Antanut jo kaiken olla
Vastaukset 37
- Anonyymi00001UUSI
Noup.
- Anonyymi00002UUSI
Ja mikset
- Anonyymi00003UUSI
Olen. Nämähän menee omalla painollaan sitten, kun on aika. Ei mun tartte tehdä oikeastaan mitään enää. Näinhän siellä haluttiin.
- Anonyymi00004UUSI
Peiliin kun katsoo, niin muistaa sen aina.
- Anonyymi00005UUSI
Jotkut toivoo tietyn henkilön kuolemaa
- Anonyymi00006UUSI
Näinpä ja siitähän on ollut useaan otteeseen täälläkin. Asioita tapahtunut irl ja ne ovat este moneen, mitä pitäisi tapahtua. No, näillä mennään. Näinhän siellä eräät halusi ja suunnitteli. Joulun odotusta sinne.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Näinpä ja siitähän on ollut useaan otteeseen täälläkin. Asioita tapahtunut irl ja ne ovat este moneen, mitä pitäisi tapahtua. No, näillä mennään. Näinhän siellä eräät halusi ja suunnitteli. Joulun odotusta sinne.
Seuraa sä tietoliikennettä!
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
En. Ei ole mitään tarvetta. Ei aiemmin eikä nytkään.
- Anonyymi00016UUSI
Tiiän, ne toivoo mun ne on jo pilannu mun elämän vainoomalla yms
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Vttuako sä vttuilet ja kuittailet noita juttuja siellä täällä!
Etkö sä niiku tajua että se kelle noi sun kuittailut sanoo jotain tiettyä, ja ketä ne satuttaa, ei ole osallinen sun juttuihin.. - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Vttuako sä vttuilet ja kuittailet noita juttuja siellä täällä!
Etkö sä niiku tajua että se kelle noi sun kuittailut sanoo jotain tiettyä, ja ketä ne satuttaa, ei ole osallinen sun juttuihin..Jatkan vielä.
Sä vissiin haluat että tapahtuu noin kuin tossa 00005 kommentissa lukee. - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Jatkan vielä.
Sä vissiin haluat että tapahtuu noin kuin tossa 00005 kommentissa lukee.Niinhän tässä tulee käymään. Minulle. Täällä laitan näitä, missäs muualla. Pian en missään.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Niinhän tässä tulee käymään. Minulle. Täällä laitan näitä, missäs muualla. Pian en missään.
Niinhän se täälläkin samalla tavalla käy. Pointtina nyt oli se että kuittailet ja vttuilet, mutta et tajua että mä en oo tehnyt mitään. En ees tiiä kuka sä olet, vaik oot väittänyt et tietäisin.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Onko sul starlinkkei?
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Jatkan vielä.
Sä vissiin haluat että tapahtuu noin kuin tossa 00005 kommentissa lukee.Mitä vttua te niinku meuhkaatte täällä?
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mitä vttua te niinku meuhkaatte täällä?
Guben monologi on irtaantukaa, hop
- Anonyymi00007UUSI
Kaikki on käytössä mitä on.
- Anonyymi00010UUSI
Usko mennyt😞
- Anonyymi00011UUSI
Tuliko Voitto kotiinkaan vai jäikö edes Toivo kasvamaan?
- Anonyymi00012UUSI
Mihin se meni.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tuliko Voitto kotiinkaan vai jäikö edes Toivo kasvamaan?
Tomaattei vois istuttaa
- Anonyymi00013UUSI
Epäluottamuslause.
Suuri.
Tulen varmasti puuttumaan, jos ei korjaannu.- Anonyymi00030UUSI
Nosta ny seinälle sinäki joku
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Nosta ny seinälle sinäki joku
Tarvittaessa kyllä.
Selvitän ensin taustat todella tarkkaan.
Sen jälkeen alkaa vastuunkanto.
Niille tämä viesti on tavallistakin kohdistetumpi.
Tai sanoisinko, hänelle.
Palaillaan.
- Anonyymi00014UUSI
Antaa pajatson valuu vaan, antaa pajatson valuu vaan, kansanterveydessä on vielä mistä rutistaa☝️
- Anonyymi00031UUSI
High hopes, grass not greener for you bro
- Anonyymi00015UUSI
Nollaan vaan alkoholilla itseni ja lähden uuteen suuntaan. Sinä et sellaista vastausta antanut vaikka pidin sinusta. Joskus kannattaa vastailla viesteihin, kaikki ei ole panokavereiden viestejä.
Kaikki hyvin, dokaan taas, viikon tauko ja treenaan taas. Jatka sinä valitsemallasi tiellä. Kiertohoro. Hävettäisi olla sinun lapsi.- Anonyymi00017UUSI
Sopii t mieheen👍
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sopii t mieheen👍
Hyvä juttu, olemme ihan fiksuja normaalisti. En ole t-mies mutta satunnaisten olojen harjoittaja. Joku voi alkoholistiksikin sanoa, itsekin kerron usein niin, mutta se on semmoista. Oluella on paljon palauttavia ominaisuuksia muttei se paranna mielialaa kuin nousussa.
- Anonyymi00033UUSI
No mitä nä oot ite muotoillu? Sivusta utelias
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Hyvä juttu, olemme ihan fiksuja normaalisti. En ole t-mies mutta satunnaisten olojen harjoittaja. Joku voi alkoholistiksikin sanoa, itsekin kerron usein niin, mutta se on semmoista. Oluella on paljon palauttavia ominaisuuksia muttei se paranna mielialaa kuin nousussa.
Joo laskuhumalaisilla on enää ns suru jäljellä
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
No mitä nä oot ite muotoillu? Sivusta utelias
harrastelen ajankuluksi terveyden vuoksi sekä juon kaljaa. mitä sä olet muotoillut?
- Anonyymi00021UUSI
Lopulta sitä lakkaa kiinnittämästä huomiota omiin tunteisiinsa, kun niille ei ole enää mitään tehtävissä.
- Anonyymi00035UUSI
Ei mulle ainakaa mitää lakkoja
- Anonyymi00024UUSI
Ei se hyvältä kuulosta sekään
- Anonyymi00032UUSI
Kyllä. Mutta kaipaan ja rakastan. E
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm70990- 55958
Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s42902Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k55705Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte21684Martina ja Levin kiinteistö
Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.301635- 33625
Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää44568Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani175548Miesten vs naisten älykkyys
Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br172538