Saatana palvoja rakastaa saatana palvoja.
Hyville naisille Neuvo.
Katso aina tatuoinnit ennenkö kaveraat kenenkään kanssa. Onneks minä näin.
Faktaa on
19
122
Vastaukset 19
- Anonyymi00002
Mites se illuminaattien "kaiken näkevä perssilmä"?
- Anonyymi00005
Tosi monella nistipaskalla on toi tatska. Ihan vitun klisee juttu, huvittavaa kuvitella että nistipaskat ovat aatelleet ilmasevansa uniikkiuttaan ottamalla saman tatuoinnin kuin jokainen muukin persaukinen nistipaska :D
- Anonyymi00007
Johan kirjoitin TIINA PLLU SINUN TEKEMISTEN MOTIIVI OLI.
- Anonyymi00006
En mäkään mitään saatanaa palvo vaiks onkin tatuointeja.
- Anonyymi00008
Tuskin se sinun ruusu tatuointi olikaan se juttu.
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tuskin se sinun ruusu tatuointi olikaan se juttu.
Ei mulla mitään ruusu tatskaa ole.
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei mulla mitään ruusu tatskaa ole.
Yleistin.
- Anonyymi00009
Tiina ja Petri on olleet salasuhteesaa vuosia.
- Anonyymi00010
Ei ole mitään netti naista kaukana. On vain Tiina. Hyvin vedättäneet teitä. Minua ei vedätetty. Sehän pisti vihaksi.
- Anonyymi00011
Tiinasta leivotaan alkoholitonta, kilttiä, perheen äitiä joka on kiltti yhden vaimo.
- Anonyymi00014
No mutta sehän on niin suloinen.
- Anonyymi00015
Saatana palvonta on kielletty joten vähemmän pahamaineisempi Satanismi on hyvä korvike kertomaan vieraille missä porukassa nussitaan.
- Anonyymi00017
Huomio. En myöskään tee päätelmiä kenenkään metasta koska ne voi olla hakkeri käytössä. Katson irl asioita joskus ne suorastaan hyppää silmille NUUHKII SINUA.
- Anonyymi00018
Ai mitäs asioita tulee muka esiin irl?
- Anonyymi00019
Saatana on ihmisen keksintö. Sillä puolella kuitenkin olet kun luulet etkä usko...
Rautalangasta käännellen , jos sinulle sanotaan jotain ja toimit sen mukaan. Mihin uskot?
Nämä tatuointi uskomukset samaa juttua. - Anonyymi00020
Tänään on valkoisen auton käyttö saatana huoran paneskeluun.
- Anonyymi00021
Saatanalle sormen antaneita naisia on myös olemassa. Hoiva- aloillakin. Pedofiilejä jotka ottavat Mersun pahoista teoistaan.
- Anonyymi00022
jiöo5w5gvswki66isw ösiy7y7dsd msds,smdfrrösoysd
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va491474Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää831289Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai279940- 51927
- 78918
Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani200878- 128842
Miesten vs naisten älykkyys
Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br228806- 62719
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu11688