Ei ole näkynyt sinua palstalla… 😟
Vastaukset 20
- Anonyymi00001UUSI
Älä viitti.
- Anonyymi00005UUSI
En ole tunnistanut nyt muutamaan päivään. 😢
- Anonyymi00002UUSI
Kyllä täällä miehiä piisaa. Saat vielä paljon vastauksia geneeriseen kysymykseesi.
- Anonyymi00003UUSI
Mitä, näkeekö täällä ketä palstalla on?
- Anonyymi00006UUSI
Kyllä näkee, mulla on listat kaikista
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
etkä näe, koska en kirjaudu
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kaikilla joiden puhelimia vaklaa.
- Anonyymi00004UUSI
Jos olet mun hän niin kyllä sä saat jonain päivänä kokea ja nähdä miksi joskus olen hiljainen Tulet kyllä tietämään.
- Anonyymi00007UUSI
Puf! Olen nykyään lampun henki. Mitä tahdot anonyymi?
- Anonyymi00008UUSI
Harvemmin laitan kuvia itsestäni.
- Anonyymi00009UUSI
Minähän olen ollut useita päiviä humalassa ja pudotellut sandels tölkkejä ympäri kylää. Anteeksi kaikille, olen nolona.
Hyvää yötä ja kauniita unia... ;-))- Anonyymi00017UUSI
Laita korkki kiinni ja palaa kaupunkiin.
- Anonyymi00011UUSI
Tunnen olevani ulkopuolinen täällä. Kun minä ajattelen aika lempeästi ja herkästi naisesta. Mutta en myöskään usko hänen kaipaavan minua. Kun olen ollut niin arka. En osaa tehdä itsestäni tärkeää. Mennäkseen toisen luo, on nähtävä itsensä semmoisena, kenestä se toinen voisi pitää. Minä en pysty siihen. Näen itseni niin tyhjänä.
- Anonyymi00013UUSI
Oletko ollut ilkeä naiselle?
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Oletko ollut ilkeä naiselle?
Miten voi jonkun viestin lukea noin kieroon, ei hyvää päivää naiset. -sivu
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Miten voi jonkun viestin lukea noin kieroon, ei hyvää päivää naiset. -sivu
Onko sinulla puutteellinen ymmärrys siihen, että asioita tapahtuu tuon kommentin ja palstan ulkopuolella?
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Onko sinulla puutteellinen ymmärrys siihen, että asioita tapahtuu tuon kommentin ja palstan ulkopuolella?
Ei se silti selitä sitä että istutat ilkeyden kommenttiin jossa ei ilkeyttä ole mainittu sanallakaan?
- Anonyymi00014UUSI
Et huomannut minua, mutta minä huomasin sinut.
- Anonyymi00018UUSI
Duunissa pääasiassa ollut, mitään muutakaan ollut.
- Anonyymi00020UUSI
Miten et tunnista viestejäni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm741234- 551058
Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s451031Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k75919Martina ja Levin kiinteistö
Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.337823Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää63801Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte21744- 40737
Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta
Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi9685Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani183659