Minä päivänä ja minä vuonna on syntynyt Rafaela Seppälä Aatos Erkon sisaren tytär. Sisar oli Patricia Seppälä.
Rafaela Seppälä
3
2839
Vastaukset
- mutta
En tiedä vastausta, mutta enpä sanoisi kyseistä henkilöä julkkikseksi. En ainakaan itse ole kuullut koskaan rafaela seppälästä.
Seppälän vaateketjun kyllä tiedän. - Lavertelija
Lehtikuva Oy:n toimitusjohtajana viime vuoden loppuun saakka toiminut Rafaela Violet Maria Seppälä (professori Patricia Seppälän o.s. Erkko ja suurlähettiläs R.R. Seppälän tytär) on syntynyt vuonna 1954. Tarkempaa syntymäaikaa en tiedä.
- Täydentäjä
Aatos Erkko ja hänen edesmennyt sisarensa Patricia Seppälä lienevät Suomen ainoa sisaruspari, joka on saanut professorin (Patricia) ja ministerin (Aatos) arvonimet.
Aatos Erkko ei ole toiminut tietääkseni ministerinä yhdessäkään Suomen hallituksessa. Monellakin ministerin arvonimen saaneella on taustalla Valtioneuvoston jäsenyys.
Sisarusparin isä Eljas Erkko ja isoisä Eero Erkko ovat sen sijaan toimineet "oikeina" ministereinä Suomen hallituksessa.
Erkkoja ei ole nähty ja kuultu julkisuudessa paljoakaan, vaikka heillä on varsin paljon taloudellista valtaa. Aatos Erkko on noteerattu monena vuonna Suomen varakkaimmaksi ihmiseksi.
Rafaela Seppälääkin on vaikea pitää "julkkiksena", vaikka hänkin kuuluu Erkkojen suvun perillisenä maan rikkaimpiin.
Eljas Erkon puoliso (Aatos Erkon ja Patricia Seppälän äiti siis) oli tietääkseni etunimeltään Janet ja syntyjään britti. Google-haku hakusanoilla "Janet Erkko" jättää kuitenkin hakutulokset varsin laihoiksi. Se matala profiili!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053161Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803