hän ei nähtävästi kokenut että olen sen arvoinen. Aikansa sitä voi yritää. Mut jossain vaiheessa kuitenko ne itsekunnioituksen rippeet yritettävä kerätä. Eletään sitte epätietoisuudessa ja luulen kanssa.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Hän ei nähtävästi kokenut että olen sen arvoinen. Aikansa sitä voi yritää. Mut jossain vaiheessa kuitenko ne itsekunnioituksen rippeet yritettävä kerätä. Eletään sitte epätietoisuudessa ja luulen kanssa.
Luulojen kanssa siis.*
- Anonyymi00012
Toivon, että kun tulen sun luo ja otan syleilyyn et lähde pois.
- Anonyymi00013
Lähdenpäs. Minulla on ahtaan paikan kammo!
- Anonyymi00016
Anteeksipyyntö ja että otat vastuun omasta käytöksestä
- Anonyymi00018
Pusu ja halitus.
- Anonyymi00019
😘🤗
- Anonyymi00022
Tietysti toivon, mutta et kuitenkaan tee.
- Anonyymi00023
Voisit laittaa viestiä instassa blondi söpöliini. Olit vaihtanut näköjään profiilikuvaasi.
- Anonyymi00024
Voisit istua naamalle paljaalla perseellä ja pieraista kunnolla.
- Anonyymi00025
Mulla pelottaa että otin yhden liikaa, ja en voi hyvin huomenna, siis tänään, niin toive että tulisi viereen .
Jos ei käy, niin öitä.
Please - Anonyymi00026
Toivon hänen tekevän ihan mitä haluaa. Luultavasti se ei kyllä tarkoita minua.
- Anonyymi00027UUSI
Toivon ettet ota enää yhteyttä.
Katosit raukkamaisesti enkä anna sitä anteeksi.- Anonyymi00028UUSI
tää oli varmaan mulle
https://www.youtube.com/watch?v=EdifTs5NX84&list=RDSsRE88ykhcc&index=22 - Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
tää oli varmaan mulle
https://www.youtube.com/watch?v=EdifTs5NX84&list=RDSsRE88ykhcc&index=22Progejazzviritelmää. Voin kyllä vähän yhtyä tuohon edelliseen kommenttiin, jos niin haluat. Yritän antaa kaiken anteeksi. Ei ole vihanpito minun alaani, se myrkyttää sielun. Elän mun omaa elämääni, en haikaile sellaista, josta ei mitään koskaan kehittynyt/kehity. Kaikki on ihan hyvin.
- Anonyymi00030UUSI
Kuka kenen en mä ole mitään muuta toivonu kun kolmatta maailmansotaa kylmän julma tapa pakottaa ihmiset oppimaan kun ei oikeasti ole mitään hyvä jos jää edes elintilaa mu katsotaan ja odotellaan vielä en ole menettäny toivoa etteikö se olis mun elinaikana
- Anonyymi00033UUSI
kunoli aika ikävä ranterer soemien leikkausjuttu niinjoku hugaks naine3n 6uli au55amaan 5a4erjosin hänwlle jäätelön
- Anonyymi00034UUSI
Toivoisin sinun tajuavan sen itsenäisesti.
- Anonyymi00035UUSI
ei näin rikkinäiselle löydy enää ketään
- Anonyymi00036UUSI
Laitat numerosi vaivihkaa tilaukseni mukaan, jos saisin sanottua muutakin kuin "kiitos". ☺️
- Anonyymi00038UUSI
Oliko tää nyt jollekin ruokalähetille. Eikö ne ole jo muutenkin iskemässä kaikkea mikä liikkuu ja hengittää? 🤭
- Anonyymi00037UUSI
Toivoisin nainen että häpeäisit vähän. Äänensävysi kertoo kaiken, vaikka sanomasi asiat ei ihan aina ole loukkaavia.
- Anonyymi00039UUSI
Ei kerro .
Mä joudun jo lapsena opetelernnettei pelko tai häpeä tai muu semoinen saa kuulua äänestä .
Jos kuului tuli turpaan meidän narsistilta.
Eli et voi päätellä äänestä mitään negatiivistä .
Naiselta sivusta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm691061- 55998
Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s43946Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k59760Martina ja Levin kiinteistö
Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.320711Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte21704- 33635
Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää44608Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani177590Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta
Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi8572