Haluaisit sannoo naiselle näin aamutuimaan?
Vastaukset 37
- Anonyymi00001
Huomenta päevee talloon.
- Anonyymi00002
Et sinäkään olisi minun tilanteen huomioiden voinut muuta tehdä (jätän pois joitain tekijöitä tästä). Olen halunnut tutkia sinua, koska minulle sinussa on pelkoa herättäviä puolia, mutta muistanut elämänopin. Tutkimusten tuloksena löytyy aina jotain herkkää ja haavoittuvaa, ja tutkimukset päätyy toteamukseen, ettei olisi kannattanut. Lopulta ne loukkaavat tavalla tai toisella.
Tie ytimeen on itse matka.
Loppupäätelmä; se joka tutkii, tutkii omaksi turvaksi, ei toisen takia.- Anonyymi00006
Mitä hevon bubbuu mies selostat ny
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mitä hevon bubbuu mies selostat ny
"Loppupäätelmä; se joka tutkii, tutkii omaksi turvaksi, ei toisen takia. " Seki viä
- Anonyymi00017
Niin ja rikkoo samalla sen toisen turvallisuuden tunteen!
sivusta - Anonyymi00018
Oispa ihana herätä tuollaiseen sepostukseen 😍
- Anonyymi00026
Oisko kannattanu kuunnella eikä muilta anonyymisti kysellä, hermostuttaa vaan kuvittelijat kun mun tarinat osuu niin moneen vaikka omia kokemuksia puran ja se purkaminen on ainut syy ja seuraus miks voin loppujen lopuks niin hyvin, kun voin vaikka rikki kun mikä.
Koin olevani yli puolet selvittäny ennenku alotitte ja nyt on hädin tuskin puolessa. Eine jorinat muutu muistaa vaan selkeemmin, jos se onkin se ollu takana taustalla kun puhun kauniimmin miten ne oikeesti on ja on ollu.
Sielu on ehyt ja kevyt silti, tuskin se se on mikä on ruvennu keljuttaa. - Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Oisko kannattanu kuunnella eikä muilta anonyymisti kysellä, hermostuttaa vaan kuvittelijat kun mun tarinat osuu niin moneen vaikka omia kokemuksia puran ja se purkaminen on ainut syy ja seuraus miks voin loppujen lopuks niin hyvin, kun voin vaikka rikki kun mikä.
Koin olevani yli puolet selvittäny ennenku alotitte ja nyt on hädin tuskin puolessa. Eine jorinat muutu muistaa vaan selkeemmin, jos se onkin se ollu takana taustalla kun puhun kauniimmin miten ne oikeesti on ja on ollu.
Sielu on ehyt ja kevyt silti, tuskin se se on mikä on ruvennu keljuttaa.En sanois jos en ois jo voittanu sitä kipua ja anellaan ja pakotetaan kaivamaan jo voitetut. Voihan niitä kertoilla mutta se muuttuu jokaisen tarinan kohdalla kuulijan korviin raaemmaks ja kestääkö se kuka niin on tehny. 😀
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Oispa ihana herätä tuollaiseen sepostukseen 😍
No tiedän yhden tämmöisen tyypin. Voisin yhdistää teidät :)
-ap
- Anonyymi00003
Leikkisin kuollutta, ettei aamustondis paljastuisi.
- Anonyymi00034UUSI
Mitäh? Saako savolaisuuteni halun tekeytyä kuolleeksi? Stondiskin vain kusihädän takia 🤔ai saakeli?
- Anonyymi00038UUSI
Ei tule onnistumaan meillä sitten 😄
- Anonyymi00004
Kyllä se päivä paistaa vielä sinne risukasallekin, kun vain jaksat sitä aloittaja odotella! Heh heh heh
- Anonyymi00009
Mitä jännää ois tulossa miekkariko
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mitä jännää ois tulossa miekkariko
Smash asema
- Anonyymi00005
Älkää soittako polliisia sikäli että se on turhaa.
- Anonyymi00010
No ne voi soittaa paikalle jakamaan vaikka hyviä neuvoja
- Anonyymi00007
Sillekö Hondan kuskille, joka kaasutteli parkkipaikalla vimmatusti? Että se teidän toiminta tuottaa tulosta lähiaikoina. Ihan piakkoin. Teidän harteillanne on paljon vastattavaa myös.
- Anonyymi00012
Mitä pitäs haluta sanoa mitä siitä olisi hyötyä esim. lännen vastapäätä on itä ni auttaa miten mihin
- Anonyymi00013
"Huomenta. Tee mulle voileipä!" 😶️
- Anonyymi00015
Nimen omaan!😘Ruista ranteeseen🥰
- Anonyymi00014
Annoin sulle kaiken mahollisen, nostin sut muiden yli korokkeelle mutta sä päätit esitellä siellä vaan percettäs, johdit ihmisiä harhaan sekä olit ilkeä että epäystävällinen
https://youtu.be/bpNw7jYkbVc?- Anonyymi00035UUSI
No hyh hyh mikä tyyppi. Onneks en minä.
- Anonyymi00016
Huomenta kulta. Vedön hänet vyötäröltä lähelle ja suutelen.. Miten ois lenkki ja laavu tänään?
- Anonyymi00023
Sopii❣️.
- Anonyymi00020
Luota koulutukseesi. Luota kokemukseesi. Luota vaistoihisi.
- Anonyymi00036UUSI
Luotan, mutta luottamus ihmisiin on mennyt.
- Anonyymi00021
En mä mitään sanoisi, mä olisin nuolemassa sua peiton alla...
- Anonyymi00030UUSI
Jos kielin voisi kertoa niinkö...
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Jos kielin voisi kertoa niinkö...
Niin. Tietysti.
Ja uskon että toimisi hyvinkin...
- Anonyymi00022
Aamu on ollut jo tuhon aikaan 6 tuntia sitten.
Tämä peli ei nyt vetele, nukutaan puolille päivään ja väitetään että on aamu.
Aamu on 05:00 se on aamu.
Jos nukkuu puolille päivään ei kannata nousta ollenkaa sillä päivä on jo silloin pilalla.
Et ole emäntä ainesta.- Anonyymi00037UUSI
Joo en ole, sen voin myöntää 😶
- Anonyymi00024
Tuu äkkiä mulla seisoo nyt!
- Anonyymi00025
Tuu tuu Tuula, mulla lentää kuula.
Kiekuta kiekuta lannetta, niin minä käytän rannetta!
Vakaana kuin pihlajassa punatulukku, mulla seisoo mulukku!
Ou jee oujee ou je je je jee!
- Anonyymi00028
Tuopas kannu sahtia.
- Anonyymi00029
Pitäshän se niin olla ja ne pölvästit pahantekijä vaan ihtensä paljastaa kun tuskastuu hermostuu ja punasta näkee minun sanoista.
Voi ne kaivaa mutta kasvaako se kauna vaiko ymmärtääkö antaa olla.
Hölmöhän se on joka vielä julistaa itseään "tuossa puhuu nyt minusta ".
Hihi ja hahhaa, enkä ees naura teille ketkä niin tekee vaan huvittaa ihmisen oma typeryys.
Itekki oon super tyhmä, eihän muuten oiskaan sattunu jos ois aina ollu älyissään eikä vietävissä - Anonyymi00031UUSI
puolottaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää831229Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va391119Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani200848Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai247816- 41810
- 71788
Miesten vs naisten älykkyys
Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br227786- 107716
- 60689
- 49608