☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️⛱️⛱️⛱️⛱️💰💃
Aurinkopaneelit kotiin ottaneille karu uutinen: Näin moni pettyi investointiinsa
Moni aurinkopaneelit kotiinsa asennuttaneista koki investoinnin kannattamattomaksi, paljastaa tuore selvitys. Paneeleita myydään aggressiivisesti kotimyynnillä ja kannattavuutta liioitellaanYksittäiset henkilöt mainitsivat, että myyntitilanne oli aggressiivinen ja paneelien asennuksen kannattavuutta liioiteltiin. Myyjän tekninen osaaminen koettiin puutteelliseksi eikä yhteyttä saanut, jos vikoja järjestelmään tuli.
Äänestä
SDP sinun etusi ouolesta
Aurinkopaneelit kotiin ottaneille karu uutinen: Näi
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
💲💲💲💲💲💲Aurinkopaneelit eivät tuota talvella paljoa sähköä, mutta järjestelmä on silti kokonaisuutena kannattava, koska kesän suuri tuotanto kattaa vuoden tarpeen.Miten aurinkopaneelit toimivat talvella?Pieni tuotanto: Joulu- ja tammikuussa sähköä tulee vain muutama prosentti vuosituotannosta.Kylmyys auttaa: Pakkanen ja kylmä ilma parantavat paneelien hyötysuhdetta silloin, kun valoa on tarjolla.Lumi haittaa ja auttaa: Lumipeite estää sähkön tuotannon, mutta maassa oleva lumi heijastaa valoa paneeleihin ja lisää hajasäteilyä.Ei huoltoa: Paneeleita ei tarvitse erikseen puhdistaa lumesta, sillä lumi sulaa tai liukuu pois itsekseen kaltevalta katolta.Järjestelmä päällä: Invertteri ja paneelit pidetään päällä normaalisti läpi talven.Voit lukea tarkempia lukuja kuukausittaisista tuotoista 1KOMMA5° sivustolta.Haluatko tietää:Mikä on kotisi arvioitu vuosisähkönkulutus?Minkä kokoinen aurinkojärjestelmä teille sopisi?
- Anonyymi00002
Tammi 7 kWh. 0,7 €
Helmi. 132 kWh. 1,3€
Maalis. 465.Kwh 4,7 €
Huhti. 721 kWh. 7,2€
Touko. 1932 Kwh 19€
Kesä. 1521. Kwh 15€
Heinä. 1308. Kwh 13€
Elo 1271. Kwh 12€
Syys. 818 Kwh 8€
Loka 473. Kwh 4,7€
Marras. 50. Kwh 0.5€
Joulu. 1,4. Kwh 0,1€Tammi 7 kWh. 0,7 €
Helmi. 132 kWh. 1,3€
Maalis. 465.Kwh 4,7 €
Huhti. 721 kWh. 7,2€
Touko. 1932 Kwh 19€
Kesä. 1521. Kwh 15€
Heinä. 1308. Kwh 13€
Elo 1271. Kwh 12€
Syys. 818 Kwh 8€
Loka 473. Kwh 4,7€
Marras. 50. Kwh 0.5€
Joulu. 1,4. Kwh 0,1€💩💩💩💩💩💩💩
Kokoomus lisännyt huomattavasti köyhyyttä suomessa
Luvauttsuureellisilla vaalipuheilaqn 100 000 uutta työpaikkaa
Mutta tehnyt yli 100 000 työtöntä toimikaan lisää
Mitä hyvää kokoomus on koskaan saanut aikaiseksi suomen kansalle
Sen verran minäkin tajuun
Ei koskaa mitäänMitä hyvää kokoomus on koskaan saanut aikaiseksi suomen kansalle
Sen verran minäkin tajuun
Ei koskaa mitään - Anonyymi00003
Paneelit on kiva harrastus
Ei niin kallis ja jotain hyötyihin saa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3851552Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan831059Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94934Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63849Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49758Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43755- 121725
- 60720
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10658- 37645
- 50616
- 54602
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 45557
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33538Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535- 32531
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85508- 49493
- 80487