Minä rakastan sinua ikuisesti♾️
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Se on sanomattakin selvää että rakastan.
- Anonyymi00002
Ihana kuulla❤️
- Anonyymi00003
Totta kai rakastan. Tiedätkö mitä se yksi suklaa oli?
- Anonyymi00004
Itse en markkinoisi rakkautta näin kevein perustein? Rakkaus ei ole mikään kiiltokuva jota vaihdellaan kaverien kesken vaan, siihen sisältyy luottamusta, lämpöä ja läheisyyttä.
Rakkaus ei ole vain viihdettä vaan se mahdollistaa syvemmän tuntemuksen rakkauden kohdetta kohtaan, jonka eteen on valmis tekemään paljonkin asioita vilpittömästi.
Vastavuoroisuuden kokemus viestittää, että tunne on yhteinen. Itse harvemmin koen rakkautta, mutta sen kohdalla olen aivan eri ihminen kuin muulloin.
Itse en viljele rakkaus- tuntemuksia kovin heppoisin perustein. Sen on oltava arvokasta, jota on valmis vaalimaan, kun sellaisen kohtaa. Ikuisuus on pitkä aika ja asiat voivat muuttua.
Siksi itse ne usko tällaiseen väitteeseen, jollei taustalla ole paljon tapahtunutta hyvää, joka vakuuttaa tuntemuksen aitouden. Näin itse koen ja haluan kokea. - Anonyymi00005
Demis Roussos" For ever and ever".
- Anonyymi00006
Ei ole tapahtunut siinä asiassa muutoksia. Edelleen kyllä.
- Anonyymi00007
Kyllä tykkääminen säilyy jossakin muodossa koko loppuelämän.
- Anonyymi00008
ILY ikuisesti
- Anonyymi00009
Rakastan sinua ikuisesti, mies
- Anonyymi00010
Onko se yli vai alle vuosi, itsenäinen nainen?
- Anonyymi00011
Reilusti yli kaks vuotta sitten.
- Anonyymi00013
1,5 vuotta.ap
- Anonyymi00012
Tarkoitin, pystyitkö naien rakastamaan yli vuoden vai jätitkö jo puolen vuoden jälkeen?
- Anonyymi00016
Oon kokoajan rakastanut.ap
- Anonyymi00014
En.
- Anonyymi00015
Muistutat isääsi.
- Anonyymi00017
Varmasti hän rakastaa, jos tunteet jo niin pienestä näkemisestä oli ylärekisterissä. Toivottavasti teillä etenee. (sivusta.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092260- 103896
- 70882
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22862- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha548781- 80697
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561