yhä korkeat eivätkä en laske ennen kuin korvaukset maksettu! Joka ikinen koira muistuttaa aina stalkkerista ja siksi joka ikinen koira nostaa myös verenpainettani! Se on täysin varmaa etten enää koskaana halua yhtäkään uutta ystävää elämääni! Minusta on kauan tuntunut siltä, ettei minulla saisi olla omia mielipiteitä ollenkaan ja minua yhä pakotetaan pitämään itseäni todella kauan häirinneestä henkilöstä! Miksi kukaan ei ymmärrä sitä kuinka kauan olen voinut hvyin huonosti!
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Yksikään ihminen ei saa enää koskaan lähestyä minua ja jos niin tapahtuu, hän tulee kuulemaan sellaiset sanat, että vamasti ymmärtää pysyä loppuelämän ajan kaukana minusta! Ette ole hyviä ihmisiä, te jotka projektin aloititte, koska ette kysyneet minulta kysymyksiä siitä mikä on minulle tärkeää ja siihen oli ainoa yksi oikea vastaus, saada tehdä töitä minulle hyvin rakkaassa työpaikassa! Teidän takia minä menetin yli kymmenen todella mukavaa työvuotta! Arvatkaa kuinka monia kertoja olen rankkojen vuosien aikana itkenyt niitä ihania työvuosia ja niiden menetystä! Siksi en voi koskaan antaa anteeksi yhdellekään sellaisella henkilölle, joka on ollut mukana ja joka on häirinnyt elämääni yli kymmenen vuoden ajan ja jota olen joutunut pelkäämään vuosien ajan! Stalkkaaminen on laissa rikolliseksi luokiteltua puuhaa ja se saa ihmisen menettämään luottamuksen ja turvallisuuden tunteen pois ja joka kerta ulos lähtiessä olet jo valmiiksi hajalla jo pelkästään siitä ajatuksesta, että joudutko näkemään sen pelottavan stalkkerin taas! Kestää monia vuosia ennen kuin turvallisuudentunne tulee takaisin! STALKKERI EI OLE HYVÄ IHMINEN YHDENKÄÄN SELLAISEN IHMISEN NÄKÖKULMASTA, JOKA ON JOUTUNUT SITÄ KOKEMAAN! Älkää siis enää kertoko stalkkerista mitään minulle, tai muuten menetän elämänhaluni lopullisesti! Ettekä tosiaankaan ymmärrä sitä, kuinka syvästi ahdistavia minulle ovat kaikki ne vuodet, joiden aikana minua on stalkattu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21796Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha528737- 67661
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561