Mikä siinä oikein on kun luulette jotta RUK:n olisi jotakin pääsyvaatimuksia ? No ainoa pääsyvaatimus mitä sinne on niin on AUK:n suorittaminen.
Niin no onhan siinä sellainen pikkuriikkisen pikkuinen edellytys jotta on myös älykäs sillä ei RUK:n päästä juoksemalla Cooperin -testissä 4 000 m solmio kaulassa. Siinä älykkyystestissä mikä alokasaikana testataan "rojut" diskataan ja kaikkein älykkäimmät hyväksytään RUK:n.
Neljästäsadasta alokkaasta ainoastaan neljä pääsee RUK:n. Repikääs siitä !
Oletteko nyt aivan tosissanne !
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
ÄO:ni riittäisi hyvin Mensan jäseneeksi ja armeija-aikana minulla oli komppanian toiseksi parhaat pisteet kaikista komppanian saapumiserääni nuoremmista jääkäreistä (1980-luvun alku). Yhtään en edes pinkonut enkä kauheasti yrittänyt. Menin vaan virran mukana. Jos olisin edes vähän yrittänyt niin olisin ollut kirkkaasti paras. Yllätyinkin kun ei tarvinnut lähteä edes AUK:uun. Vanhempana jääkärinä sain sitten komennuksen erikoistehtäviin ja kotiuduin korpraalina. Nykyään alikersantti. P-testi suoritin sitten aikanaan YK koulutuskeskuksessa ja sain ihan hyvät tulokset. Muutaman kerran olin Lähi-idässä rauhanturvaajana ja toimin siellä loppuajan ryhmänjohtajana (yhteensä yli vuoden) ja joukkueen varajohtajana (5kk).
- Anonyymi00002
Riippuu RUK'sta
Lentoreserviupseerikurssille hakeutuu vuosittain noin 600–900 nuorta. Kurssille valitaan nelisenkymmentä oppilasta kuusivaiheisen valintaprosessin jälkeen.- Anonyymi00003
Se on hyvä jos on nykyaikana noin.
Pappa-aikana kun sen aikaisessa rannikkotykistössä lötköilin niin patteristossa oli neljä jaosta ja viisi tupaa kussakin jaoksessa. Kolmasosa joutui AUK:uun ja heistä sitten valittiin vielä jokaiselle linnakkeelle neljä Ratekoon pääsevää reservin upseerin koulutuksen saavaa neroa. Voi niitä aikoja kun oltiin neljä ja puolipäivää Suomenlinnassa ja kaksi ja puolipäivää viikonloppulomilla.
Niin no tietenkin niillä viikonloppulomilla tehtiin tehtäviä sekä myös loppuesitelmää eversteille. En ole ikinä noin kevyissä hommissa ollut kuin ...
Aukkiin joutuu ja Rukkiin pääsee on hyvin tunnettu viisaus joka ei pala tulessakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2481060Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "223822- 98821
- 69706
- 56648
- 91581
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2528Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509