Dieselin tosi kalliiseen +-2.22€ /l hintaan jo alistuneena en ole enää valittanut siitä koska se hyödytä mitään. Eilen Nesteen asemalla aloitin tankkauksen 120€:lla, mutta keskeytin 50€ kohdalla, kun tajusin, että tankkaan MyDieseliä 2,52€/l. En tiennyt ennestään huippukalliista Uusiutuvasta paistorasvasta keitetystä ilmastoystävällisesta vihreiden lanseeraamasta MyDieselistä ja ajoin vahingossa pumpulle josta sitä tankattiin. Siinä oli kaksi riviä pumppuja peräkkäin, kaksi MyDieselille ja toisessa rivissä kaksi pumppua perälkäin tavalliselle dieselille hintaan 2,22€/l.
Maksoin MyDieselistä 20litrasta 4€ enemmän kuin olisim maksanut tavallisesta dieselistä.
Jatkossa pitää Nesteen asemalla tsekata millä pumpulla saa tavallista dieseliä koska MyDiesel on 30snt/ l kalliimpaa ja merkitys vuositasolla tankatessa on tosi kallista.
Kuoleman sairas kameli paskantakoon Vihreiden puolueen poliitikkojen ja äänestäjien päälle seuraavassa vuosikokouksessa.
Dieselinn hinta
47
472
Vastaukset 47
- Anonyymi00001
Rupesko sulla auto nykimään? Toihan aine homehtuu tankkiin ja vetää kaikki suodattimet tukkoon yhdellä ajokerralla.
- Anonyymi00002
Diisseli on sika kallista. Kun persut voittaa vaalit saadaan euron pensaa.
- Anonyymi00003
Antakaa se luvattu vappusatanen ensin !
- Anonyymi00004
Ei saada euron pensaa niin kauan kun persuedustajat äänestävät omia aloitteitaan vastaan.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei saada euron pensaa niin kauan kun persuedustajat äänestävät omia aloitteitaan vastaan.
Huutista mikä sirkuspuolue!!
- Anonyymi00006
Ostakaa sähköauto älkääkä vinkuko.
- Anonyymi00007
Sittenhän sitä vasta vingutaankin.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sittenhän sitä vasta vingutaankin.
Miksi? Mukava latailla kotona ja käyttää euro per 100 km energian hintaan. Mitä sillä saa, lähes puoli litraa dieseliä!
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Miksi? Mukava latailla kotona ja käyttää euro per 100 km energian hintaan. Mitä sillä saa, lähes puoli litraa dieseliä!
No se auto vinkuu
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
No se auto vinkuu
Ei ainakaan minun sähkäri, paitsi jos polttaa kumia. Kiva oli eilen käydä mökillä, 2 x 25 km, yöllä ladattua halpaa pörssisähköä kului 50 snt edestä.
Siinä oli Renkon St1 asemalla bentsiini 2,059 ja diesel taisi olla karvan yli 2,20 €/l. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei ainakaan minun sähkäri, paitsi jos polttaa kumia. Kiva oli eilen käydä mökillä, 2 x 25 km, yöllä ladattua halpaa pörssisähköä kului 50 snt edestä.
Siinä oli Renkon St1 asemalla bentsiini 2,059 ja diesel taisi olla karvan yli 2,20 €/l.Ethän sä sitä sinne sisälle kuule mene goodmannin parkkihalliin ja anna jonkun muun ajella niin v***u mikä ujellus
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
No se auto vinkuu
Diiseli roksuttaa, rämisee ja käryttää.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ja vinkuu, kun turbo valittaa tuunauksen jäljiltä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00012 kirjoitti:
Niin tekee. En tosin vänkää vastaan autoni äänistä kuten sinä.
- Anonyymi00037
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ai, sä elät vielä 70-luvulla😂😂
- Anonyymi00013
Jesse Puljujärvi on korjannut sähkö- ja hybridi autojen akkuja vaihtamalla vikaantyneen akkukennon tilalle käytetyn varaosan. Nyt sääntösuomi on päättänyt ettei akkuja saa näin korjata, vaan pitää ostaa valmistajan maahantuomana jälleenmyyntiliikkeeltä alkuperäin akkukenno tai uusi akku.
Tämä päätös vaikuttaa monella tavalla uusien sähköautojen suureen arvon alenemaan ja käytettyjen sähköautojen myyntiin, joka sakkaa pahasti vaikka käytettyjen sähköautojen hinnat tulevat romahtamaan tämän lain tulkinnan takia.
Harva uskaltaa Jesse Pulkujärven paljastuksen takia ostaa sähköautoa, koska edessä voi olla kallis 30000-70000€ akkuremontti käytettyyn 15000-30000€ sähköautoon.- Anonyymi00014
Erinomainen kitjoitus! Joka sana on totta ja vihreetön kiriaimilisestti.
- Anonyymi00017
Jesse Puljujärvi pisti pahan käytettyjen sähkö- ja hybridi aitojen myynnille. Myynti sakkaa pahasti ja hintataso romahtaa merkistä ja tyypistä riippumatta.
- Anonyymi00016
Vuotuinen vero siihen päälle :-)))))
- Anonyymi00018
Se hyvä puoli 2,5 euron litrahinnassa on, että avaajan postaama 2,22 €/l tuntuisi jo halvalta.
- Anonyymi00020
Ei mennä mihkään. Edes töihin
- Anonyymi00023
No en todella oo menossakaan.
- Anonyymi00021
Suomi KIINNI JA KUNNOLLA. ONNEA VAAN
- Anonyymi00022
Sähkö vielä vxtun kalliiksi, niin ei liikuta kuin polkupyörällä
- Anonyymi00024
50snt tulee olemaan sähkön normaalihinta datakeskuksien tultua. Hintapiikit ja talvi 1-2€.
Kulut nostavat myös ruoan hinnan vähintään tuplaksi. Kaikki muu teollisuus lähtee Suomesta. - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
50snt tulee olemaan sähkön normaalihinta datakeskuksien tultua. Hintapiikit ja talvi 1-2€.
Kulut nostavat myös ruoan hinnan vähintään tuplaksi. Kaikki muu teollisuus lähtee Suomesta.Joo mut ne lasketaan silti mukaan talouskasvuun ja jälleen yksi onnistuminen nykyhallituksen ceeveehen. Syksyllä tulee työpaikkoja se vaan kun eikös ole jo syksy.
- Anonyymi00026
Persut lupasivat euron pensaa. Nyt se on vuodessa kallistunut euron.
- Anonyymi00027
Persut voivat vaihtaa nimensä Musta valkoiseksi- puolueeksi.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Persut voivat vaihtaa nimensä Musta valkoiseksi- puolueeksi.
Osta peppukipusalvaa vassari. Vassarit ei hallituksiin enää Suomessa pääse.
- Anonyymi00029
Reps!
- Anonyymi00030
Hallitus lupasi 100 000 uutta työpaikkaa. Tuli 100 000 työtöntä lisää.
- Anonyymi00031
Hallitus lupasi euron bensaa kolmen euron bensaa tuli.
- Anonyymi00032
He eivät voi vaikuttaa maailmanmarkkinahintoihin. Onneksi ei koska silloin nekin nousisi.
- Anonyymi00033
Syksyllä tulee työpaikkoja mut ei ehkä vielä kuitenkaan näin alkusyksystä.
- Anonyymi00034
Persut on vuosikausia kovasti vouhkanneet oppositiossa dieselveron poiston puolesta. Varmaan tämä tulossa hallitusohjelmaan jo syksyllä.
- Anonyymi00035
Vxtun persut! Minä en ainakaan äänestä.
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Vxtun persut! Minä en ainakaan äänestä.
Miksi? Petyitkö valintaasi? Oliko heillä niin mukavia lupauksia? Et ole ainoa hoopo. Itse kun en äänestä ollenkaan niin on kiva seurata tätä kiukuttelua.
- Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Miksi? Petyitkö valintaasi? Oliko heillä niin mukavia lupauksia? Et ole ainoa hoopo. Itse kun en äänestä ollenkaan niin on kiva seurata tätä kiukuttelua.
Äänestäminen on kansalaisvelvollisuus. Jos et äänestä et voi valittaa. Jokaiselle löytyy kyllä ehdokas.
- Anonyymi00039
Hallituksen talousarvio lupaa että bensa halpenee ,1,5 senttiä ensi vuonna joten ei kannata tankata nyt vaan odottaa ensi vuoteen on silloin todella halpaa
- Anonyymi00040
Uskotko vielä hallitukseen tai talousarvioihin?
- Anonyymi00041
Historian suurin takinkääntö persulta.
- Anonyymi00042
Ja demarien vappusatanen sxxtana!
- Anonyymi00043
Minulle korotukset on kyllä maksettu Jos sinulle ei ole, niin taidat olla vähän yksinkertainen tai tyhmä. Oletko persu?
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Minulle korotukset on kyllä maksettu Jos sinulle ei ole, niin taidat olla vähän yksinkertainen tai tyhmä. Oletko persu?
Persubpersu persu bersu bensa pensa pensa wää vää eö
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Persubpersu persu bersu bensa pensa pensa wää vää eö
Mitäs kieltä tämä on? Ei arabiankielisiä uutisia, kiitos. Suomeksi kiitos! Lähettäkää heidät takaisin!
- Anonyymi00046
Ei kun vxttu mä en huomannut vappusatasta, kun kuukausittaisessa nettopalkassa on viisi numeroa ennen pilkkua ja kevennykset nostaneet näppiin jäävää noin tonnilla, sorry!
- Anonyymi00047
Se on Garden-tonni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa731545Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää971133Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as291011- 164987
Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30913Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105904Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks55839Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu129804- 29784
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.185760Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93727- 64674
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa48658Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12615- 86580
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191577On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79568- 47510
- 41510
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75507