Nimittäin Tanssi Tomaattienpuristelijoiden Kanssa. TTK on hieno ohjelma.
Jormat, Hannut sun muut puristelijat.
Tänään se alkaa Mtv3:lla
11
54
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Puristelkaa toisianne, sanoi Frank Pappa aikanaan! Mutta vain varovasti ettei mene mehut sukkahousuihin :)
- Anonyymi00004
tää oli hauska :D
- Anonyymi00002
Muistakaa kuitenkin olla varovaisia siellä kun puristelette tomaatteja. Kynsipuristeltu tomaatti ei ole enää välittämistä.
- Anonyymi00003
Jorma Hanurinen heiluttaa kun veturimiehet on jo eläkkeellä
- Anonyymi00006
eix Vähy lykkää jo horsmaa, Merkkari ainaki joi ittensä turpeen alle jo?
- Anonyymi00005
Tanssi Tomaattienpuristelijoiden Kanssa on ensi sunnuntaina cittarin vihannesosastolla, mutta mulla ei ole yhtään tatskoja. Kuka tekee sellaisia leikkitatskoja Porissa, jotka kuluu pois. Jokin tuhrukuva olisi hyvä. Kuva tomaatista on vaikea piirtää. Please neuvoja.
- Anonyymi00007
Joskus oli superman, hämähäkkimies sekä aku ankka purukumeja joissa oli sellainen siirtokuva ihoa varten. Harmi ettei enää ole.Mustakaapu olis varmaan kova sana nykyään kun niitä tulee kadullakin vastaan.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Joskus oli superman, hämähäkkimies sekä aku ankka purukumeja joissa oli sellainen siirtokuva ihoa varten. Harmi ettei enää ole.Mustakaapu olis varmaan kova sana nykyään kun niitä tulee kadullakin vastaan.
Mää oon ihan vaan pahvista leikannu sapluunan ja teipannut ihoon. Sitten vaan suihkuttaa kilikalimaalia.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mää oon ihan vaan pahvista leikannu sapluunan ja teipannut ihoon. Sitten vaan suihkuttaa kilikalimaalia.
Kunpa kaikki muutkin olisivat yhtä taitavia kuin sinä. Voisitko järjestää kurssin kansalaisopistossa jossa opetetaan pahvisapluunatatuointien teko? Kai siihen jotain EU tukiaisiakin voisi hakea.
- Anonyymi00009
Sellainen tuhrukuva kaulassa tai kasvoilla olisi makee, kun puristelee tomaatteja.
T.TTK - Anonyymi00010
Haluaisin nähdä, kun tuomarit puristelee tomaatteja jossakin cittarin vihannesosastolla. Ehkä näen märän unen tästä asiasta ensi yönä ???
T. Jormien Jorma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591160
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust561081Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1141032Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7930- 95904
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5755Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27711Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it191662- 71649
- 73617