Helpottais oloa!
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
En halua halata pskaa naista.
- Anonyymi00002
mitä se hali parantaa
- Anonyymi00009
niin katkeraa😂
- Anonyymi00003
vttu yhtä tyhjän kanssa kun väärä henkilö
- Anonyymi00010
Mee livenä sen luokse kertomaan kaipailustasi ku täällä on väärät paikalla.
- Anonyymi00004
joskus puhuin mun hyvän ystävän kanssa että halailu randomisti jopa oman mutsin kanssa on suoranaisesti perceestä
- Anonyymi00006
ok
- Anonyymi00005
eikä siinä ole kyse kunnioituksista nyt jälleen kerran vaan siitä että se on yksinkertaisesti tarpeetonta ja outoa
- Anonyymi00008
Ymmärrän että perus käsitteet on sulle vielä vieraita. Tarvitset selvästi aikaa.
- Anonyymi00007
Mä en halua halia. En oo ikinä ollu sellain kylessä kiehnääjä paitsi jos on ollu sosiaalisia paineita tehä niin. Mua ahistaa vaikka ois kuinka tuttu tyyppi alle metrin päässä musta ja vituttaa kun tätä ei kunnioiteta ja käyttäydyn ilmatilan loukkaajaani kohtaan pitkävihaisesti, vihamielisesti sekä aggressiivisesti
https://youtu.be/d6qC6InM4nI?- Anonyymi00011
s Ki ts oo!
- Anonyymi00012
Mulla on ollu normaaleja ihmissuhteita nii on inhottavaa pitää kädestä kiinni kun ne on nihkeen hikiset. on inhottavaa halailla kun joutuu hengittämään toisen uloshengiteltyä ilmaa. On vitun tylsää vaa makoilla jonkun kainalossa ja kattoa leffaa, on yleensä huono asento, huonosti voi syyä samalla, on liian kuuma ja ahistaa mut kyl se sopii vaikka kerran vuodessa
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
s Ki ts oo!
Sulla mielenkiintonen diagnoosi
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sulla mielenkiintonen diagnoosi
alpolla täytty vihat rännii sul kans?
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
alpolla täytty vihat rännii sul kans?
Se sai bänniä kaalikanavalle muutaman sanan jälkeen, eikä ole nähtävästi päässyt yli koettelemuksesta. Vittu kymmenen tuntia !!
- Anonyymi00019
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mulla on ollu normaaleja ihmissuhteita nii on inhottavaa pitää kädestä kiinni kun ne on nihkeen hikiset. on inhottavaa halailla kun joutuu hengittämään toisen uloshengiteltyä ilmaa. On vitun tylsää vaa makoilla jonkun kainalossa ja kattoa leffaa, on yleensä huono asento, huonosti voi syyä samalla, on liian kuuma ja ahistaa mut kyl se sopii vaikka kerran vuodessa
Jos sulla on mielikuvitusvaimo niin ei ole tuota ongelmaa. Tlle
- Anonyymi00013
Olen aina halannut häntä kun on ollut sopiva tilanne. Tai no, ainahan on sopiva tilanne halata.
Mutta turha näitä enää on miettiä. - Anonyymi00014
Sitte sun pitää mätääntyä yksin vihaskanssa.Ole lapsilles armollinen.
- Anonyymi00016
Hali ja rutistus on aina jeez mut ensi pitää sopii menneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS672017Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13850Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.52756Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke43682- 43651
- 47614
- 80606
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35564Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su29546- 48541