Jos kuulisit kaivattusi menehtyneen?
Vastaukset 20
- Anonyymi00001UUSI
Itkisin ja vetäytyisin tyynyn alle :(
- Anonyymi00002UUSI
Miksi kysyt? Tiedätkö jotain? Onko hän kuollut? Kun en ole nähnyt häntä pitkään aikaan, eihän hän ole??
- Anonyymi00019UUSI
Toki, tiedän kaivatustasi jotain ja siksi kysyn. Kyllä, hän jäi rattijuopon yliajamaksi. Ei mennyt kuin polvi, mutta sairaalabakteeri vei hengen.
- Anonyymi00003UUSI
Sairasloman paikka. 😓😥
- Anonyymi00004UUSI
Suoraan sanottuna en liiemmin välittäisi, jos kuulisin vuosien takaisten ihastusten menehtyneen. Eiväthän he tosin ole kaivattuja.
- Anonyymi00005UUSI
järkyttyisin ja hajoaisin!
Miksi tällaisia pitää kysyä ede? - Anonyymi00006UUSI
En tiedä. Tällä hetkellä olen aika kylmä. Siksi kun en oikein usko naisenkaan välittävän minusta.
- Anonyymi00007UUSI
Itkisin ja paljon. Olisi vaikea olla, kun kenellekään ei voisi asiasta puhua, kun kenellekään en ole sanonut, että olen häneen ihastunut.
- Anonyymi00009UUSI
Etkö kenellekään
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Etkö kenellekään
En. Kukaan ei tiedä minun tunteitani mitään.
- Anonyymi00008UUSI
Nooh, tekevälle sattuu. Mitä siinä muutakaan vois todeta?
- Anonyymi00010UUSI
Monen mielest ois hyvä juttu,
- Anonyymi00012UUSI
Ottaisin selvää hänen hautapaikastaan ja kävisin jättämässä viimeiset jäähyväiset.
- Anonyymi00013UUSI
Kaivattuni on kuollut. Näin sen hautahaku.fi sivustolta. En uskalla kysyä hänen läheisiltään, että mihin kuoli. Ajattelikohan hän minua paljon, luulen, että ajatteli. En vaan voinut alkaa hänen kanssaan, koska olimme eri kastia.
- Anonyymi00014UUSI
Järkyttyisin nyt varmaan ainakin.
- Anonyymi00015UUSI
Laittaisin varmaan facebookiin hänen seinälleen surunaamahymiön. Mitä muuta voisin? En mitään. Häntä voisi surra julkisemmin vain hänen läheiset ja minä en kuulu heihin.
- Anonyymi00016UUSI
Tukahduttaisin tunteet olen siinä nykyään hyvä.
- Anonyymi00017UUSI
Varmaan nukkuisin paljon. Kaikki mulle rakkaat menehtyneet on ilmestyneet uniini mulle osa jopa juttelee niissä.
- Anonyymi00018UUSI
On kokemusta myös. Ihan todellista oli.
- Anonyymi00020UUSI
Menettäisin elämänhaluni vaikka jatkaisin arkista teatteria perheeni takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 148999
Palstamiittinkiä taas ajattelen
Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka176707Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s28533Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm36487Kyllä siinä oli jotain enemmän
vaikka moni asia meni pieleen ja mutkille. Oli sähköä välillämme ja siis sinäkin olit kiinnostunut. Mutta kun ne esteet,11452Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte19436- 28432
Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo kokoomusministeri
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/078a91b0-4bdf-4a7b-9c3b-f3cf2bdd3dae Kokoomus, persut ja kepu laittavat työttömät326431- 15423
Komulan mylly
Tuli vastaan tietoa, että Komulan myllyä korjataan. Hyvä niin. Mutta kuka tuon myllyn nykyisin omistaa, kuka huolehtii s13402