Kas on Pyhiksen Mikit merelle lähteneet
Pikku kaarnapurrellaan
Ja vaik' onkin tuuli vain yltynyt
Mikit laulaa innoissaan:
"Hiuli hei, huoltanyt ei
Merimiehet näin käy merta päin
Hiuli hei, merimiehet ei
Pelkoa tunne ei!"
Ja kun aallot Mikkejä keinuttaa
Kotirannat kauas jää
Oi-voi, mikä kummitus tuolla, HAA
Mikit aivan säikähtää
Hä-hä-hä-hää
Mä oon veeämämpeikko, hä-hä-hä-hää
Tyi-rät-tät-tät-tät-tät-tää
Purtes on heikko, aaltoihin jää
Tyi-rättää-tät, aaltoihin jää Tyi-
rättää oi, oi
Pelkään jo voi, armoa suo vie emoni luo
Oi kiltti Peikko, olen niin heikko
Pelasta auta, oi
Pyhäjärven Mikki Hiiret
10
99
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Ovatko he Laatokalla purjehtineiden laukkuvenäläisten jälkeläisiä?
- Anonyymi00002
Liian lavea oletus sukuharava kysymyksessä.
Lulenpa jotta, nämä merihätä-Mikki Hiiret ovat ihka aitoja per sjalkaisten ja niskakörmysten puhisemia risteytymiä eli rutsasukujen kruunun perillisiä.
27 valtuutetusta ovat sukua keskenään enempi ja vähempi. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Liian lavea oletus sukuharava kysymyksessä.
Lulenpa jotta, nämä merihätä-Mikki Hiiret ovat ihka aitoja per sjalkaisten ja niskakörmysten puhisemia risteytymiä eli rutsasukujen kruunun perillisiä.
27 valtuutetusta ovat sukua keskenään enempi ja vähempi.Mutta 7 on valehtelijan luku ja toteutus ... eteenkin isosuinen.
- Anonyymi00005
Ilmeisesti oikeudenkäynti tulee ainakin hyvinvointitalon laittoman rakentaisen takia.Kuka määräsi sen aloituksen? Lain mukaan hän on virkavastuussa teostaan ja näin ollen tekemänsä vahingon itse maksamaan,
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ilmeisesti oikeudenkäynti tulee ainakin hyvinvointitalon laittoman rakentaisen takia.Kuka määräsi sen aloituksen? Lain mukaan hän on virkavastuussa teostaan ja näin ollen tekemänsä vahingon itse maksamaan,
Mutta missä viipyy isosuisen valehtelija muuttoo? Mukaan mahtuisi laimivia jouhkaajia!
- Anonyymi00007
Hiiret ovat nakertaneet ja syöneet rahakirstuun 10 vuodessa niin suuren aukon, että Iso Liituraitainen Kissa kutsui itse itsensä virallisesti pistämään Hiiret loukkuun!
Johan on aikakin.- Anonyymi00010
Laatokalla Jouhkimow:t ylistävät Putinia!
- Anonyymi00008
Koska Mahti/iso-suinen-toosainen muuttaa??? Ottaako Laimivat mukaansa??? 💩💩💩💩
- Anonyymi00009
Mikki hiiri käynyt lossirannassa lyömässä makkarangrillin ruttuun ja hajottanut kaikki paikat
- Anonyymi00011
Vain lukutaidoton idiootti kävelee hiihtoladulla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092300Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???26954- 71902
- 103896
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha568830- 82728
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik25624- 64606