Se on vain tunne ja oikea nimitys kaikelle on Eskapismi .
Vastaukset 26
- Anonyymi00001
Tämä mutta eikö sen kuulu rentouttaa ja helpottaa auttaa jaksamaa. Itselläni tää tekee todellisuudestakin pahempaa itseasissa todellisuus on parempaa kuin tämä.
- Anonyymi00002
tämän termin nimi tienaa itse rahasi, älä varasta muilta. niin olen elänyt ja, nyt sitä tulee jippii! riittää ainakin siihe n että saa elämänsä takaisin ja asiat mitä haluaa ja pitää teidät pois, koska pahimmat teistä kuolee pian.
- Anonyymi00013
Hyvä kun saivat kiinni silloin nuorena, sen jälkeen ei oo tullut näppäiltyä
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Hyvä kun saivat kiinni silloin nuorena, sen jälkeen ei oo tullut näppäiltyä
Näkyy vieläkin jos tilaa paperit, TJEU- ilmaista lystiäkin on
- Anonyymi00024
Anonyymi00016 kirjoitti:
Näkyy vieläkin jos tilaa paperit, TJEU- ilmaista lystiäkin on
Saatan hyvinkin vetää lättyyn vääristä väitteistä ja päivittää rötösrekisteriä
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Saatan hyvinkin vetää lättyyn vääristä väitteistä ja päivittää rötösrekisteriä
Tällä kertaa niin kiistäisin
- Anonyymi00003
muista se aina ei teijän ln toiminnalla saada, mitään hyvää muuta kuin megasti pahaa.
- Anonyymi00004
Mun äiti on hyväsydämminen, ystävällinen ja mukava ihminen, se tekee meille kaikille getto puikkoja ja muistelee onnellisena yhteistä iltaa ja kuinka olette kelpo kamuja
- Anonyymi00009
...Kunnes se jämähti ssturakettimatkallaan Perun kentän laukkuhihnalle. -sivu
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
...Kunnes se jämähti ssturakettimatkallaan Perun kentän laukkuhihnalle. -sivu
Babyboy, you gonna get jumped on with this sh*t what the heck it is
- Anonyymi00015
"Jetin jäljillä".
- Anonyymi00006
minä olen kapilasti. vaikeuksissa huomasin että puolikapatilisni ei tuottanut tulosta, veroja ikänsä maksanut ei saanut että sähkönkatkaisuun valtiolta apua. toki tiedä että teillä oli sormet pelissä.... koulu vielä toimii jotenkin, terveyshuolto henkilökysymys. varkaita ja muille viehiö vihaan ennen kaikkea.
- Anonyymi00008
No voi pannahinen apäijä tjn
- Anonyymi00017
"Syyhylasti".
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
"Syyhylasti".
Miksi nä kersa siteetaat ittees taas?
- Anonyymi00007
mutta nyt hakataan teihin kaikkea takaisin 😂
- Anonyymi00014
Tamppaa vaikka naapurin mumman matot gubbe samalla tarmolla👍
- Anonyymi00012
Niin kyllä. Silti tunteen kohde valikoitui ja pysyi jne
- Anonyymi00018
googletin tuon merkityksen. Kyllä, juuri noin se taitaa olla..
- Anonyymi00020
+ "Yhellä rotan rykäsyllä Madridiin, 11.3.2004". Kuulemma.
- Anonyymi00025
Menee jo yli kahden vuosikymmenen, silloin jo saattaa mm virkarikoksetkin vanhentua. Kuhan totean. Bellavita jne
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Menee jo yli kahden vuosikymmenen, silloin jo saattaa mm virkarikoksetkin vanhentua. Kuhan totean. Bellavita jne
Murha ei vanhene koskaan. T. Jobi Jalkapuoli
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Murha ei vanhene koskaan. T. Jobi Jalkapuoli
Öö, niin niin. Voimia
- Anonyymi00021
tarkentaisitko omalla kohdallasi tätä!
- Anonyymi00022
Minä haluaisin vain miehen joka toteaa että okei nyt tuntee näin, ja ei mitään arvuutteluita, suhmurointia ja leikkejä. Vaan ihan toteaa että kaksi ihmistä on kiinnostuneet toisistaan eikä mitään monimutkaisuuksia, vaan olisi helppoa siltäosin. En jaksa varsinkaan enää näin yli kolmekymppisenä naisena mitään "leikkiviä" miehiä. Toiveena on että molemmat tietää heti että tässä on nyt se toinen puolisko ja siitä sitten eteenpäin.
Lienee sitten liikaa vaadittu elämältä tälläistä miestä. - Anonyymi00023
Livenäkin saisi tästä kin asiasta keskustella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132351Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???321235- 106973
- 71942
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha629933- 48865
- 88798
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 70676
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31666