jakamatonta, hänestä kuoriutuu täydellinen nainen.
Nainen haluaa miellyttää miestään kaikin mahdollisin keinoin.
Ilkeästä eukosta tulee kiltti, ystävällinen, iloinen ihminen.
Kun nainen saa vastarakkautta
14
223
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Pitääkin ottaa joku mahd. veemäinen akka sitten.
- Anonyymi00003
Ei ollut pointti tuo, tuskin se sinusta tykkää. Kiireisiä on kunnon miehet.
- Anonyymi00002
Nonni, nyt se käännyttää sitä sielä sitten 😐
- Anonyymi00004
No se saattaa olla mainos vaa seki
- Anonyymi00005
Luulee vaan että olen ilkeä. En ole. Olen hellä, rakastava, lojaali, arvostava, omistautunut.
Aina voi silti vähän vttuilla.- Anonyymi00009
Kihahtaa lakkiin muute?
- Anonyymi00006
Monien miesten tuntuu olevan todella vaikeaa ymmärtää sitä, että naista ei enää kiinnosta yksikään mies! Kun on jo kauan kestänyt parisuhde takana, se riittää siitä kokemuksena! Miehet luulevat monesti olevansa sellaisia joista naiset voisivat tykätä, mutta siinä he ovat täysin väärässä! Tiedän monia naisia, jotka ovat eron jälkeen todenneet sen, että yksin oleminen on kaikkein parasta elämää! Ja ihan samaan tulokseen tulin minäkin kauan sitten tapahtuneen eroni jälkeen!
- Anonyymi00007
Niinkö luulet onnea ei toimi noin
- Anonyymi00008
No huh. En ole ”ilkeä eukko” vaikka en parisuhteessa olekaan. Älä yleistä omia ongelmiasi muihin naisiin.
- Anonyymi00010
Niinpä, ensin on ne tutorialit ja kaikki1
- Anonyymi00011
Sama pätee kiukkuiseen mieheen, kun hän saa jakamatonta huomiota, hellyyttä ja palvontaa. Miehelle, voi kyllä käydä niin, että hän tuntee itsensä tosi mieheksi, kun kotona on aina valmis kumppani. Seurauksena hän alkaa katsomaan vieraisiin pöytiin, koska kotona on ei tarvitse yrittää, aina saa.
Yhteenvetona, Naisen saa kukoistamaan jakamaton huomio hellyys ja palvonta, mutta onko vastaava miehelle hyväksi. Hän saattaa lähteä kokeilemaan antaako muutkin naiset yhtä helposti, kun oma vaimo, häntä kun ei tarvitse yrittää, hän on aina varma. - Anonyymi00012
Ei se toimi ainakaan minun kohdalla. En halua muuta kuin pelkän ystävän muutaman vuoden ikäerolla!
- Anonyymi00013
Anna sille KiKkiä
- Anonyymi00014
voi mikä märkäuni sinulla 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21796Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha528737- 67661
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561