🥹
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Olisi 🥹🫠🤗 mitä tekisit jos nyt seisoisin sun edessä
- Anonyymi00002
😘
- Anonyymi00003
Alkaisin itkemään....
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Alkaisin itkemään....
Taaas 🥹🤧hassu mies
- Anonyymi00005
Et uskalla koska pelkäät rakastuvasi.
- Anonyymi00008
En pelkää enää. Olen jo rakastunut, joskus. Pelkään tuhlaavani aikani ja rakkauteni huonoon henkilöön joka ei sitä koskaan tule ansaitsemaan.
- Anonyymi00006
Ai sitäkö se lause tarkoittaa, että on kiinnostunut jotain vuosisadan romanssia siinä viritellään -mutta miten realistista?
- Anonyymi00007
Ei olisi.
- Anonyymi00009
Me ollaan jo kaikki nähty ja juteltu keskenämme
- Anonyymi00010
Suurinpiirtein kaikki oli huonossa jamassa ja naiset halaili tyynyjä ja haikaili unelmamiesten perään, jotka katto suoraan sitä siinä vieressä
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Suurinpiirtein kaikki oli huonossa jamassa ja naiset halaili tyynyjä ja haikaili unelmamiesten perään, jotka katto suoraan sitä siinä vieressä
Kun mä osotin niitä ja olin sillee "tossa ne on!!" Nii pari naista käveli suoraan mielisairaalaan, siitä pisteet himaan
- Anonyymi00012
Joo, vähintään nelikanta keskustelu.
- Anonyymi00013
Pystynkö koskaan katsomaan kuunvalaisemaa yksinäistä paikkaa käymättä läpi samaa ajatusta. Mitähän miettisin, mitähän kävisin läpi, jos joskus istahtaisin täydenkuun aikaan puistonpenkille. Ihmiset kiirehtii läpi elämän, eikä mullakaan ole aikaa tehdä niin. Eikä sullakaan.
- Anonyymi00014
On mulla, ja todellakin on.
- Anonyymi00015
ootte jäänyt jo kiinni, koko porukka.
- Anonyymi00016
Minäkin haluun tietää.
- Anonyymi00017
Tuo varmaan ensin kaikista tärkeintä, jos meinaa edetä jossain.
- Anonyymi00018
Pysy vaan omien joukossa
- Anonyymi00019
Tärkeintä on kuitenkin päästä kiristäjistä eroon.
- Anonyymi00020
Ei oo mitään juteltavaa tai nähtävää iteppähän pelleilit joka kerta sen takia sen pilasit oma vikasi enää ei tarvi vinkua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 52925
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍104891Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15806Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,3750- 67624
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1614Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it185579- 56561
- 70543
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24516