Millainen olet

Anonyymi-ap

Parisuhteessa? V

12

169

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Himoinen?

• Anonyymi00002

Monogamian puolella.

• Anonyymi00003

sehän ei sulle kuulu.

• Anonyymi00004

eli pidä vaan se pieni k yrpäs housuissa ba ruma mulkosilmä lättysi kiinni

• Anonyymi00005

Olin varmaan ihan hyvä. Oravanpyörä koitui kohtaloksi.

• Anonyymi00006

'Veera' vois laittaa koko nimen ni kusipäitten ei tarvis luulla et jotain muuta kiinnostelee.

• Anonyymi00007

Kamala. Sätin, kurmuutan ja pieksen aina mun kumppaneita. Ne tuottaa mulle tunteen elämän epätäydellisyydestä, jokainen muuttuu mun kanssa ulkoaohjautuvaksi kynnysmatto tossuksi, jota ei pysty kunnioittamaan tai arvostamaan vaan sitä halveksii ja on pettynyt toiseen kertakaikkisesti.
      https://youtu.be/6EefPcht54c?

• Anonyymi00009

Mulla on siis deittiprofiileissa ollu aivan aina varotus tekstit kolmioineen ja vielä tulee aina kirjallinen selvitys asian laidasta ennen ensi tapaamista tai viimeistään ensi tapaamisella jos ei oo joku sellain huliviliviihde tapaaminen vaan vakavalla asialla siis

• Anonyymi00008

Aivan ihana ja rakastava.

• Anonyymi00010

Vaativa. Ja aina on kaikki huonosti.
      Tyypillinen jenkki muija.

• Anonyymi00011

Mä olen tosi romanttinen, avoin, hellä ja huomaavainen. Osoitan rakkautta sanoin ja teoin, kosketuksella ja läheisyydellä. Tykkään puuhata yhdessä kaikkea ja seikkailla yhdessä. Fyysinen läheisyys on mulle tosi tärkeää. Kaipaan ja haluan antaa hellyyttä ja kosketusta. Kumppani on mulle paras ystävä ja toinen puolikas.

• Anonyymi00012

olen vammainen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      73
      1949
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1219
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1018
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      23
      991
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      89
      695
    6. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      107
      679
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      44
      665
    8. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      652
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      59
      635
    10. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      58
      580
    Aihe