!
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Ainakin välillä ..
- Anonyymi00002
niin kauan kun estää rahan tulia, niitä estetään. ja mennessä lisää.
- Anonyymi00003
veitset hakattu mitä tänne teitte.
- Anonyymi00004
tänne kun mätkåhtöö rahat, teidän ilkeilyt ja juonet menettää merkityksensä. osat vaihtoon, minä voin heittää lanttia.
- Anonyymi00005
sovitaan näin, onko näin että ollaan jo kaks keskiviikkoa nähty?
jutellaanki.- Anonyymi00007
Juteltu kerran.
- Anonyymi00008
taivas, minä oon nähny sua ainakin 3 viikkoa putkeen Jo keskiviikkosin.... miksi en nähny/tajunnu tätä vasta ku nyt...
Love - Anonyymi00009
rahat saat takaisin ja h maksaa isänsä tekoja ja korjaa autoasi. mutta muuten en ikinä ota sinua lähelle petollisten tekoesi takia. olen tässä pakosta, hetken.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092300Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???26954- 71902
- 103896
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha568830- 82728
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik25624- 64606