Aamupäivän miete

Anonyymi-ap

Ihmisten testaaminen, ei tee asiasta vähemmän satuttavaa tai loukkaavaa, jopa päin vastoin, koska silloin siihen liittyy tahallisuus ja tarkoituksenmukaisuus!
Mukavaa sunnuntaita kaikille.

77

224

Vastaukset 77

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Varoisit jo tuota ajojahtia. Sheefferi.

• Anonyymi00002

Mitä tarkoitat? Luuletko, että kyse on palstasta vai guppeiletko vain?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Sun ei ainaka Schenkerin karvattomana noutajana tarvi ees guppeilla. Kuulemma.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00002 kirjoitti:

En kuulu tuohon jengiin oli irrallisesti eräälle.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Sun ei ainaka Schenkerin karvattomana noutajana tarvi ees guppeilla. Kuulemma.

Go get em tiger moroo

• Anonyymi00035
        Anonyymi00017 kirjoitti:

En kuulu tuohon jengiin oli irrallisesti eräälle.

Salaliitto palkkionmetsästäjien maakunnassa. I say who uu do you think you are

• Anonyymi00003

Serkun Serkun Serkun jälkeläinen taidat olla.

• Anonyymi00005

Ei kaikki ole samasta puusta veistetty, vaikka teidän suvussa tuo olisikin ihan tavallista!

• Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ei kaikki ole samasta puusta veistetty, vaikka teidän suvussa tuo olisikin ihan tavallista!

Juu ei. Sunki okssases on vedelty toisten välilehdiltä. Näköjää.
        -KvaakKvaak

• Anonyymi00010
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Meillä ei serkkuja naida.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Siniveriset serkukset.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Niin, mutta "tuli vaan jotenkin mieleen" 🙄

• Anonyymi00036

Siitä en tiiä, mutta noitarumpu on

• Anonyymi00038
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Juu ei. Sunki okssases on vedelty toisten välilehdiltä. Näköjää.
        -KvaakKvaak

Mitä joku sanoja laittanu sun suuhun vai mikä mellakka? Sivusta hih

• Anonyymi00039
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Niin, mutta "tuli vaan jotenkin mieleen" 🙄

Se yrittää ehkä sanoa jtn sympolista?

• Anonyymi00041
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Siniveriset serkukset.

Ooks montakue vai kapuletti?

• Anonyymi00057
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Se yrittää ehkä sanoa jtn sympolista?

En ymmärrä symboliikkaa!

• Anonyymi00059
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Siniveriset serkukset.

Kaikki on lopulta siniverisiä samat esivanhemmat

• Anonyymi00075
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei sillä ole merkitystä, vaan sillä mitä sillä on haettu ja aiheutettu.
        Tieto ei poista toisen kokemusta!

• Anonyymi00076
        Anonyymi00075 kirjoitti:

Ei sillä ole merkitystä, vaan sillä mitä sillä on haettu ja aiheutettu.
        Tieto ei poista toisen kokemusta!

Ja olisi edes jäänyt tuohon, vaan eheiiii!

• Anonyymi00004

Oiva miete. Mutta oletko miettinyt mikä tuollaisen testaamisen voi saada aikaan ja olisiko sen voinut välttää jotenkin? Ehkä sitä kautta voi aueta myös oma osuutesi asioiden kulkuun. Ihmiset, etenkin herkät sellaiset, ovat kuitenkin melko hyviä aistimaan asioita, silloin kun jokin on pielessä ja poikkeaa normaalista.

• Anonyymi00006

Vice versa ja siksi meillä on kommunikointikyky! Testaaminen ei ole oikea toimintatapa!

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Vice versa ja siksi meillä on kommunikointikyky! Testaaminen ei ole oikea toimintatapa!

Lisään, että se on itsekäs tapa, jolla otetaan asioista selvää, välittämättä toisen tunteista.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Lisään, että se on itsekäs tapa, jolla otetaan asioista selvää, välittämättä toisen tunteista.

Se paljastaa myös paljon toisen luonteesta. Yllättäviäkin asioita 😕

• Anonyymi00012

Elämä tuo yllätyksiä ja jos jotain muutoksia on se johtuu niistä.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kysy lapseltasi kun tämä on aikuinen miltä tuntuu kun häntä on kuvattu vessan pytyllä eli paskareikää.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kysy lapseltasi kun tämä on aikuinen miltä tuntuu kun häntä on kuvattu vessan pytyllä eli paskareikää.

... Se saattaa ihminen olla aika trauman en sen jälkeen. Mitäpä narsisti empaation puutteineen siitä tietää. Ei mitään.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00015 kirjoitti:

... Se saattaa ihminen olla aika trauman en sen jälkeen. Mitäpä narsisti empaation puutteineen siitä tietää. Ei mitään.

Hutsuthan tykkää että niitä katsotaan kaikki nimittäin.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Mitähän sä hattivatti taas hyökkäilet kommentoimaan. Tuskin se puhelimen kamera sinne pyttyyn ulottuu vaikka pystyisitkin sitä vakoilemaan.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Mitähän sä hattivatti taas hyökkäilet kommentoimaan. Tuskin se puhelimen kamera sinne pyttyyn ulottuu vaikka pystyisitkin sitä vakoilemaan.

Jotenkin narsistista on tuoda näitä seuraamisen tapumuksiasi tällä tavoin ilmi. Mutta ethän sinä omissa teoissasi näe vikaa vaan makaaberisti maalailet muita.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Se ei silte tee siitä yhtään oikeampaa. Vaikka kyse olisi testaamisesta, se jättää aivan yhtä suuret haavat ja jopa syvemmät, kun huomaa se olleen tarkoituksellista. Se syö luottamuksen toiseen, koska ei välittåvä halua satuttaa ja siihen pitää pystyä luottamaan.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Se ei silte tee siitä yhtään oikeampaa. Vaikka kyse olisi testaamisesta, se jättää aivan yhtä suuret haavat ja jopa syvemmät, kun huomaa se olleen tarkoituksellista. Se syö luottamuksen toiseen, koska ei välittåvä halua satuttaa ja siihen pitää pystyä luottamaan.

Sinullako vain on oikeus satuttaa?

• Anonyymi00029
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Sinullako vain on oikeus satuttaa?

En ole satuttanut. En kai nyt tällaista kirjoittaisi, jos olisin toista jotenkin tarkoituksella loukannut!

• Anonyymi00030
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mitä yllättävää on paljastunut?
        Tarkoitus ei pyhitä keinoja!

• Anonyymi00032
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Elämä tuo yllätyksiä ja jos jotain muutoksia on se johtuu niistä.

Mitä tarkoitat?

• Anonyymi00037
        Anonyymi00029 kirjoitti:

En ole satuttanut. En kai nyt tällaista kirjoittaisi, jos olisin toista jotenkin tarkoituksella loukannut!

Harvemmin sitä puolta halutaan itsestä tuoda ilmi tai uskoa sen olevan mahdollista. Näin kuitenkin oli ja tajusin sen itsekin olevan lopulta syy miten asiat meni kuten meni.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Harvemmin sitä puolta halutaan itsestä tuoda ilmi tai uskoa sen olevan mahdollista. Näin kuitenkin oli ja tajusin sen itsekin olevan lopulta syy miten asiat meni kuten meni.

Lisään vielä että se satuttaminen ei myöskään loppunut siihen vaan toi hänen todellisen luonteen ilmi. Se oli tavallaan helpotuskin kun tajusin etten ollut väärässä.

• Anonyymi00042

Ookko jonku pskan surveyn pistäny?

• Anonyymi00043
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Possessive latent rage?

• Anonyymi00044
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Voi ny kutun juusto palstaäijä

• Anonyymi00045
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Nyt en ihan pysy mukana 🤔 puhutko nyt siitä, kun olet itse satuttanut vai siitä, että toinen on satuttanut sinua?

• Anonyymi00047
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Jotenkin narsistista on tuoda näitä seuraamisen tapumuksiasi tällä tavoin ilmi. Mutta ethän sinä omissa teoissasi näe vikaa vaan makaaberisti maalailet muita.

No kuka se nk kaksukyttääjä ois?kikakika.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Lisään vielä että se satuttaminen ei myöskään loppunut siihen vaan toi hänen todellisen luonteen ilmi. Se oli tavallaan helpotuskin kun tajusin etten ollut väärässä.

Juuh, mutta minä en ole satuttanut ja ikävää, että sinulle(kin) on käynyt noin.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Oisko markkinoi- tehäänkö pisnestä

• Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Kaljalle n viiden viikon päästä

• Anonyymi00051
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Tiedän kyllä mutta en suo hänelle sitä tyydytystä että mainitsen nimeltä.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Nyt en ihan pysy mukana 🤔 puhutko nyt siitä, kun olet itse satuttanut vai siitä, että toinen on satuttanut sinua?

Toinen on satuttanut. Voi olla vaikea hahmottaa sulle kun tunnut näkeväsi asiat ainoastaan omalta kantiltasi.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Juuh, mutta minä en ole satuttanut ja ikävää, että sinulle(kin) on käynyt noin.

Kyllä se vähän väkisinkin pistää testaamaan silloin jos niin tekee.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Vähän ontuva sun maalitus, mutta odotettava sellaiselta joka ei ymmärtä että kaupallinen työ on se joka lopulta pyörittää markkinataloutta etenkin jos on sellaisessa paikassa töissä kuten itsekin olet. Toinen vaihtoehto on sitten mennä pimeälle puolelle ja alkaa mm. hakkeroimaan leipänsä eteen.

• Anonyymi00058
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Toinen on satuttanut. Voi olla vaikea hahmottaa sulle kun tunnut näkeväsi asiat ainoastaan omalta kantiltasi.

Ei liity minuun naiseen mitenkään, usko jo!

• Anonyymi00061
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Ei liity minuun naiseen mitenkään, usko jo!

Joskus voi testailullekin olla hyvä syy, sitäpä vaan 🙄

• Anonyymi00066
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Joskus voi testailullekin olla hyvä syy, sitäpä vaan 🙄

Ei niin hyvää syytä ole, että toiselle aiheuttaa tuskaa ja haavoja. asiat voi selvittää aina puhumalla ja ajan kanssa. testaaminen on aina hyvin vahingollista!

• Anonyymi00067
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Ei niin hyvää syytä ole, että toiselle aiheuttaa tuskaa ja haavoja. asiat voi selvittää aina puhumalla ja ajan kanssa. testaaminen on aina hyvin vahingollista!

Lisään, että toisen epävarmuudet tmv. ei ole KOSKAAN toisen syy tai vastuulla, eikä toisella ole mitään todistamisvelvollisuutta! . Kun ja jos suhteeseen päätyy nuo asiat on jokaisen selvitettävä siinä vaiheessa tutustumalla normaalisti tai ystävyyssuhteessa aiemmin.

• Anonyymi00069
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Tätä yritinkin, mutta siinä kohdin tuli se todellinen luonto esiin, ja totesin ettei ole sen arvoista. Kyllä se siis omassa tapauksessa meni juuri niin, että testi oli hyvä tapa osoittaa, ettei toinen oikeasti ollut kykenevä rakastamaan, vain satuttamaan vielä senkin jälkeen kun toinen on jo lyöty. Eikö ole hassua että yrität nyt edelleen kääntää tätä sopimaan omaan tilanteeseesi.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Tätä yritinkin, mutta siinä kohdin tuli se todellinen luonto esiin, ja totesin ettei ole sen arvoista. Kyllä se siis omassa tapauksessa meni juuri niin, että testi oli hyvä tapa osoittaa, ettei toinen oikeasti ollut kykenevä rakastamaan, vain satuttamaan vielä senkin jälkeen kun toinen on jo lyöty. Eikö ole hassua että yrität nyt edelleen kääntää tätä sopimaan omaan tilanteeseesi.

tämä on minun tekemä aloitus, mihin tulit kommentoimaan, johon minä vastasin, jolloin puhuit minulle kuin olisin tuo sinun satuttaja!

• Anonyymi00071
        Anonyymi00070 kirjoitti:

tämä on minun tekemä aloitus, mihin tulit kommentoimaan, johon minä vastasin, jolloin puhuit minulle kuin olisin tuo sinun satuttaja!

Toin vain toisen näkökulman esiin. Jos et ole toiminut noin niin miksi omit sen itseesi?

• Anonyymi00072
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Toin vain toisen näkökulman esiin. Jos et ole toiminut noin niin miksi omit sen itseesi?

🙄🙄

• Anonyymi00074
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Lisään, että toisen epävarmuudet tmv. ei ole KOSKAAN toisen syy tai vastuulla, eikä toisella ole mitään todistamisvelvollisuutta! . Kun ja jos suhteeseen päätyy nuo asiat on jokaisen selvitettävä siinä vaiheessa tutustumalla normaalisti tai ystävyyssuhteessa aiemmin.

’Pelkkiä testaajia’ pyörii minu ympärillä, sitten saa leiman, ettei kukaa kelpaa on vaikee yms. 🫤.
        Sivu

• Anonyymi00077
        Anonyymi00074 kirjoitti:

’Pelkkiä testaajia’ pyörii minu ympärillä, sitten saa leiman, ettei kukaa kelpaa on vaikee yms. 🫤.
        Sivu

Välillä kannattaa tarkastella myös sitä omaa toimintaa, ennen kuin osoittaa sormen vastapuoleen. Ehkä et ole äkännyt jotain piirrettä itsessä / olet sokea sille. Tuo tuntuu olevan yllättävänkin yleistä.

• Anonyymi00011

Mitä tarkoitat? Kuka on testannut ketä ja miten? Tarkoitatko, että on testannut, onko ihastunut tarpeeksi ihastunut? Sehän voi sitten johtua hänestä itsestään.

Että hän itse ihastuu helposti. Ja epäilee samaa toisesta.

Tai ei luota itseensä. Että juuri hän on tarpeeksi ihana ja riittää, ja on hurmannut ja ihastuttanut.

• Anonyymi00024

Mikään noista ei oikeuta, koska meillä on edelleen kyky ja mahdollisuus kommunikoida.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Mikään noista ei oikeuta, koska meillä on edelleen kyky ja mahdollisuus kommunikoida.

Minulle on kyllä viestitetty että inhoat minua. Ei viestitellä sinä viestität minä en. Sheefferi on kytiksellä.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Minulle on kyllä viestitetty että inhoat minua. Ei viestitellä sinä viestität minä en. Sheefferi on kytiksellä.

Ei liity minuun, eikä aloitukseen!

• Anonyymi00046

tämä se taitaa olla, hyvä huomio!.
        -Sivusta

• Anonyymi00016

Onko kyse että miehet vihaavat ja omistavat naisia ja haluavat naisen, joka on vain heidän kanssaan mutta itse voivat ihastua moneen samaan aikaan?

• Anonyymi00025

En nyt lähde tuota pohtimaan.

• Anonyymi00052

You quite intense man

• Anonyymi00060

Kyllä mä sanoisin, että ammatikseen häpykarvoja sokeroiva ja joku tommonen taideala ja alastonmalleja ammatikseen tihrustava, pöhinä vähän tasottuu...

• Anonyymi00028

Se ei ole ok porukalla kiusata jotakin ja sitten uhriutua.

• Anonyymi00054

You wreck even this gubbe

• Anonyymi00033

Tuottamus tuottamuksellisesti tuottamukseen. Halleluja

• Anonyymi00062

Miks Juudas Iskariot meni rääkymään juutalaisille, vaikka hänen olisi pitänyt mennä pyytämään anteeksiantoa Jeesukselta. Joku sanoi, että Judas oli malliesimerkki saastuneesta omastatunnosta, jossa vääränkin tehtyä tehdään toinen väärä, koska omatunto on saastunut.

• Anonyymi00063

En ole kovin uskonnollinen, mutta sopii esimerkiksi hyvin ilmaan "jeesustelua".
        Se, että sopiiko aloitukseen kaikilta osin, niin ei oikein....kai.

• Anonyymi00065

tämän päivän tapa taitaa olla vastuun pakoilu ja mahdollisimman helpolla pääsy ei se, ettei uskoisi anteeksiantoon.

• Anonyymi00068
        Anonyymi00065 kirjoitti:

tämän päivän tapa taitaa olla vastuun pakoilu ja mahdollisimman helpolla pääsy ei se, ettei uskoisi anteeksiantoon.

Mustan voi selittää valkoiseksi ja siirtää syyttävän sormen toiseen. Eipä tuo vaadi juuri taitoa. Tarpeeksi kovan älämölön kun pitää ja hokee kokeneensa vääryyttä itsessä olematta mitään vikaa alkaa herkästi uskoa sitä itsekin.

• Anonyymi00073
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Mustan voi selittää valkoiseksi ja siirtää syyttävän sormen toiseen. Eipä tuo vaadi juuri taitoa. Tarpeeksi kovan älämölön kun pitää ja hokee kokeneensa vääryyttä itsessä olematta mitään vikaa alkaa herkästi uskoa sitä itsekin.

oman toiminnan pitäisi mielestäni perustua, "syytön, kunnes toisin todistetaan" . Ei kannata rikkoa jotain vain oletuksien perusteella, vaikka kuinka suututtaisi.

• Anonyymi00064

Testaaminen miten tarkoitatko näitä parisuhde testaajia jotka haluavat varmistua toisen luotettavuudesta johtuunee useimmiten luultavasti siitä että eivät luota edes itse itseensä helpommalla selviää moisten kanssa kun antaa kenkää samoin tein kun selviää jot testailevat luotettavuutta ei tartti omasta elämästään tehdä yhtään sen vaikeampaa ja syyttävät pettämisestä ni helpompaa on antaa aiheettomille syytöksille syy ei stressaa omaa mielenterveyttä yhtään kysyttäessäkin voi sanoa suoraan totuuden juu kävin panemassa sitä ja tota ni seuraavat sanat mitkä kuulette on "älä valehtele" sitä ja tota sanat tietty korvaatte niillä etunimillä jonka/joidenka kanssa petitte omasta kokemuksesta opittua toki sillä erolla että en kosta itse edes niitä aiheettomia syytöksiä joku nainen nekin kostaa puolestani ja tekee selväksi sille jonka kanssa olen joka aiheetta syyttelee että mun ei itsen tarvitse moiseen alentua jotain jota olen itse naisilta ansainnut sillä kuinka heitä kohtelen siitäkin huolimatta vaikka he eivät osoittaisi edes välittävänsä minusta miksi ensisijaisesti varon satuttamasta/loukkaamasta toisen tunteita mulla ole kuin yksi lapsi sellaisen naisen kanssa jolla ei ole minkäänlaisia tunteita mua kohtaan miksi näin olen kuulemma mahdoton ihminen asua/olla saman katon alla tähän ikään yksi nainen on jopa säikähtäny omia tunteitaan mua kohtaan josta siitäkin otin syyt omille niskoilleni kysymyksenä millainen on herrasmies se perinteinen herrasmies on se prinssi valkeallaratsulla avaa ovet ojentaa sateenvarjon valmiiksi avattuna ostaa kukkia lähes päivittäin ja kaikki tuo loppuu ja katoaa kun suhteeseen astuu arki ja se hetki kun kumpainenkin tuntee toisensa paremmin kuin olisivat halunneet kuinka kauan todellisen minänsä pystyy parisuhteessa piilottamaan vuoden siinä välissä on saatttanu olla häivähdyksiä toisen todellisesta luonteesta mutta niitä ei pidetä minään kun ne on ollu hetkellisiä juttuja pinna on ollu normaalia kireämmällä se taas kun on se hetki kun se todellinen ihminen sen kaiken esityksen ja teatterin alta on pinnalla se jonka kanssa pitäisi osata elää ja olla pitkällä aikavälillä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Harmittaa kun en saa edes tietää

miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää
      Ikävä
      81
      1179
    2. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      30
      895
    3. Teköäly löytää teidät

Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani
      Sinkut
      199
      835
    4. Mikä on kaivattusi ikä?

🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      41
      780
    5. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      220
      768
    6. Miesten vs naisten älykkyys

Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br
      Sinkut
      223
      761
    7. Kaipaako eräs nainen J-miestä

Salaisuutta voisi hieman raottaa.
      Ikävä
      64
      719
    8. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      107
      696
    9. Oletko kaivattusi tyyppiä

Ulkoisesti tai henkisesti? Mitä veikkaat?
      Ikävä
      60
      659
    10. Rohkeasti mies viestiä vaan

Yllätä mut ja ota yhteyttä, vaikka luulet että en enää toivo sitä.
      Ikävä
      49
      588
    Aihe