Minua?
Vastaukset 41
- Anonyymi00001
En, pelkään itseäni.
- Anonyymi00002
Pelkään tarkoituksellista satuttamista.
- Anonyymi00003
En pelkää .
Sinä et vain tarvitse
Rollaatori kuntoista naista jonka tiedän jo aiemasta vaiheesta
Olen huonossa kunnossa mies.
Naiselta T alkavalle miehelle .- Anonyymi00008
Just gubbe, ehkä sähkömopo kuitenki ensin
- Anonyymi00004
Pelkään huolimattomuutta ja vastuun väistelyä. Pelkään huonosti hoidettua työtä ja oikean osaamisen vähättelyä.
- Anonyymi00006
Meneppäs sitten muualle minun läheltäni mies ... emme sovi yhteen
Et kestä mun elämää tai sen haasteita
Vaikka ihastuitkin johonkin harhaisen
Täydelisyys kuvaan minusta !
Naiselta - Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
NaiseltaKyllä minä lihapullat ainaki osaan paistella gubbe
- Anonyymi00028
Anonyymi00006 kirjoitti:
NaiseltaNoin todellakin kävi, koska hän ei tunne minua ja minun tapaani ajatella! Ja aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen en ole koskaan halunnut minkäänlaista suhdetta kenenkään kanssa! Olen onnellinen, kun minun ei tarvitse enää pitää kenestäkään ja eniten tykkään olla yksin! Yksikään mies ei ole kiinnostanut minua eroni jälkeen, enkä todellakaan jaksa enää tutustua keneenkään koskaan, olipa kyseessä minkä ikäinen mies, tai ihminen tahansa!
- Anonyymi00005
Pelkään löyhämoraalista touhuilua ja hyggeilyä työpaikalla.
Pelkään suosikkityyppien löyhää paneutumista asioihin, missä köllötellään omahyväisinä.- Anonyymi00019
Ollaankohan me samalla työpaikalla?
- Anonyymi00007
Kiihottaisiko se sinua, tyyppi?
- Anonyymi00009
En. Minä kunnioitan ja arvostan.
- Anonyymi00011
En. En kait nyt tänne kirjoitaisi kaikkea mitä kirjoitanut jos pelkäisin. En jotenki osaa edes ajatella et satuttaisit minua.
- Anonyymi00013
Ei ole käynyt pienessä mielessäkään pelätä. Sen tuntee kenen lähellä on hyvä ja turvallinen olo.
- Anonyymi00014
Minua pelätään joskus sopivasti
- Anonyymi00015
Vähän kun jätkä näyttää uupumattomasti vääntävän 24h päiviä
https://youtu.be/caaYzmIzKUg? - Anonyymi00016
Miksi ihmeessä pelkäisin?
- Anonyymi00017
Kyllä.
- Anonyymi00018
En...
- Anonyymi00020
lyökö mörkö sisään
- Anonyymi00021
Mitä pelättävää sinussa muka olisi. Et edes uskalla nähdä irl.
- Anonyymi00025
Jep, ei uskalla edes viestiä laittaa mies, niin pelottava olevinaan, muka.
- Anonyymi00029
Anonyymi00025 kirjoitti:
Jep, ei uskalla edes viestiä laittaa mies, niin pelottava olevinaan, muka.
Toivottavasti ei koskaan lähetä yhtäkään viestiä minulle, koska kieltävä vastaus tulee varmasti kaikkeen mitä hän ehdottaisi! En kerta kaikkiaan jaksa, eikö minua todellakaan kiinnosta tutustua enää koskaan keneenkään! Elämäni on ollut juuri siksi niin ihanaa jo erostani lähtien, kun yksikään mies ei ole minua kiinnostanut ja niin päätin jo kun laitoin eropaperit menemään, että uutta miestä en koskaan elämäni halua! En minkään ikäistä! Taas päästään siihen että, kunpa olisitte kysyneet minulta kiinnostaako minua uusi parisuhde, niin tuon vastauksen olisitte saaneet minulta jo silloin! Teen kotitaloustöitä vain tässä asunnossa, enkä muuta tältä alueelta koskaan pois! Projektin aloittajille, eikö teille koskaan tullut mieleen se, että minä voisin viihtyä parhaiten yksin ollessani?? Luulitte että teidän näkemyksenne olisi parempia kuin minun omat tunteeni ja ajatuksseni! Siksi tuntui ahdistavalta, kun monia täysin tarpeettomia asioita käsiteltiin työpaikoilla ja se tehtiin ilman minun lupaani! HÄVETKÄÄ PROJEKTIN ALOITTAJAT, ETTE OLE HYVIÄ IHMISIÄ. KOSKA KERROIN JO AIKAISEMMIN ETTÄ PROJEKTI EI OLISI KOSKAAN SAANUT OLLA NIIN VALTAVA KUIN SE OLI!
- Anonyymi00022
Olet tehnyt itse minut sellaiseksi. Älä minua syytä.
- Anonyymi00030
Haista paska!
- Anonyymi00023
En ja joo 😁 Oot ihana 😍
- Anonyymi00024
Minä en pelkää mitään paitsi korkeita paikkoja. Kaikki muu on vain asenne kysymys, tuhannen voimalla läpi vain.
- Anonyymi00026
Kiusaaja asialla!!!
- Anonyymi00027
En pelkää, mutta inhoan syvästi, koska et kunnioittanut ollenkaan minun rajojani stalkatessasi! Enkä ole koskaan parisuhteeni päättymisen jälkeen halunnut uutta suhdetta kenenkään kanssa ja koska elämässäni ovat jo ne ihmiset joiden kanssa haluan vain aikaani viettää, en koe mitään tarvetta edes uudelle ystävälle!
- Anonyymi00031
Olen arka puhumaan ja ottamaan kontaktia. Olisi kivaa olla ja höpöttää naisen kanssa joka päivä ja jos hän ymmärtäisi ilman puhettakin minua, niin minulla olisi hyvä olla hänen kanssaan.
- Anonyymi00032
Tunnistan nyt pahuutta ja kavaluutta uudella tavalla kaikissa, eikö se johdu siitä, että minustakin on tullut jotenkin pahempi.
- Anonyymi00033
Ei se tarkoita sellasta,
ainakaan aina.
Tiedät itse onko vai ei.
- Anonyymi00034
En, ketään. En osaa enää pelätä.
Vaikka olis hyvä kun osaisi vielä. - Anonyymi00035
Olet ailahteleva ja arvaamaton. En kaipaa elämääni lisädraamaa, kun on jo kaikkea, joten väistelen.
n>m - Anonyymi00036
En enää. Pelkäsin kyllä ennen kuin päästin irti. Välitä silti vielä jollain tasolla, mutta ilman mitään vaatimuksia.
- Anonyymi00037
Ja tämä oli naiselta miehelle, jota en ole nähnyt aikoihin.
- Anonyymi00038
Ehdin nähdä aikanaan kyllä ne fb - raivoamiset, joiden syytä en ymmärtänyt. Ig: ssakin jotain. Muistelen aina niitä, kun aion miettiä meidän välille jotain syvempää.
- Anonyymi00039
aika harvaa mä pelkään enää loppu se esittäminen jossain kohtaa olen mikä olen yks ihminen riittää jos joskus tavataan on se hienoo
- Anonyymi00040
Mitä kauemmas ongelman ytimestä siirrytään, sitä pahemmin tilanne riistäytyy käsistä. Tarkoitan tällä kai sitä etten olisi mitään kokonaisvaltaista ollut vailla.
- Anonyymi00041
Jos kysyn itseltäni kuinka voin rentoutua, siis päästää irti kaikesta tapahtuneesta. Siihen tarvitaan täydellinen luottamus eikä siihen ole oikotietä.
- Anonyymi00042
Turha toivoa rehellisyyttä tai luottamusta jos viestit lähetellään täällä. Täällä kerääntyy ihmiset jotka hyväksikäyttää ja manipuloi toisia omiin tarkoituksiin. Aidot ihmiset on ulkomaailmassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va731949Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661219- 1411018
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu23991- 89695
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa107679- 44665
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63652- 59635
- 58580