Toi sun käytöksesi on vähän pelottavaa ja ahdistavaa…
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
Tätä voisi kysyä eräiltä oleellisilta tyypeiltä täällä. Terkkuja edelleen!
- Anonyymi00002
Vinosuu kyllä tarvis johdatusta.
Mutta- Anonyymi00012
But you aint no pope
- Anonyymi00004
Nyt suosittelen miettimään.
Tulen ottamaan kaiken esille.
Tulen ottamaan työsuojelun apuun.
Tulen tekemään toimintasi näkyvää.
Asiat eivät jää sinulle tekemättömäksi.
Joudut kantamaan vastuusi.- Anonyymi00024
Et mahda mitään projektille, sinua ei uskota. Pukkaa hullunleimaa.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Et mahda mitään projektille, sinua ei uskota. Pukkaa hullunleimaa.
Mikä ihmeen projekti.
Työhyvinvointi ja esihenkilön vastuu työpaikan henkisen ja fyysisen hyvinvoinnin vastuunkantajana edellä mennään.
- Anonyymi00005
no eiköhän se ainoa lääke riistetty jo
- Anonyymi00006
Enköhän mä pärjää
- Anonyymi00007
Kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön tai sen esittämiseen voisit jotain lääkettä hankkia. Juttusi toistavat taas samaa kaavaa.
- Anonyymi00011
Miten se sul kolisee?
- Anonyymi00015
Toisessa ketjussa rakastaa toisessa vihaa. Täällä on tuhansia ihmisiä. Voi ehkä käydä pollan päälle jos yrittää pitää jutun langat ikään kuin käsissään.
- Anonyymi00022
Anonyymi00015 kirjoitti:
Toisessa ketjussa rakastaa toisessa vihaa. Täällä on tuhansia ihmisiä. Voi ehkä käydä pollan päälle jos yrittää pitää jutun langat ikään kuin käsissään.
Miten olis et sekoitat monta kirjoitajaa keskenään ja kuvittelet tutut ihmiset kirjoittamaan tänne eri tekstejä kun täälä ei voi kirjoittajia tunnistaa yhtään mitenkään
Sivusta
- Anonyymi00008
Minun kohdalla ei ole kyseinen sairaus.
- Anonyymi00009
No puhutaa molemmat selvinpäi tjn?
- Anonyymi00018
Olen koko ajan ollut selvinpäin.
- Anonyymi00010
Mulla on hoitokontakti olemassa! Pidä sinä huoli itsestäsi, ehkä sun pitäis käydä lääkärin vastaanotolla juttelemassa noista kaikista omista tuntemuksistasi? Ja siis vastaanotolla.
- Anonyymi00013
Dmiehen käytös häiriköivää ja aiheuttaa ahdistusta ja uniongelmia
- Anonyymi00014
sitä saa mitä tilaa i guess
- Anonyymi00016
Kiitos mielellään aivosumua nyt ollut aika paljon ja kipuja. Vielä pari viikkoa pitäis jaksaa ennen kun voidaa lääkitä.
- Anonyymi00019
Miten sinä kestäisi jos joutuisit samassa työpaikassa katsoo kuhertelevia, toinen heistä on sinun kaivattusi. En halua jättää työtäni.
- Anonyymi00020
Jatkan. Mielestäni olen ihmeen hyvin kestänyt. Joten anteeksi jos joskus vähän flippaan.
- Anonyymi00021
Oon oikeesti ihan super pettyny ja sitte tää konteksti on sellanen että jättäisin ja jätinkin itse suorittamatta
https://youtu.be/qGcaUDJ3IkQ? - Anonyymi00023
Ehkä se oletkin sinä, olemattomien pelkääjä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092260- 103896
- 70882
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22862- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha548781- 80697
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561