Kaipaa minua ja ikävöi. Siksi kun olen niin hankala. Toivon hänen vuokseen että ei, mutta itseni vuoksi tietysti tarvitsisin häntä. Mieheltä.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001UUSI
olet ihan kiva mies mutta et minulle sopiva
- Anonyymi00004UUSI
Luuletko, että minä lässytän tämmöisiä. 🤦♂️ Taisit itse kirjoittaa tämän.
- Anonyymi00002UUSI
Itse kaipaan erästä miestä...
- Anonyymi00003UUSI
Harmittaa että meni vtuix
- Anonyymi00010UUSI
Sehä on sun tyyli vetää aina vtuix
- Anonyymi00005UUSI
Mä en sille mitään voi
Et menin rakastuun
Vaikkei mun elämäs oo oikein
Mahdolisuuksia toteuttaa
Mitään rakkauteen tai
Ihmiduhteisii. liityvää
unelmaa.
Kaipaus rakkauteen
Se on laajenpaa kaipausta
Ihan rakauteen ja kanssakäymiseen .
Ja siihen et ois perhe
Ja jotsin minkä osa olisin ...
Ei enää kehenkään kohdistetusti .
Olen viisaampi ...
Elämäni ihanat ihmiset
Ovat mitä ovat
Ja annan heidän olla
Sellaisia kun ovat .
En palaa kyllä leikkiin ja pelleileen
Jos kaikki on sinulle vain sitä mies !
Sitä en jaksa
Eikä koko elämää voi tähän käytää
Kun elämä voi myös yllättäen päättyä
Kiitos. että kohtelit viimeiset yhteiset
Hetket kiltisti ja kauniisti ...
Jää iso ikävä
Naiselta miehelle .- Anonyymi00007UUSI
Ootko minun rakas T
- Anonyymi00006UUSI
Miksi sitten olet hankala?
- Anonyymi00008UUSI
Kai ymmärrät kun osoitat hänelle että tarvitset häntä on hänellä kiristys ote sinun kiveksistäsi sattuu kuulemma varmasti montako miestä tai naista luulit löytäväsi jokka ei moista tilaisuutta käyttäisi hyväkseen saada toinen tekemään mitä itse haluaa hyvällätuurilla yksi kymmenestätuhannesta ei syyllisty vallan hyväksikäyttöön "valta toisesta" toisilla kun kihahtaa jo pelkästään maine kupoliin mä olen itse oman maineeni ansainnu sitä ei tiedä kun harvat ja valitut muut tietää sen mitä olen antanu olettaa korjaamatta väärinkäsityksiä ei ole minun tehtäväni
- Anonyymi00009UUSI
Ymmärrän tämän luettua sen minkä oon aiemminkin ymmärtänyt.
Voi kun hän pitelisikin niitä kiveksiä, ei käyttäis väärin ja jos joskus on, niin tulevassa ainakin on käyttämättä sitä kiristyskeinona niinkuin joku muu.
Eiköhän se ole kaikille selvää?
Itse ainakin juuri sinun takia jätän hyvät bileet väliin, koko laivahan on mätää täynnä kun yks pilaa koko korin ;)
- Anonyymi00011UUSI
Itsesi vuoksi vain😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2111614
Palstamiittinkiä taas ajattelen
Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka183822- 51770
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm56765Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s36724Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo kokoomusministeri
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/078a91b0-4bdf-4a7b-9c3b-f3cf2bdd3dae Kokoomus, persut ja kepu laittavat työttömät388709Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k50552- 18535
- 30531
Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte19526