Mua oksettaa sellaset äijät jotka on ajanu karvansa siinä toivossa, että muna näyttäs isommalta. Voin kertoa, että pieni mikä pieni. ei karvojen ajelu auta mitään!
Pieni karvaton muna on ällöttävitä maailmassa!
Mä oon kavereiden kanssa puhunut, että olis hirveetä elää pienimunasen kanssa. Ja se että ehtis rakastua johonkin ja sitten sillä olis niin pieni ettei silmällä näe...
1. Ne ei kiihota mua millään lailla. Tulee vaan lähinnä säälittävä olo sen miehen puolesta!
2. Pienimunasilla on usein huono itsetunto, joka saa asian vielä säälittävämmäksi.
3. Älkää kysykö "onko mulla sun mielestä kauheen pieni" En ymmärrä mitä te sillä haette?? Totuutta vai valhetta"eiii sullahan on tosi iso, aah" Pieni mikä pieni. Kerran sanoin, että no ei sulla mikään isokaan ole ja lähdin meneen, koska oletettavasti seksistä ei tule sen jälkeen mitään.
4. Onneksi sinkkuelämäni on ohi, koska en kestäis enää mennä panolle ja huomata että jaahas tästä ei tule mitään. Pienimunaset ei kostuta mua yhtään, joten seksistä ei silloin tule mitään.
5. Tulevissa parisuhteissanne: Opetelkaa käyttämään kieltä, koska munallanne ette todennäköisesti tule tekemään yhtään mitään.
6. Positiiviset uutiset voin kertoa: Yksi ystäväni on sanonut pitävänsä pienistä munista. Siis kaikella on rajansa, eli ei nyt mistään mitättömistä, vaan sellasista keskitasosta ja sitä hiukan pienemmistä. Että toivoa on.
7. Pidän keskitasoa isommista, mutta on siinäkin ongelmansa. Koska mulla on kuitenkin suht kiree, ne tulee aika nopeeta. Mut tietty parisuhteessa se tasaantuu...
Good luck!
ps. kyllä ne naiset on voinu jättää teidät pienien munien takia, vaikka täälä mitä väitettäisiin. Ei sitä voi olla suhteessa jos ei saa minkäänlaista seksuaalista tyydytystä.
Ja vaikka mitä ihmiset väittää, seksi on todella iso osa suhdetta ja jos se ei toimi, mikään muukaan ei toimi.
Pieni ei ole OK!!
128
26067
Vastaukset
- aaaargh
nyt kolahti ja pahasti :)
- vaatii ison munan
Niinhän siinä käy aikaa myöten.
Kun paikat veltostuu pitää olla suurempaa munaa jotta fiilis säilyisi.
Maailma on joskus ikävä. - ..itsestään!!!
Voi vittu miten säälittävää luettavaa. Sä olet varmaan niitä tyttöjä millä ei ole oma elämää, joten pitää elää toisten elämää ja arvostella niitä. hohhojaa Boring. Sun juttu/mielipide on yhtä kuivaa ku sun pillu.
Honey I got three words for you: Get A Life- samara
Sä olet varmaan niitä tyttöjä millä ei ole oma elämää, joten pitää elää toisten elämää ja arvostella niitä.
Miten mä elän toisten elämää? Mä elän just mun omaa elämää, josta kerroin pari faktaa. Miten mä arvostelen toisten elämää? Peniksestähän mä vain puhuin, ja tietty siitä kuin jotkut säälii itseään asian vuoksi. Mut en mä kenenkään elämää suoranaisesti haukkunut.
Minkäs sille voi jos on pieni. -Ei vaan vetoo muhun niin kuin jo pitkän stoorin siitä kerroin - niin se vaan on
samara kirjoitti:
Sä olet varmaan niitä tyttöjä millä ei ole oma elämää, joten pitää elää toisten elämää ja arvostella niitä.
Miten mä elän toisten elämää? Mä elän just mun omaa elämää, josta kerroin pari faktaa. Miten mä arvostelen toisten elämää? Peniksestähän mä vain puhuin, ja tietty siitä kuin jotkut säälii itseään asian vuoksi. Mut en mä kenenkään elämää suoranaisesti haukkunut.
Minkäs sille voi jos on pieni. -Ei vaan vetoo muhun niin kuin jo pitkän stoorin siitä kerroinEtkä voi sillekään mitään että olet säälittävän tyhmä ja kaikinpuolin huono ja paskamainen nainen.
- samara
niin se vaan on kirjoitti:
Etkä voi sillekään mitään että olet säälittävän tyhmä ja kaikinpuolin huono ja paskamainen nainen.
=)
en kai nyt niin paha ole... - hihihihaha
toi oli hyvä :)
- jessshd
hihihihaha kirjoitti:
toi oli hyvä :)
täys paskan nulija persvako
- samara
Kiree on, mut ei vaan kostu jos näen pienen munan. Menee fiilikset. Ei se p... veny kun vasta synnytyksen jälkeen ja muutenkaan en kanna huolta asiasta muuta kun että löysempikin saisi olla.
Kun täälä kerran koosta pitää keskustella, kuten otsikkokin jo sanoo "onko koolla väliä", niin kerroin oman mielipiteeni.
Ei mun mielipiteestä tarvitse tykätä! Voitte te haukkua naisten tissit ja p..., ei se muhun kolahda. Mielipiteitähän varten tämä palsta on keksitty!
Eikös niin.
Ei tässä kenenkään henkilökohtaisia tunteita ollu tarkotus loukata. Asia nyt vain menee näin minun ja varmasti aika monen muunkin naisen kohdalla.- nuori(17)
Se vaan että nuo on erittäin epäselviä mielipiteitä. "Pieni muna ei sytytä siis pieni iso keskiko, ei joo juu niin tää mun mielipide." jotain selkoa saisi saada näistä.
Ja kuulostaa taas naiselta, joka haluaa "kostaa" miehille, koska naisten mittoja arvostellaan, typerää touhua, ei tietenkään välttämättä tästä kyse. Kuitenkin tekstin tyypistä päätellen.
Minua ei sinänsä häiritse oman vehkeeni koko, pidän sitä riittävänä, enkä sorru mittaamaan sitä kuten monet täällä tekevät.
En ole koskaan valinnut naista vain koska hänellä on isot rinnat, sekin yhtä typerää kuin tämäkin. - samara
nuori(17) kirjoitti:
Se vaan että nuo on erittäin epäselviä mielipiteitä. "Pieni muna ei sytytä siis pieni iso keskiko, ei joo juu niin tää mun mielipide." jotain selkoa saisi saada näistä.
Ja kuulostaa taas naiselta, joka haluaa "kostaa" miehille, koska naisten mittoja arvostellaan, typerää touhua, ei tietenkään välttämättä tästä kyse. Kuitenkin tekstin tyypistä päätellen.
Minua ei sinänsä häiritse oman vehkeeni koko, pidän sitä riittävänä, enkä sorru mittaamaan sitä kuten monet täällä tekevät.
En ole koskaan valinnut naista vain koska hänellä on isot rinnat, sekin yhtä typerää kuin tämäkin.Niinkuin jo aijemmin kerroin miksi tänne kirjoitin oli sen vuoksi, että tämä asia on mielestäni fakta.
Miksi tälläisten mielipiteiden kertojien pitäisi aina olla niitä kostonhimoisia ja löysäpillusia.
Näin ei kohdallani ole. En haudo kostoa ketään kohtaan. kerroin vain ällötykseni pieniin muniin. Aivan kuin jotkut miehet avoimesti kertovat täälä, mikä heitä naisissa häiritsee. Ei mua haittaa yhtään jos joku sanoo, että inhottaa kun on suuret häpärit tai liian pienet tissit.
Mä oon suunnilleen keskikokoa kaikista paikoista, ja olen hyvin tyytyväinen itseeni. Ja jos en olisi, en nyt sentään ottaisi henkilökohtaisesti miesten mielipiteitä naisen vartalosta. Hienoa, että kertovat oman kantansa asiaan!!
Tee vaikka sinäkin niin ja kokeile kuin hienolta tuntuu "sanoa mielipiteensä ääneen" monen lukijan kuullen... - nuori(17)
samara kirjoitti:
Niinkuin jo aijemmin kerroin miksi tänne kirjoitin oli sen vuoksi, että tämä asia on mielestäni fakta.
Miksi tälläisten mielipiteiden kertojien pitäisi aina olla niitä kostonhimoisia ja löysäpillusia.
Näin ei kohdallani ole. En haudo kostoa ketään kohtaan. kerroin vain ällötykseni pieniin muniin. Aivan kuin jotkut miehet avoimesti kertovat täälä, mikä heitä naisissa häiritsee. Ei mua haittaa yhtään jos joku sanoo, että inhottaa kun on suuret häpärit tai liian pienet tissit.
Mä oon suunnilleen keskikokoa kaikista paikoista, ja olen hyvin tyytyväinen itseeni. Ja jos en olisi, en nyt sentään ottaisi henkilökohtaisesti miesten mielipiteitä naisen vartalosta. Hienoa, että kertovat oman kantansa asiaan!!
Tee vaikka sinäkin niin ja kokeile kuin hienolta tuntuu "sanoa mielipiteensä ääneen" monen lukijan kuullen...Mielestäni tärkeämpää on persoona naisella, eikä ulkonäkö.. tulihan se sanotuksi. Joka tapauksessa asiasta kolmanteen, totta kai tyttöä haluaa miellyttää vähentämällä karvoitusta alhaalta, en voi mitään jos ei sitten miellytäkkään.
Väitän siltikin että moni näistä naisista, jotka sanovat "haluan 30cm munan koska miehet on säälittäviä" haluavat vain ärsyttää, en usko että sinun mielipiteellä oli moista tarkoitusta, mutta monella kuitenkin.
Vielä en ole kokenut naisissa mitään ällöttävää, ainoa asia mikä ulkonäköön tulee niin on liian suuri ylipaino (ei pidetä huolta itsestä), ei tietenkään kovin miellytä.
Väärä kanava tietenkin mutta karvoituksesta kun puhuit niin jäi häiritsemään että onko yleisesti hyvä leikata vai ei :D - samara
nuori(17) kirjoitti:
Mielestäni tärkeämpää on persoona naisella, eikä ulkonäkö.. tulihan se sanotuksi. Joka tapauksessa asiasta kolmanteen, totta kai tyttöä haluaa miellyttää vähentämällä karvoitusta alhaalta, en voi mitään jos ei sitten miellytäkkään.
Väitän siltikin että moni näistä naisista, jotka sanovat "haluan 30cm munan koska miehet on säälittäviä" haluavat vain ärsyttää, en usko että sinun mielipiteellä oli moista tarkoitusta, mutta monella kuitenkin.
Vielä en ole kokenut naisissa mitään ällöttävää, ainoa asia mikä ulkonäköön tulee niin on liian suuri ylipaino (ei pidetä huolta itsestä), ei tietenkään kovin miellytä.
Väärä kanava tietenkin mutta karvoituksesta kun puhuit niin jäi häiritsemään että onko yleisesti hyvä leikata vai ei :DVähentää saa toki!
Mutta karvaton ei miellytä, varsinkin jos on edelleenkin se pieni ja usein tämä ryhmä kehuu kuinka ajelemalla kaikki pois, saa sen näyttämään isommalta, mikä ei ole totta, jonka halusin myös kaikkien tietävän! - nuori(17)
samara kirjoitti:
Vähentää saa toki!
Mutta karvaton ei miellytä, varsinkin jos on edelleenkin se pieni ja usein tämä ryhmä kehuu kuinka ajelemalla kaikki pois, saa sen näyttämään isommalta, mikä ei ole totta, jonka halusin myös kaikkien tietävän!Kiitos vastauksesta, nyt voinkin hyvillä mielin vähentää karvoitustani ennen seuraavia hommia.
Ymmärrän kyllä että miehellä se tanko vaikuttaa enemmän tyydytykseen, entä naiselle tärkeät alueet mieheen, joten se on eri asia sanoa mielipide tisseistä tai muista paikoista entä peniksestä, samalla se myös kolahtaa pahemmin itsetuntoon meillä. En tiedä millainen vehje pitäisi olla mutta hyvältä se näyttää omasta vinkkelistä. Hyvää kesää sullekki - MB
Kaiken muun lisäksi kielioppi ei taida olla vahva puolesi..mutta sinähän olet niinkuin Lada..puuttuu hieman kaikkea.
- paskalätskäpaskahomo
hyi hemmeti sä oot varma kauhian ruma naine sul ei oo varmaa ees rintoi ja sun pilluso yhtä suuri k sun suus hi vittu mikä paska pää
- Road runner
Kivaa kun sait sanoa mielipiteesi julki, niin sanon minäkin. Mua oksettaa naiset jotka säälivät pieni munaisia miehiä. Enkä nais tuommosta tiukka pilluista lehmää vaikka ois viimeinen nainen maailmassa, tumputtaisin käteen ja ajattelisin onpa mulla siisti ja karvaton pikku pili.
Ei tana mikä muija, ei voi muuta sanoa...heh heh, on ollu sun panoilla kans nauramista ku sua ovat köyrineet, että mikä lortto ku luulee olevanssa joku Emmanuell ja makaa ku lahna.
Se oli vaan tämmönen läppä, mutta vain MUN mielipide. - kerro
Määrittele:
Pieni?
Keskitaso?
Iso?
Jätti?- Lada
pieni - alle 13cm
keskitaso - 13-18cm
iso - 18-22cm - Lada
Lada kirjoitti:
pieni - alle 13cm
keskitaso - 13-18cm
iso - 18-22cmJÄTTI 22->cm
- harlad
Noniin rauhotutaanpas...
Siis samara voisi hieman asiallisesti esittää oman mielipiteensä, minusta koolla ei ole mitään väliä, pääasia on orgasmi.
Minusta orgasmi on tärkeämpää kuin joku rintojen/munan/pillun koko...
Siis onko se muka niin tärkeää? eikö nautinnon tuottaminen ole tärkeää kuin tuollaiset pikku seikat?
Minusta se on säälittävää jos pitää olla noin pinnallinen.
Mutta enpä ala höpisee turhia enempää sillä ei teidän kaaliin mene kuiteskaan mikään...
-kiitos-
Lisää aiheesta kuin aiheesta mesen kautta:
[email protected] - Elite
jos en mahu käsiä taputtamaan sun sisälläs niin sitten voisin sanoa että olet tiukka.
- mies-26v
Mikä susta on pieni ja mikä sellainen joka riittää ja mikä on iso? Senteissä vaikka? Jos ei senteissä kun ovat vähän epäluotettavia niin sano nyt jotain vertauskohtia edes?
Tässähän tukahtuu mielenkiinnosta kun kuulee noin pontevan mielipiteen mutta ei tiedä yhtään missä mittasuhteissa liikutaan!
Eli jos viitsit niin kiitos.
noin muuten, pienimunaisilla on huonompi itsetunto seksin suhteen kyllä.
Ja onhan sen niin, että tällaisen 16/4 omaavan suht peruskalunkin kanssa on aika usein se tilanen edessä että nainen tuntuu löysältä ja vähän pahaa pelkään että vaikka kuin ois keskiarvokokoa niin se jättää silti suurimman osan naisista kylmäksi, koska tosiasia lienee, että se 5-6 senttiä paksu ja about 20cm kulli on se TODELLINEN optimi naisille jos puhutaan TYYDYTYKSESTÄ...
minkälaisia kokemuksia sulla on eri kokojen haltioista? Onko hyvin usein normikulliset huonompia kuin isot?- Marko M
Sanoit tos ylempänä jotain et "sanon mielipiteeni ääneen"..
huoh, oletpas sinä rohkea, uskalsit oikein tulla nimimerkin takaa valittelemaan Suomi24 foorumille huonoa itsetuntoasia, mikä heijastuu tekstistäsi. Mutta jos tuo tuo helpostusta elämääsi niin sama kai se sitten on.
Ite en jaksa edes pahemmin näitä kokoasioita miettiä, koska kaikilla on niin erimielipiteet, ja osakin näistä kirjoittelivista henkilöistä tänne on jotain 13-15 vuotiaita, jotka eivät ole edes harrastaneet seksiä, vaan lähinnä fantasioitansa ja mielikuvitustaan käyttävät enemmän.
Marko 23v - samara
Mun mielestä pieni on alle 15cm. Keskikoko siitä ylöspäin ja 19.....---> On sellanen joka mulle kelpaa. Eikä pituudella ainoastaan ole merkitystä, vaan paksuudella!!! !!!
Pieni muna on "laiha" alle 15cm.
Kokemuksia löytyy jokaisesta koosta, ja se nyt vaan on niin, että seksi ei ensinnäkään tunnu miltään pienimunasen kanssa. Toiseks en kiihotu pienestä munasta, jonka vuoksi mä lähdin aina pois kun on sopiva väli.
Normit menettelee kunhan miehellä on hyvä asenne, eikä peittele tai kysele tyhmiä omasta koostaan. Oon huomannut että mikään ei miehille riitä, oli keski kokoa tai suuri. no ok kyllä se 25:n omistaja tietää.... mutta ymmärrätkö mitä tarkoitan.
Omallani on täydellinen. Enkä käynyt tarkistamassa housun sisään ennen kuin aloimme tapailemaan. Kävi hyvä säkä!
- Angelina31
Samara, veit sanat suustani, eipä tuohon ole mitään lisättävää. Itsekin olen tosi tiukka (yksi sormikin on puristuksissa pimpissäni), mutta ällöän pienimunaisia miehiä. Olen törmännyt alle 10 senttisiin täydessä seisokissaan..jos mies on komea ja 190senttiä, mutta hänellä on aivan onneton pili..ei tule mitään :/
Ihan turhaa haukkua isopilluiseksi tai katkeraksi, ei se näin mene. Onneksenne jotku väittävät (mitä kyllä ihmettelen)pitävänsä pienistä munista. Itselläni on ihana mies, jolla keskikokoista suurempi ja täydellinen kikkeli:)
Mutta: koolla ON väliä, niin munan kuin pillunkin koolla. Ei suuresta pillustakaan varmasti iloa kaikille ole. - mies
Mm. juuri tästä syystä en ole missään tekemisissä naisten kanssa. Naiset ei vaan yleisesti ottaen uskalla sanoa suoraan, mutta lähes kaikki haluaa jättikalua.
Tavallaan vähän harmittaa, ettei itse ole saanut riittävää varustusta seksin harrastamiseen. Toisaalta, vaikka kehoni ei seksiin kelpaakaan, niin olen kuitenkin suhteellisen tyytyväinen itseeni kokonaisuutena. Seksi ei ole mikään itsestäänselvyys ja mitä nopeammin sen ymmärtää, niin sitä helpompi ja parempi elämästä tulee. Seksiä _ei_ ole tarkoitettu kaikille ihmisille.
terv. 15/4- Arska
sun kirjoituksesta kyllä näkyy kilsan päähän se miten kirjoitat provosoivasti kuten
"vaikka kehoni ei seksiin kelpaakaan".
Odotat sillä, että joku nainen sanoisi muuta, jotakin mistä tulisi edes vähän helpottuneempi olo siihen itse aiheutettuun tuskaan ja huonoon itsetuntoon joka sulla on... kerjäät enemmän ja vähemmän tietoisesti rohkaisua mutta yksikin negatiivinen kommentti kuten samaran teksti tuo sut takaisin itsesäälin pariin vaikka kuinka koitat verhota sitä "karuihin faktoihin" ja hyväksyntään vaikka et kuitenkaan voi paeta seksuaalisia halujasi. Lyöt itseäsi henkisesti pataan koko ajan ja haluat maksimoida tuskasi. Kun joskus tajuut miten turhaa se on. Itse oon 15/4 ja tiedän mitä on kun ei tarvitse murehtia ja saa seksiä ja nainen myös. Mä olen onnellinen, sä et, mutta sä voisit olla, jos haluaisit. Oma valinta.
Oot kirjoitellut ennenkin täällä, tunnistin tuosta 15/4 nimimerkistä.
Unohda kaikki mitä ajattelet, mä tiedän, olen itsekkin ajatellut noin kuten sä. Sä et tee mitään sillä tiedolla minkä kokoinen sulla on. Ei eläimetkään mieti minkä kokoinen penis niillä on, ne panee ku pystyy ja ovat tyytyväisiä! Jotain voisi oppia... - 12/3,5
Arska kirjoitti:
sun kirjoituksesta kyllä näkyy kilsan päähän se miten kirjoitat provosoivasti kuten
"vaikka kehoni ei seksiin kelpaakaan".
Odotat sillä, että joku nainen sanoisi muuta, jotakin mistä tulisi edes vähän helpottuneempi olo siihen itse aiheutettuun tuskaan ja huonoon itsetuntoon joka sulla on... kerjäät enemmän ja vähemmän tietoisesti rohkaisua mutta yksikin negatiivinen kommentti kuten samaran teksti tuo sut takaisin itsesäälin pariin vaikka kuinka koitat verhota sitä "karuihin faktoihin" ja hyväksyntään vaikka et kuitenkaan voi paeta seksuaalisia halujasi. Lyöt itseäsi henkisesti pataan koko ajan ja haluat maksimoida tuskasi. Kun joskus tajuut miten turhaa se on. Itse oon 15/4 ja tiedän mitä on kun ei tarvitse murehtia ja saa seksiä ja nainen myös. Mä olen onnellinen, sä et, mutta sä voisit olla, jos haluaisit. Oma valinta.
Oot kirjoitellut ennenkin täällä, tunnistin tuosta 15/4 nimimerkistä.
Unohda kaikki mitä ajattelet, mä tiedän, olen itsekkin ajatellut noin kuten sä. Sä et tee mitään sillä tiedolla minkä kokoinen sulla on. Ei eläimetkään mieti minkä kokoinen penis niillä on, ne panee ku pystyy ja ovat tyytyväisiä! Jotain voisi oppia...Oi, jos voisikin vain olla ihan tavallinen ja normaali, kuten kaupassa/torilla perunoita ostaessa, mutta kun elämä on kaltaisilleni sukupuolisten ominaisuuksien haluuttavuuden arpajaisissa luun käteensä saaneille jämäyksilöille vierestä katsomisen ja toiseuden kokemisen paraatia. Koskaan, en edes silloin kun vaimo saa huuto-orgasmin ja ejakuloi kasvoilleni, voi olla itsevarma ja omaan itseeni tyytyväinen. Kielitaito ei auta, kun tuntuu pahalta ja kokee itsensä ei haluttavaksi ja sitä kautta monessa suhteessa turhaksi ihmiseksi. Sukupuolinen, nyt haen oikeata sanaa, mitättömyyden, tunne on monasti ylitsepääsemätön meille ihmisille. Se syy miksi ryhdyin vastaamaan kommenttiisi, oli viittauksesi eläinten "miettimättömyyteen" oman elimensä tai yleensä sukupuolisen kompetenssinsa suhteen. Eivät eläimet mieti siksi, että asia olisi merkityksetön, vaan siksi ettei niillä ole pohdintaan vaadittavaa henkistä kapasiteettia. Soidinmenot ovat kuitenkin olennainen eläinten sukupuolista käyttäytymistä ja niissä tavallaan mitataan samoja asioita, kuin näissä ihmisten sentti- (tuuma-, vaaksa-, a-kuppi-, dd-kuppi-, ) yms. -keskusteluissa.
mut nyt mun on pakko lopettaa ja mennä nukkumaan, herätys on klo 04.45. Jatketaan, jos viitsitään, joskus toisten... (Osaltani aikaisintaan sunnuntai-iltana.) Öit! - Virka Mies
Sama homma. Itselläni tanassa 11,5 cm ja ikää 47v ja pituus 180, paino 80 eli lihaksia löytyy ja kasvot miehekkään komeat (näin on sanottu).
Olen ollut muutaman kerran nuorempana naisen kanssa: pari yhden illan juttua joista näin jo naamasta ettei kalu miellyttänyt, ja sitten yksi 6 kk seurustelu. Tämä nainen kyllästyi (kertoi että ei halua enää tavata), makasi tympääntyneenä vaan sängyssä allani kuin lahna ja paikat tuntuikin väljiltä.
Sen jälkeen en ole enää viitsinyt edes yrittää naisseuraa muuten kuin maksullista, ja sitä Stadista saa ja eivät nipota. Osa heistä osaa supistella mahtavasti pillulihaksia/vatsanpohjalihasta ja vehje oikein pusertuu.
Seurustelut ja treffaamiset jätän kernaasti muille, en ala enää etsimään ketään. Tuntuu, että vapaat sinkkunaiset ovat ilotyttöjä lukuunottamatta nirppanokkaisia, luonteeltaan vittumaisia ja vaativat jättikullia.
- se on ok, jos on äo
Itselleni kävi näin: Seurustelin aina ennen "normaali kokoisten" miesten kanssa ja seksi sujui asiaa sen koommin pohtimatta. Nyt olen korviani myöten rakastunut mieheen, jolla on todella pieni varustus. En ole kummemmin mittaillut, mutta loirolla on mittaa n. 10cm. Silti seksi sujuu meiltä ihan mukavasti, kaikkiin asentoihin ei yllä, mutta otin sen asenteen, että nautitaan niistä, mihin hyvin yltää. Mies on lisäksi loistava käsistään ja kielihommat sujuu, joten olen todella tyytyväinen! Kyllä se on naisen asenteesta kiinni ja jos toisesta tykkää, niin pienikullisuus on aika mitätön virhe, jos kokonaisuus miehessä muuten miellyttää. Tsemppiä teille miehet, vain tyhmät naiset valkkaa ukkonsa kalun koon mukaan.
- Nimetön
kaikki jotka täälä on rähjänneet siitä että pienikin on hyvä, niin luulenpa että heillä on sellaiset puolisot joilla on pieni, yrittävät vaan puolustella miehiään vaikka tietävät ettei se ole totta
- Mona-78
Provohan tämä toivottavasti oli... Toisaalta pissis-sukupolvi on kammottavan suuri ja viestien persuteella vallannut assan lisäksi nämä nettien keskustelupalstat. Jos viesti oli ihan oikea, niin neitokaiselle tiedoksi, että suuret geishapallot on tarjouksessa Sex Cityssä.
T: Nainen, jonka ei tarvitse valita miehiä vittunsa löysyyden perusteella.- samara
Toisia kiihottaa pienet munat, niin kuin sinua ilmeisesti kiihottaa. Joitakin kiihottaa toiset naiset... Mua isot munat. mikä siinä nyt sen kummempaa?
Ja mikäli nimimerkkisi ikä pitää paikkaansa, saman ikäsiähän me ollaan.
Mutta joka tapauksessa: En usko, että kukaan nainen kirjottaisi noin. Olet siis mies....
Harvemmin nainen käyttää toisesta naisesta nimitystä "neitokainen" =) - ....
samara kirjoitti:
Toisia kiihottaa pienet munat, niin kuin sinua ilmeisesti kiihottaa. Joitakin kiihottaa toiset naiset... Mua isot munat. mikä siinä nyt sen kummempaa?
Mutta joka tapauksessa: En usko, että kukaan nainen kirjottaisi noin. Olet siis mies....
Harvemmin nainen käyttää toisesta naisesta nimitystä "neitokainen" =)Ei sillä "koolla" ole kovin suurta merkitystä, vaihteluahan se on jos saa paksumpaa tai ohempaa, mutta parhaat orkkuni saan kun lihakseni pääsevät kunnolla supistumaan...you know samara?? kaunis kikkeli kiihoittaa!
- Mona-78
samara kirjoitti:
Harvemmin nainen käyttää toisesta naisesta nimitystä "neitokainen" =)Oletpa todella hyvä päättelemään :) Nainen olen ja sellaisena ajattelin pysyä :DD Leimaat kaikki paitsi hirviökyrpäiset pienimunaisiksi ja neitokainen -sanaa käyttävät miehiksi, eipä ole sulla suppea ajatusmaailma...
- cdsd
samara kirjoitti:
Harvemmin nainen käyttää toisesta naisesta nimitystä "neitokainen" =)ooks vähä vajukki``` 0?=
- Bädmän
kepillä ampiaispesää Samara.
Tämän keskustelupalstan nimestä huolimatta ei tällä saa ylistää isoa ja haukkua pientä!
Mutta ajatellaanpa tarkemmin. So what jos joku ei ole tykännyt pienikaluisista seksikumppaneistaan. Ainahan löytyy joku joka tykkää tai ei sitten piittaa.
Itselläni ei ole ongelmaa kalun koon suhteen, tai oikeastaan on, löytää tarpeeksi isoja kortsuja ja sitten löytää nainen jota voi pamputtaa kunnolla. Minut enemmin käännytetään ennenkuin saan edes kyrvän ulos housusta.
Meinaan sitä että nainen ei tykkää habituksestani tai tyylistäni.
Pitäisikö nyt kaikkien ulkoisesti minua muistuttavien miesten raivostua kun yksi nainen ei lähde baarista mukaani tyylini takia?
Itse olen valinnut seksikumppaneitani mm. juuri rintojen (isojen) koon perusteella syystä, että tykkään sellaisten mutustelusta. Kukaan, ainakaan mies, ei ole sitä ihmetellyt vaan pikemminkin pitänyt pelimiehen merkkinä. Tuskin ketään pienirintaista naistakaan tämmöinen tieto suuresti hetkauttaa.
Mikä siinä sitten on niin ihmeellistä jos nainen sanoo suoraan mitä seksiltään haluaa. Kunnon kyrpää!
Samara on siinä oikeassa, että pienimunaislla on heikko itsetunto seksiasioissa.
Se johtuu vaan yksinkertaisesti siitä, että miehillä nuo ajatukset pyörii kyrvän ympärillä oli se millainen tahansa kooltaan. Aina jokaisella on huoli sen riittävyydestä, toimivuudesta ja kestävyydestä, tai jostain niistä.
Joillain isokaluisilla voi taas itsetunto olla vähän liiankin hyvä ja se näkyy ja jopa voi ärsyttää joitakin, siis yleensä niitä joidenka itsetunto on heikko.
Lopuksi voin kuitenkin todeta useiden kymmenien, ehkä satojen naiskokemusten pohjalta, että se kyrvän koko ei valtaosalle naisa merkitse parisuhteessa yhtään mitään.
Se esileikki alkaa siitä kun viette naisellenne kukkia ajoittain, arvostatte ja palkitsette kotitöitä, huomioitte...naiset rakastelee aivoillaan, ei pillullaan.- samara
Totta kuin kirkon rotta!=)
- samara
Totta kuin kirkonrotta! =)
- mari
niin kuis iso sulla olikaan , mua kiihottaa isot ihan älyttömästi ja voisin lähtee leikkiin mukaan . Itellä on isot tissit, hyvä perä ja hoikka "uuma" sekä tuuhee tupsu ?
- taas.
mari kirjoitti:
niin kuis iso sulla olikaan , mua kiihottaa isot ihan älyttömästi ja voisin lähtee leikkiin mukaan . Itellä on isot tissit, hyvä perä ja hoikka "uuma" sekä tuuhee tupsu ?
horovittu mari esittäytyy , mee sää muulle palstalle horos kans !!
- mari
taas. kirjoitti:
horovittu mari esittäytyy , mee sää muulle palstalle horos kans !!
vaan jos loukkasin , mutta en vaan ymmärrä miten . Sitäpaitsi kysymykseni ei ollut edes suunnattu sinulle , et miks puutuit . Enkä sitten myöskään ole mikään horo . Tää on kyllä ihme että täällä vallitsevan mielipiteen mukaan nainen ei saa edes kiihoittua isosta kalusta , heti haukutaan väljävittuiseksi horoksi . Ok suutuin , enkä taas kirjoittele !
- Bädmän
mari kirjoitti:
onhan se aika valtava. Ei kai ole asiallista ruveta tässä kuvailemaan, mutta jos kiinnostaa niin kirjoittele minulle suoraan
[email protected] - mari
Bädmän kirjoitti:
onhan se aika valtava. Ei kai ole asiallista ruveta tässä kuvailemaan, mutta jos kiinnostaa niin kirjoittele minulle suoraan
[email protected]vialla , laitoin postia tohon osoitteeseen mut tuli takaisin errorin kera ??
- Bädmän
mari kirjoitti:
vialla , laitoin postia tohon osoitteeseen mut tuli takaisin errorin kera ??
Kyllä pitäs toimia. Jotain väliaikaista fibaa varmaan kuten aina hotmailissa. Tsekkaa oikeinkirjoitus ja yritä uudelleen.
- mari
Bädmän kirjoitti:
Kyllä pitäs toimia. Jotain väliaikaista fibaa varmaan kuten aina hotmailissa. Tsekkaa oikeinkirjoitus ja yritä uudelleen.
ei onnaa niin ei onnaa , pitäskö toi posti oikeesti olla olemassa , en saa lähetettyä siihen ? Oon ollut koko viikonvaihteen kiimassa , pitää kai luovuttaa ,tää viikko ois vielä ollut lomaa ?
- Bädmän
mari kirjoitti:
ei onnaa niin ei onnaa , pitäskö toi posti oikeesti olla olemassa , en saa lähetettyä siihen ? Oon ollut koko viikonvaihteen kiimassa , pitää kai luovuttaa ,tää viikko ois vielä ollut lomaa ?
Mari kulta. Kokeiles osoitetta [email protected]
tai kohta saat antaa omasi ;) - mari
Bädmän kirjoitti:
Mari kulta. Kokeiles osoitetta [email protected]
tai kohta saat antaa omasi ;)no nyt onnistu , kuva jonka laitoin ei sit ole kovin onnistunut, ettet pelästy !
- Bädmän
mari kirjoitti:
no nyt onnistu , kuva jonka laitoin ei sit ole kovin onnistunut, ettet pelästy !
Nyt ei näy onnaavan tuo sähköpostin lähetys sinulta.
En ole saanut mitään viestiä kumpaankaan osoitteeseen ja kokeilin, ne kyllä toimii. Damned! - Bädmän
mari kirjoitti:
no nyt onnistu , kuva jonka laitoin ei sit ole kovin onnistunut, ettet pelästy !
Ei nuo Hotmailit näykkään ottavan viestejä vastaan. Laita Mari postia siihen suomi24 osoitteeseen ilman liitteitä.
- N 52
mari kirjoitti:
mari , tollanen alkaa vaikuttamaan tosi epäilyttävältä . Lopeta ajoissa , ei sitä tiedä mihin olet joutumassa , älä luota tuntemattomiin ihmisiin . Koskaan ei tiedä vaikka kävisi niin että joutuisit olemaan sukupuoliyhteydessä , niin kuinkas sitten suu pannaan , mieti tätä asiaa !
- Bädmän
N 52 kirjoitti:
mari , tollanen alkaa vaikuttamaan tosi epäilyttävältä . Lopeta ajoissa , ei sitä tiedä mihin olet joutumassa , älä luota tuntemattomiin ihmisiin . Koskaan ei tiedä vaikka kävisi niin että joutuisit olemaan sukupuoliyhteydessä , niin kuinkas sitten suu pannaan , mieti tätä asiaa !
leveään hymyyn jos niin kävisi :)
- N 52
Bädmän kirjoitti:
leveään hymyyn jos niin kävisi :)
ei hymyile , täytyy muistaa että naisen sukupuoliyhteyteen joutuminen on aina rangaistus jostain !
juttua,kaikilla on oikeus omiin mieltymyksiinsä, eipä siitä mihinkään pääse.Tosin vähän vieroksuttaa nuo sun sanavalinnat,ois ehkä asiallisempaa sanoa että tykkäät isoista vehkeistä eikä dissata 80% meistä Suomen normimunaisista jätkistä pienimunaisiksi.Jos normaalius oksettaa niin ei mee kovin vahvasti...
- Hurraamista
Puuttuu Airbagit, ilmastointi ja luiston esto.
- yks vaan
Ihmetyttää näin naisena tuo sun tekstisi? saatko orgasmia yhdynnässä? vaikuttaa että et saa!! kolahtiko! Sun kannattaisi opetella tuntemaan alapääsi ihan rauhassa yksinäs, luulen että ajatuksesi muuttuvat..ja vielä jos olet tiukka niinkuin kerroit, sun pitäis todellakin saada uskomattomia orkkuja(lihasten supistelut)määrää kireyden..eli lantiopohjan lihakset kunnossa! onko?
- samara
Orgasmien saanti ei todellakaan riipu pillun tiukkuudesta. En tiedä mistä tietosi ammennat, mutta mulla ainakin siihen tarvitaan paljon muuta kun se että pilluni on tiukka.
- ....
samara kirjoitti:
Orgasmien saanti ei todellakaan riipu pillun tiukkuudesta. En tiedä mistä tietosi ammennat, mutta mulla ainakin siihen tarvitaan paljon muuta kun se että pilluni on tiukka.
puhuit itsesi pussiin!!
- Rouva68
samara kirjoitti:
Kyllä sulla samara on paljon vielä opittavaa, se näkyy sun viesteistä! eikös pimpsasi kiristy orkun lähestyessä? oletko valmiiksi niin tiukka? rentoudu anna orkun viedä niin tiedät mitä varten ne lihakset
auttaa siellä orgasmissa! Taidat olla impotentti alapäästä..Anteeksi! - yks vaan
samara kirjoitti:
No niin..enpä tarkoittanu että orgasmin saanti on tiukkuudesta kiinni vaan jos lihaksesi toimivat niin
orgasmisi ovat parempia..ymmärsitkö? Ei se turhaan orkuissa syki! - samara
Rouva68 kirjoitti:
Kyllä sulla samara on paljon vielä opittavaa, se näkyy sun viesteistä! eikös pimpsasi kiristy orkun lähestyessä? oletko valmiiksi niin tiukka? rentoudu anna orkun viedä niin tiedät mitä varten ne lihakset
auttaa siellä orgasmissa! Taidat olla impotentti alapäästä..Anteeksi!Opittavaa toivottavasti vielä onkin, eihän siitä ollut kysymys.
Edelleenkin sanon että orkuun tarvitaan paljon muuta kuin että on kireä. Sitähän tuo eräs viesti käsittelikin. Siinä todettiin että pitäisi aina saada räjähtäviä orkkuja, kun on niin kireä.
Ei se asia hyvät naiset niin mene, jos olette huomanneet. Tai no jos teillä menee, niin onnittelen.
Ja impotentiksi en itseäni kuitenkaan kutsuisi.. =) - samara
yks vaan kirjoitti:
No niin..enpä tarkoittanu että orgasmin saanti on tiukkuudesta kiinni vaan jos lihaksesi toimivat niin
orgasmisi ovat parempia..ymmärsitkö? Ei se turhaan orkuissa syki!Totta, mutta vertailukohdetta ei ole joten en tiedä sitten ovatko ne paljon parempia kuin muiden naisten... Pois en ainakaan vaihtaisi!
- terve ihminen
...rakkaudesta yhtään mitään.
- samara
Luulempa että ymmärrän..
- narttu
Minusta koolla ei ole väliä.Pystyn ssaamaan yhdellä sormella orgasmin,niin miksipä sitten ei pienellä kikkelillä ja olen sentään synnyttänyt kaksi lasta.
- onks viljoo näkyny
sitten melkoinen fakiiri , tuohon ei kaikki pysty !
- jaahas...
Pitäiskö samara sit kaikkien jätkien ruveta selibaattiin ja muuttaa jonnekki luolaan asumaan koska niillä on "pieni muna" ???
- samara
jaahas... kirjoitti:
Pitäiskö samara sit kaikkien jätkien ruveta selibaattiin ja muuttaa jonnekki luolaan asumaan koska niillä on "pieni muna" ???
Jos siltä tuntuu niin siitä vaan. Ainakin pienestä munasta itkeminen on säälittävää. Joten jos selibaatti on ainoa vaihtoehto, niin ehkä niin on parasta.
Niin kun on käyny selväksi: Eivät kaikki naiset pidä isoista. Kyllä niitäkin on ketkä pitävät pienistä. - toinen vaan
samara kirjoitti:
Jos siltä tuntuu niin siitä vaan. Ainakin pienestä munasta itkeminen on säälittävää. Joten jos selibaatti on ainoa vaihtoehto, niin ehkä niin on parasta.
Niin kun on käyny selväksi: Eivät kaikki naiset pidä isoista. Kyllä niitäkin on ketkä pitävät pienistä.Taidat samara olla maailman paskin akka. Voit olla varma että kaikki miehet ei pidä sinusta!
- Aikuinen nainen
Voi, voi ja voi!
Murkkupojan fantasiaa, jos oikealle naisellenne ei normaali penis riitä vaihtakaa naista. Osalla naisista on toosa on niin tunnoton, että he eivät tunne alapäässään mitään ja vika onkin yläpäässä kuten aina. Tämä on tyypillinen pornofantasian ilmenemismuoto; kiihotun vasta suuresta. Toki siitä suuresta kiihottuu, mutta se ei missään vakisuhteessa ole oikotie hyvään seksiin, se on stimulantti kuten päänsärkytabletti, siis ei jatkuvaan käyttöön. - Oman daamin seksiobjekti
Huhhuh!!!
Pakko osallistua. Joskus aikoinaan ajattelin kuinka hienoa olisi jos meikäläisenkin kanki olisi samoissa mittasuhteissa kuin pornoleffojen koneilla. Aikani touhuttuani naisten kanssa (about kymmenen suhdetta ja mun ikä 24) hoksasin että oma vehkeeni (15/4) riittää aivan loistavasti. Tosin, koska aikoinaan oli lievää stressiä sen riittävyydstä, aloin kehittää muita taitoja.
Luin paljon ja kokeilin kikkoja naisiini ja johan alkoi seksi toimia.hjeh. Jostain luin myös seksiälystä ja yritän kehittää sitä kokoajan lisää. Välistä häiritsee että joissain asennoissa kangen pituudesta olisi huomattavasti hyötyä, mutta siihen se jäikin. Omanikin saa jo liian syvälle liian helposti ja tulee sanomista. Jätillä ei voi olla muuta hyötyä kuin mielikuvallinen, eli hienoa että voi naida metrin päästä.heh. Nojoo, vaikea sanoa heteromiehenä...:)
Tässä tuli joltain jo esille että vain orgasmeilla on väliä, ei muulla. Mä oon tyytyväinen kun saan yhdellä kerralla naiselleni pari orgasmia ja itelleni yhden, pari jos hyvä päivä. Kerran daami sai orgasmin pelkästään ihon koskettamisesta toinen sai varpaista, yksi ei saanut mistään... Pitää vain oppia, ei muuta voi, ku kanki on mitä on. Lisää itseluottamusta toverit!!!! :D
Nyt kun heurekan saaneena, parin tunnin session jälkeen daamini on hetken hiljaa ja sanoo sen jälkeen tulleensa seksiaddiktiiviseksi, tuntuu melkein jopa seksiobjektilta (mikälie sekin...) ja tunne aika tyhjä...outoa. No, en valita! :D Pitää naisen tyytyväisenä sängyssä, niin nainen pitää sut tyytyväisenä. - sopivako
Onpa tullut naisia kaikenlaisia vastaan ja voin sanoa että kokoni takia on jääny saamatta useamman kerran! Ja voin kertoa että tälläisiä kuin mulla ei varmasti ole monella! vaihtaisin jos voisin..naiseni
joudun aina valitsemaan kokoni mukaan ja se ei ole helppoa!! Monta kertaa mulle on sanottu että voin runkata sua kun ei ole halunnut sisäänsä! Niin ja ikää on kertynyt jo 38vuotta!- make
ai minkä kokoinen sulla sitten on??
- hevosta
Kyllä nautin nykyisen mieheni kanssa seksistä paljon
enemmän kuin entisen jolla oli aika vaikuttavan kokoinen! - pissis1
TEINIHORO
- kikkelit
pien munaset panee paremmin kun yrittävät kaikintavoin tyydyttää naisensa eikä retostele isolla velttokullilla! ei se koko vaan se miten käyttää...
- samara
Mä ajattelinkin, koska täälä tulee lause "kun sitä osaa käyttää...." Jonka mä unohdin listaltani.
Näin olen kuullut sanottavan muutamien naisien jotka ovat rakastuneet pieni munasiin. Sillon kun on aivan rakastunut, sillä ei ole monellekkaan väliä. Ja sillon toine tuntuu taivaalta oli minkä kokonen tahansa.
Omalla kohdalla se nyt on vaan niin, että kun ekan kerran menin sänkyyn ja jos on oli pieni, se suhde ei jatkunut enempää. Ja ei ainoastaan sen koon takia vaan sen että itsetunto oli nollassa ihan ilman mun kommentteja, joita harvemmin kyllä kellekkään jakelin. ---Ellei mies inttäny ja kysyny monia monia kertoja, että haittaako. silloin kerroin totuuden.
Täälä siis isosta pitävät leimataan huoriksi ja super tussuiksi, kostonhimosiksi akoiksi.
Isot kullit veltoiksi, jotka ei mitään muuta tee kun pane sisään vaan.
Saa arvostella ja kertoa mielipiteensä, sitähän oon yrittäny sanoa täälä. Mutta alottakaa ihmiset siitä uusi aihe. - Älkää pelkästeen käyttäkö sitä aseena mun kertomusta vastaan..
Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, että voi pitää isoista munista ja olla tavallinen nainen ilman maksullisen naisen ammattia, supertussua ja liikaa pornoa nähnyt?
Täälä harvemmin kommentoidaan sitä mitä mieltä olen pienimunasista. Usemmin ihmisiä kiinnostaa mieltymykseni vain isoihin kaluihin. - Ja kyllä määrittelemäni keskiverto on myös täydellisen hyvä!!!!
Pieni ei sytytä. - Bädmän
samara kirjoitti:
Mä ajattelinkin, koska täälä tulee lause "kun sitä osaa käyttää...." Jonka mä unohdin listaltani.
Näin olen kuullut sanottavan muutamien naisien jotka ovat rakastuneet pieni munasiin. Sillon kun on aivan rakastunut, sillä ei ole monellekkaan väliä. Ja sillon toine tuntuu taivaalta oli minkä kokonen tahansa.
Omalla kohdalla se nyt on vaan niin, että kun ekan kerran menin sänkyyn ja jos on oli pieni, se suhde ei jatkunut enempää. Ja ei ainoastaan sen koon takia vaan sen että itsetunto oli nollassa ihan ilman mun kommentteja, joita harvemmin kyllä kellekkään jakelin. ---Ellei mies inttäny ja kysyny monia monia kertoja, että haittaako. silloin kerroin totuuden.
Täälä siis isosta pitävät leimataan huoriksi ja super tussuiksi, kostonhimosiksi akoiksi.
Saa arvostella ja kertoa mielipiteensä, sitähän oon yrittäny sanoa täälä. Mutta alottakaa ihmiset siitä uusi aihe. - Älkää pelkästeen käyttäkö sitä aseena mun kertomusta vastaan..
Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, että voi pitää isoista munista ja olla tavallinen nainen ilman maksullisen naisen ammattia, supertussua ja liikaa pornoa nähnyt?
Täälä harvemmin kommentoidaan sitä mitä mieltä olen pienimunasista. Usemmin ihmisiä kiinnostaa mieltymykseni vain isoihin kaluihin. - Ja kyllä määrittelemäni keskiverto on myös täydellisen hyvä!!!!
Pieni ei sytytä.Jos jollain on iso kalu niin eihän se osaa sitä käyttää tai ainakaan se ei seiso.
Tämä " vaan kuinka sitä käytetään"-porukka ei yleensä itse pääse pukille ollenkaan.
Saman porukan sterotypioita on myös mm kaunis blondi = tyhmä. Itse yleensä onnistuvat saamaan täyskahelin rämehirviön kumppanikseen jos sitäkään.
Jos musta mies kävelee kauniin naisen seurassa, on nainen täysääliö lutka.
He myös luulevat, että jokaisella mustalla miehellä on jättiläiskulli ja he ovat tulleet tänne yksinomaan nussimaan siskojamme ja vaimojamme.
Jos jollain on hieno, turhamainen, ja kallis urheiluauto, niin se on peniksen jatke ja merkki ties mistä puutteesta.
Kaikki Virolaiset ja Venäläiset ovat huoria, sutenöörejä tai rikollisia.
Tällaiselle porukalle sinä Samara rukka sitten menet kertomaan, että pieni ei sytytä. Sehän on suora hyökkäys tätä pienten armeijaa kohtaan.
Heh heh, koeta kestää. - sopiva?
samara kirjoitti:
Pieni ei sytytä.mulla on itsetunto kohdallaan ja mulkkuni on 16cm..samara saisinko sulta? saat hyvät kyydit!
- samara
sopiva? kirjoitti:
mulla on itsetunto kohdallaan ja mulkkuni on 16cm..samara saisinko sulta? saat hyvät kyydit!
Ei sulla ainakaan mulkkus takia pitäis huono itsetunto ollakaan. Sullahan on ihan keskiverto muna.. Paksuudesta en sitten tiedä..
- jaah
samara kirjoitti:
Ei sulla ainakaan mulkkus takia pitäis huono itsetunto ollakaan. Sullahan on ihan keskiverto muna.. Paksuudesta en sitten tiedä..
On se kumma ku 15-18cm muna näyttää vielä pieneltä omasta vinkkelistä. Voi se tietty olla keskikoko mutta ei se ainakaan vaikuta siltä. Näyttää niinku ois iso mulkku katkastu kahtia.
Toisaalta kun mietin niin jos muna ei olisi paksu se näyttäisi pidemmältä tämänkin pituisena. Taidan puhua kyllä lööpereitä mutta sainpahan sanotuksi.
Vaikka en tuohon itse tekstiin yhtyisikään, ehkä kirjoittajaan kylläkin... niin täytyypä sanoa että poikkeuksellisen hyvin perusteltu mielipide tällä palstalla! rehellisesti ja selkeästi ilmaistu. Tosin harmittaa vaan tuo joittenkin vastaajien herneet nenässä-tyyli.
- sille sinun tavarallesi
noin julkisesti jos "naisimmeinen" voi "pienimunasia" moittia, niin on sitä täytynyt sitten kokeilla jos jonkinlaista.
Oletan että,ei siihen reikään enää sopivaa löydykkään!!On voinut käyttäjät laajentaa reviiriä.
Mielenkiinto herää: ketkähän ovat kumppaneitasi olleet??
Naisena voin sanoa, että häpeäisit mitä puhut! - samara
Kylläpäs tulee vihaisia kommentteja naisilta... Olen erittäin yllättynyt!
Ei täällä mielestäni ketään varmasti tarvitse puolustella.. Jos ottaa koville, pistäkää vähän huumoria peliin =) - N41
Mielummin ehkä keskikoko kun pieni, mutta näin aikuisena, kypsänä ja erittäin seksuaalisena naisena voisin kertoa että en ole huomannut mitään eroa miehen koossa omaan nautintoon nähden tai orkkujen määrään.
Että ihan niinku vinkiksi!- samara
Meetsä antaan lesboille myös vinkin, että miehien kanssa saa parempaa seksiä. Vinkkisi mulle oli samaa luokkaa.
!!!=) N.41, my ass - on mies
samara kirjoitti:
Meetsä antaan lesboille myös vinkin, että miehien kanssa saa parempaa seksiä. Vinkkisi mulle oli samaa luokkaa.
!!!=) N.41, my assuskokaa vaan! ei naiset tänne kirjoittele, kunnon nainen panee eikä vikise!
- jeesus
on mies kirjoitti:
uskokaa vaan! ei naiset tänne kirjoittele, kunnon nainen panee eikä vikise!
kun rakastaa toista, seksi ei ole tärkeää
kun himoitsee toista seksi on tärkeää,himo ei
johda rakkauteen,rakkaus voi johtaa seksiin ,,
ero ei johdu huonosta seksistä vaan rakkaudettomasta seksistä,joka kokoon kattoo
valitsessaan kumppania ,on himon orja,joka päättyy
aikanaan rakkaus on ikuinen,, - samara
jeesus kirjoitti:
kun rakastaa toista, seksi ei ole tärkeää
kun himoitsee toista seksi on tärkeää,himo ei
johda rakkauteen,rakkaus voi johtaa seksiin ,,
ero ei johdu huonosta seksistä vaan rakkaudettomasta seksistä,joka kokoon kattoo
valitsessaan kumppania ,on himon orja,joka päättyy
aikanaan rakkaus on ikuinen,,Hei noi uskontopalstat on sunlaisia ihmisiä varten. Miks tulit edes kurkkimaan tänne jos tuo on sun ideologia.
Voin sanoa iahn varmasti että yli 75% parisuhteessa eläjille seksi on ensiarvoisen tärkeää. en sano, että se olisi ainoa tärkeä asia. Mutta sen merkitys korostuu ainakin siinä vaiheessa, kun sitä ei ole tai se ei toimi.
Ne jotka elävät yhdessä ilman seksiä, toinen joko pettää ja on tyytyväinen tilanteeseen, jolloin suhteessa pystyy oleen.
Ne jotka eivät käy vieraissa, ovat yhdessä ainoastaan tottumuksesta ja laiskuudesta, ettei jaksa erota, vaikka se mielessä onkin. - m77
samara kirjoitti:
Hei noi uskontopalstat on sunlaisia ihmisiä varten. Miks tulit edes kurkkimaan tänne jos tuo on sun ideologia.
Voin sanoa iahn varmasti että yli 75% parisuhteessa eläjille seksi on ensiarvoisen tärkeää. en sano, että se olisi ainoa tärkeä asia. Mutta sen merkitys korostuu ainakin siinä vaiheessa, kun sitä ei ole tai se ei toimi.
Ne jotka elävät yhdessä ilman seksiä, toinen joko pettää ja on tyytyväinen tilanteeseen, jolloin suhteessa pystyy oleen.
Ne jotka eivät käy vieraissa, ovat yhdessä ainoastaan tottumuksesta ja laiskuudesta, ettei jaksa erota, vaikka se mielessä onkin.Sä oot samara fiksu, sen näkee sun teksteistä!
Mulla ei oo mikään jättikalu mutta naisia olen sillä
saanut aivan tarpeeksi! - m77
m77 kirjoitti:
Sä oot samara fiksu, sen näkee sun teksteistä!
saanut aivan tarpeeksi!niin ja sitä mittaa mulla ei oo kun 15täydessä mitassa eikä ikinä ole haukuttu!
- samara
m77 kirjoitti:
niin ja sitä mittaa mulla ei oo kun 15täydessä mitassa eikä ikinä ole haukuttu!
että on sattunut sellaiset naiset jotka ei vielä ymmärrä kalun päälle ! Niitäkin nimittäin vielä on vaikka täällä ne yritetään vaientaa !
- Kankinen
samara kirjoitti:
että on sattunut sellaiset naiset jotka ei vielä ymmärrä kalun päälle ! Niitäkin nimittäin vielä on vaikka täällä ne yritetään vaientaa !
Hyvä viesti sulla samara ja aiheutti kyllä kiitettävästi mielipiteitä suuntaan jos toiseen. Mun henk,koht mielipide on että asia on OK jos nainen haaveilee tai haluais edes kerran kunnon melaa. Niinhän me miehetkin haaveillaan iso rintaisista tiukka perseisistä lyyleistä. So what?
Vaimoni haaveili, sai ja sanoi kiitos näkemiin. Ollaan onnellisesti naimisissa ja muksuja on, ei jättänyt mega molon takia vaan hänen mielestään meidä sexi on parasta.
Hyvää jatkoa sulle ja toivon että saisit sen haavesi pian toteen, kerrohan sitte oliko mahtavat kyydit ;)
Tv. Suomalainen normi mulkku. - m77
samara kirjoitti:
Hah mistä tiedät et ne naiset ei ymmärrä mulkun päälle? ei ne samat mulle antais jos huonoa sais eikä kokoaika perään kyselis! Ja on osa saanut isoakin mutta ei ne aina ole kai parhaita kun täällä
pyörivät!! Muutaman tiedän joiden miehellä on isompi
kuin minulla mutta hyvin tuo mun tuntuu niiden naisille kelpaavan! - samara
samara kirjoitti:
Tää ei ole mun kirjoittama. Ei sovi tyyliin!
Joten feikit älkää edes yrittäkö! - samara
samara kirjoitti:
Tää ei ole mun kirjoittama. Ei sovi tyyliin!
Joten feikit älkää edes yrittäkö!joku yrittää laittaa mun sanomiset feikiksi , on se vaan ihme jos tostakin joku saa tyydytyksen . Lähes yhtä suuri ihme kun pienellä mulkulla !
- ISOA
samara kirjoitti:
joku yrittää laittaa mun sanomiset feikiksi , on se vaan ihme jos tostakin joku saa tyydytyksen . Lähes yhtä suuri ihme kun pienellä mulkulla !
Kun vaimo haluaa isoa niin voitelen nyrkin ja hitaasti sisään...kyllä saa isoa ja isot mulkutkin on leikkiä sen rinnalla! Tuu samara tänne niin saat sinäkin kerrankin isoa!!!
- Alma Kassinen
samara kirjoitti:
joku yrittää laittaa mun sanomiset feikiksi , on se vaan ihme jos tostakin joku saa tyydytyksen . Lähes yhtä suuri ihme kun pienellä mulkulla !
vittumaista porukkaa kun samaran sanomiset feikiksi pannaan
- GGG
m77 kirjoitti:
Sä oot samara fiksu, sen näkee sun teksteistä!
saanut aivan tarpeeksi!PIENI PILLU EI TARVI KU PIENEN MUNAN VÄHÄÄLYNEN SAMARA ,SUN PILLUS TAITAA OLLA PITKÄ JA LEVEE,JA AIVOT NOLLA.
- KOMEAPOJU
samara kirjoitti:
Hei noi uskontopalstat on sunlaisia ihmisiä varten. Miks tulit edes kurkkimaan tänne jos tuo on sun ideologia.
Ne jotka eivät käy vieraissa, ovat yhdessä ainoastaan tottumuksesta ja laiskuudesta, ettei jaksa erota, vaikka se mielessä onkin.SAMARA ON LEHMÄ JA RUMILUS JA LÄSKI
- Opettajasi
GGG kirjoitti:
PIENI PILLU EI TARVI KU PIENEN MUNAN VÄHÄÄLYNEN SAMARA ,SUN PILLUS TAITAA OLLA PITKÄ JA LEVEE,JA AIVOT NOLLA.
Noin paljon kirjoitusvirheitä ei ole vielä kukaan pystynyt aiemmin tuottamaan.
Kuinka onnistuit saamaan tietokoneesi auki? - m777
Kankinen kirjoitti:
Hyvä viesti sulla samara ja aiheutti kyllä kiitettävästi mielipiteitä suuntaan jos toiseen. Mun henk,koht mielipide on että asia on OK jos nainen haaveilee tai haluais edes kerran kunnon melaa. Niinhän me miehetkin haaveillaan iso rintaisista tiukka perseisistä lyyleistä. So what?
Vaimoni haaveili, sai ja sanoi kiitos näkemiin. Ollaan onnellisesti naimisissa ja muksuja on, ei jättänyt mega molon takia vaan hänen mielestään meidä sexi on parasta.
Hyvää jatkoa sulle ja toivon että saisit sen haavesi pian toteen, kerrohan sitte oliko mahtavat kyydit ;)
Tv. Suomalainen normi mulkku.Heh. Ja vielä luulet, että se jäi siihen yhteen kertaan ;)
- tm50v
KOMEAPOJU kirjoitti:
SAMARA ON LEHMÄ JA RUMILUS JA LÄSKI
Noh noh hyvät ihmiset,vaikka tämmöinen kirjoitus tietysti tunteisiin vetoaa niin, ei kait sitä tuntemattomia kannata nimittelemään alkaa.tämähän oli tietenkin mielipide kaikkien muiden joukossa,mutta herrasmies se on pikkumunainenkin,että vaikka se omaan kikkeliin kalahtaisikin niin ollan asialinjalla.Toinen juttu taas on nämä oman vehkeensä mainostajat,helppohan sitä on mainostaa,toinen juttu taas, kuinkahan moni kehuisi jos joutuisi todistamaan puheensa todeksi.mutta tässäkin asiassa se on niin kuin uimataidossakin,että sitäkään ei tarvi hävetä kuivalla maalla:)
- keskikokoinen
Kyllä tuo sun ajatusmaailmasi on todella rajoittunut ja olet aika säälittävä.Seksi on iso osa suhdetta mutta ei se ole siitä kiinni mikä se kalun koko on.Niin kaluja kuin pillujakin on erikokoisia ja näköisiä.Jos sinulla on tarve isommalle niin hyvä jos löydät , mutta on pienipimppasia joille iso kalu on kauhistus.Eli jokaiselle löytyy.Jos suhde ei onnistu elimen koosta riippuen on silloin ehkä enempi vika päässä kuin muussa.Sorry vaan.
Sinällään on aina vahinko että ihmisen seksuaalinen mielihyvä kattaa vain yhden asian,kalun koon.
Voihan asian kääntää myös ed.mainitun nimimerkin osalta niin että tuskin se pienikaluista kauheasti kiihottaa jos on vittu kuin pesuvati.- persususu
Alkuperäinen "Samara" oli tietenkin trolli, joka pystyi manipuloimaan lukuisia vastauksia erittäin provoisoivalla kirjoituksellaan.
Mahtoi kyseinen "nainen" nauraa partaansa, kun luki joidenkin ihan tosissaan laittamia vastauksia:D
- Dos+-
Kaikki kai tässä huomaa, että Samara ei ole järjellä pilattu. Siispä kannattaako ihmisen kanssa, jonkä älyykkyys on näin vajavaista edes keskustella? Älykkyysosamäärä ei kasva iän myötä, ikävä kyllä se muodostuu geeneistä ja koulutuksestasi.
Lähes 100% varmuudella Samaran mies jättää Samaran. Miten käy Samaran sitten?- Sopivat_ovat_vehkeet
Miksi, ihmiset, vaahtootte ihan turhasta... Muutama vuosi naimisissa ja eipä enää paljon nuo alapääasiat hetkauta. Suosittelen teille muillekin, niin elämänne on helpompaa ja tuon fanaattisuuden voi suunnata johonkin tärkeämpään!
- . . .
:D Niin kireehän se silloin on selvästi jos pitää olla mahtimeisseli että tuntuu jossain...haloo, onko siellä kopassa tapahtunut liikettä viimeiseen 10 vuoteen/koskaan?
- samara.
olen kaunis mutta tykkään isoista pienet on surkeita!
- lada tonnikakssatane
kaunis homopoika...
- Tsingis Kaani
lada tonnikakssatane kirjoitti:
kaunis homopoika...
Viitsisinkö ikinä tuollaisen "samaran" sisään tunkea 24 senttistäni.
Sen siaan hyvännäköisiin(ja muotoisiin) naissin sen usein panen, ja ovat tykänneet. Ja onko itsessäsi jotain vikaa, kun et isoa ole saanut?
P.S. Samaralle:Henkilökohtaisesti en pidä' sinun kaltaisistasi ylipainoisista "8-leivän uuneista".
- Neuvomamies.
http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/suhteet.asp?id=2048079&pos=hl-hy-1
Seksi on mielessä aina ja kaikkialla, koko ajan. Se on luonnonvoima, perustarve, välttämättömyys (ainakin miehen mielestä). On silti yllättävää, että näinkin oleellinen asia elämässä on jäänyt niin hämärän peittoon. Vaikka seksi täyttääkin ajatukset jatkuvasti, silti tärkeitä asioita jää huomaamatta tai ajattelematta.
Askmen.com listasi kymmenen seksimyyttiä. Lue ja hämmästy - tiesitkö seuraavia asioita seksistä?
Myytti 1: Seksi on loistavaa luonnostaan
Tapahtuu telkkarissa: Pari kohtaa toisensa. Seuraa kipinöintiä, pitkiä katseita, toiveikkuutta tulevasta& Sitten pari päätyy sänkyyn, maa järisee, ilotulitukset värittävät taivaan ja kosmos kääntyy ympäri.
Oikeassa elämässä asiat eivät kuitenkaan mene aina ihan näin. Etenkin uuden kumppanin kanssa keskustelu on avainasemassa ennen seksitouhuihin ryhtymistä. Ihmiskeho on yksilöllinen ja reagoi eri tavalla eri asioihin. Puhuminen saattaa ujostuttaa, mutta usko pois: se on vaivan arvoista. Pian sinulla on kumppani, joka osaa käsitellä sinua oikein.
Myytti 2: Miehillä on enemmän seksuaalisia haluja kuin naisilla
Monet luulevat, että miehet ovat valmiita vaakapainiin milloin ja missä tahansa. Totuus on silti se, että miehillä on vaihtelevat mielihalut seksin suhteen. Kuten naisilla, miehilläkin on muutamia asioita, jotka vaikuttavat seksuaaliseen halukkuuteen. Näitä ovat esimerkiksi ruokavalio, väsymys, terveydentila, stressi, itsetunto-ongelmat tai parisuhteen ristiriidat.
Myytti 3: Tietyn iän jälkeen seksi ei ole enää tärkeää
Seksi kuuluu oleellisena osana fyysiseen ja psyykkiseen terveyteen myös vanhemmalla iällä. Osa on siinä luulossa, että libido laskee automaattisesti iän myötä. Viriiliyteen vaikuttavat kuitenkin myös seuraavat tekijät: hormonitason muutokset, masennus tai ahdistus, lääkkeiden sivuvaikutukset, muutokset parisuhteessa, puhumattomuus tai partnerin puuttuminen.
Myytti 4: Viagra on ratkaisu kaikkeen
Jos heijari on kadoksissa, monet luulevat sinisen pillerin olevan ainoa keino vaikuttaa asiaan. Erektiohäiriö voi kuitenkin johtua monesta asiasta. Lisäksi suun kautta otettava lääkitys on monen kohdalla epäsopiva. Esimerkiksi diabetespotilas voi saada potenssilääkkeistä sivuvaikutuksia. Ennen lääkitystä tulisikin miettiä, mikä muu mahdollisesti aiheuttaa erektiohäiriön. Vaihtoehtoiset hoitomuodot ovat myös mahdollisia
Myytti 5: Koolla on väliä
Isompi on parempi? Miehet ovat olleet huolissaan varusteidensa koosta iät ja ajat. Monet mittaavatkin vehkeensä luullen, että miehisyys riippuu välineen koosta. Kuitenkin peniksen koolla ei ole merkitystä tyydyttävän seksin kannalta. Peniksen koko ei myöskään korreloi käsien tai jalkojen koon kanssa.
Myytti 6: Tietyt ruoka-aineet vaikuttavat haluihin
Esimerkiksi osterien, tumman suklaan ja mansikoiden sanotaan olevan sukupuoliviettiä kiihottavia ruoka-aineita. Vaikka kyseiset herkut yhdistetäänkin romantiikkaan, niiden vaikutusta seksuaalisiin haluihin ei ole tieteellisesti todistettu. Romantiikannälkään ne saattavat kuitenkin auttaa esimerkiksi muistikuvien kautta. Mansikat voivat viedä ajatuksesi johonkin mukavaan seksuaaliseen muistoon, jolloin himot voivat hyrrätä.
Myytti 7: Suuseksi on turvallisempaa kuin anaaliseksi tai perinteinen yhdyntä
Teinipoika tai entinen Yhdysvaltain presidenttikin luuli tietävänsä, että suuseksi olisi turvallisempaa kuin muu seksi - väärin! Suuseksi on seksiä siinä missä muukin, ja suuseksistä voi myös saada sukupuolitaudin. Suuseksissäkin kehon nesteet vaihtavat omistajaa, ja tauti voi tarttua esimerkiksi suussa olevien haavaumien kautta.
Myytti 8: Ennenaikainen siemensyöksy on vain nuorten miesten vaiva
Miehet voivat ajatella, että ennenaikainen laukeaminen on ongelma vain seksielämän alkutaipaleella. On kuitenkin tutkittu, että noin 30 prosenttia miehistä kärsii ennenaikaisesta siemensyöksystä jossain vaiheessa elämässään. Yli kolmekymppisillä miehillä ennenaikainen siemensyöksy liittyy usein johonkin muuhunkin ongelmaan, esimerkiksi erektiohäiriöön, sydän- ja verisuonitautiin, masennukseen, ahdistukseen tai neurologiseen ongelmaan.
Myytti 9: Ulkopuolisesta fantasiointi on pahaksi
Kuten on sanottu, aivot ovat tärkein sukupuolielin. On myös tuttua ja normaalia, että joskus ajatukset voivat vaellella. Jos olet sitoutunut kumppaniisi ja parisuhteesi on kunnossa, sinun ei tarvitse huolestua jos silloin tällöin ajatteletkin esimerkiksi hemaisevaa laulajatähtöstä.
Myytti 10: Nainen ei voi tulla raskaaksi keskeytetystä yhdynnästä- peekuus
Samara on MIES !!
- 13cm
Onhan tossa varmaan ihan tottakin, itselläni 13 cm ja olen kyllä useemmalta naiselta kuullut sen olevan liian pieni heille. En tiedä onko kukaan ikinä jättänyt sen takia, voi tietenkin olla mutta ei asiaa ole sanonut niin. Mitä itsetuntoon tulee niin kyllähän se huononee kun kaluasi kehutaan liian pieneksi, sama jos naista kehuttaisiin aina liian isosta ja väljästä tavarasta. Asia vaan on niin ettei sille oikeastaan voi paljon mitään tehdä, tai saa sitä hiukan venymään, itse olen kasvattanut 1 cm.n lisää mittaa venytyslaitteella aikaisemmin.
- Pikku-Einari37
...saada pluvan panollesi? Mulla on mahtava 12-senttinen ja on riittänyt noin 130.lle naiselle mitä olen pannut 20 v aikana. Kokeillaan, josko se alapääsi omaisi jo tuntoa eikä olisi enää horopillu.
- pelkkä mielipide
omaan korvaani tuo samaran teksti kuulostaa ihan kostolta.... juuri samanlaista tekstiä kun olen kuullut useampia tarinoita kun pienimunainen, mutta MENESTYVÄ mies on löytänyt jonkun uuden naisen ja jättänyt edellisen jonka jälkeen nainen huutelee ja kirjoittelee kaikille kostoksi ja katkeruuksissaan että pienimunaiset on perseestä ja että kyseisellä miehellä on pieni ja muuta vastaavaa....
- Lonkeromon
Samis lienee jo long gone, mutta oispa hauska tietää mitä Samis sanoisi jos se oma poikalapsi sitten joskus sattuukin kehittymään sellaisen 14-senttisen omaavaksi..
"Voi sua, onpas sulla ällö ja säälittävä vehje, tolla et kyllä ikinä tee mitään.." - Filosofinhaisteri
Antaa miehille samaa piiskaa kuin saa itse läskeistään.
Läskinainen = Pienipippelinen mies - .
:D Ai sulla on kiree ja siksi metsästät isoja munia...joo, niin siksihän ne valtamerilaivatkin on soutuveneen kokoisia että mahtuu kaikki kontit kyytiin...Tulihan se totuus sieltä, sulla on vaan löysä pimppa.
- isomunaisenmiehenvai
HYVÄ TEKSI JA TOTTA !! :)
samaa mieltä, pienimunaiset miehet omaavat huonon itsetunnon ja haukkuvat yleensä naisia löysiksi vaikka totuus on jotain aivan muuta.
pienimunaiset miehet ovat yleensä myös niitä, jotka vaativat naisilta isoja tissejä ja tiukkaa persettä ym. vaikka heistä itsestään ei ole muuhun kun tunkemaan se vehje tulitikkurasiaan ;)
Tsemppiä näille pikkumunille.- kannata
kehuskella. Iso muna on miehellä jos on, sinä saat sitä mitä annetaan.
- gkldklslsössss
just. Löysän / ison pillun omaavat naiset pitävät sitä kokoa tärkeänä...tottakai...eihän sellaisen hehtaari läven omistaja mitään tunne jos ei saa kunnon Holmesia.
Tunne on silloin itelläänkin samanlainen kuin heittäisi patongin porttikonkiin.
Kerran meinaan oli sellanen neljän lapsen äiti käsittelyssä ja sinne läpeen olis kyllä sopinu vaikka molemmat kädet ja taputtamaankin ois vielä pystyny.- isomunaisenmiehenvai
kyllä mulla ainakin tiukka pillu on, mutta kyllä se iso vaan paremmalta tuntuu.. 18-19cm.
- ...
isomunaisenmiehenvai kirjoitti:
kyllä mulla ainakin tiukka pillu on, mutta kyllä se iso vaan paremmalta tuntuu.. 18-19cm.
Kyllähän noita prinssinakkeja maailmaan mahtuu..nehän ne täällä valittaakin naisten isoista värkeistä kun muuhun eivät kykene...
- Että tälleen
... kirjoitti:
Kyllähän noita prinssinakkeja maailmaan mahtuu..nehän ne täällä valittaakin naisten isoista värkeistä kun muuhun eivät kykene...
Niin, eihän ne löysät pillut ole ongelma kuin pienimunaisille ja ne niistä valittaa. Ja pienet munat on ongelma vain löysä vittuisille. Tätä ongelmaa ei olisi, jos joka jampalla löytyisi housuista 20 cm pitkä ja 16 cm ympärysmitalta varustettu vehje. Tai joka akalla olisi tiukka pillu. Meitä on moneen junaan ja jotkut jää jopa asemalle. Mutta kun nykymaailma pöyrii naisten mukaan, niin pienet munat jää sinne asemalle. Ja mikä on ylipäätään iso? Jollekkin 18 cm liikaa, toiselle liian vähän. Joidenkin tutkimusten mukaan keskimitta olisi 13 cm, eikö se tarkoittaisi sitä, että jo 16 cm olisi iso, kun on 3 cm yli keskiarvon? Prosenteissa tarkoittaisi 23% pitempi kuin ka. Tämän voisi suhteuttaa, kun suomalaisen miehen keskipituus on 177 cm, niin 23% korotus tarkoittaa 218 cm pitkää miestä. No mutta pointtinahan on, että ei se 16 cm kalu ole siltikään iso. ja naiset pitävät sitä vain keskimittaisena.
- Proffa_
Että tälleen kirjoitti:
Niin, eihän ne löysät pillut ole ongelma kuin pienimunaisille ja ne niistä valittaa. Ja pienet munat on ongelma vain löysä vittuisille. Tätä ongelmaa ei olisi, jos joka jampalla löytyisi housuista 20 cm pitkä ja 16 cm ympärysmitalta varustettu vehje. Tai joka akalla olisi tiukka pillu. Meitä on moneen junaan ja jotkut jää jopa asemalle. Mutta kun nykymaailma pöyrii naisten mukaan, niin pienet munat jää sinne asemalle. Ja mikä on ylipäätään iso? Jollekkin 18 cm liikaa, toiselle liian vähän. Joidenkin tutkimusten mukaan keskimitta olisi 13 cm, eikö se tarkoittaisi sitä, että jo 16 cm olisi iso, kun on 3 cm yli keskiarvon? Prosenteissa tarkoittaisi 23% pitempi kuin ka. Tämän voisi suhteuttaa, kun suomalaisen miehen keskipituus on 177 cm, niin 23% korotus tarkoittaa 218 cm pitkää miestä. No mutta pointtinahan on, että ei se 16 cm kalu ole siltikään iso. ja naiset pitävät sitä vain keskimittaisena.
16cm on vain keskimittainen kalu,eikä näin ollen riitä nykyajan vaativille sinkuille ja kaiken maailman puuma naisille,netistä löytyy isojenkin vehkeiden kuvia ja naiset luulee että joka pojalla tai miehellä on sellainen housuissa,mutta kuitenkin prosentuaalisesti esim.20cm peniksiä on n.1% aikuisista miehistä,tahtoo sanoa että yhdellä sadasta.Vielä jos ajatellaan että miehen pitäisi ulkoisesti ja sisäisesti olla miellyttävä,niin siitä tuhannesta jannusta,jos1/10 olisi kaikin puolin ok,kilpailee aika monta sinkkunaista!!
- ..
Proffa_ kirjoitti:
16cm on vain keskimittainen kalu,eikä näin ollen riitä nykyajan vaativille sinkuille ja kaiken maailman puuma naisille,netistä löytyy isojenkin vehkeiden kuvia ja naiset luulee että joka pojalla tai miehellä on sellainen housuissa,mutta kuitenkin prosentuaalisesti esim.20cm peniksiä on n.1% aikuisista miehistä,tahtoo sanoa että yhdellä sadasta.Vielä jos ajatellaan että miehen pitäisi ulkoisesti ja sisäisesti olla miellyttävä,niin siitä tuhannesta jannusta,jos1/10 olisi kaikin puolin ok,kilpailee aika monta sinkkunaista!!
Osa on sitte tuostakin joukosta naimisissa,tai liian vanhoja:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904393
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?583062Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132521Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1162340- 402023
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281977Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki751863Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241733Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608