Mies, luulitko minua oikeasti narsistiksi?

Anonyymi-ap

Tuli vaan mieleen yhdestä asiasta, joka on vähän randomi ja saattaa olla vaan omaa vainoharhaisuutta.

11

231

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ainakin sellainen ihminen joka ei osaa tai halua antaa mitään itsestään, on vähintään itsekäs ihminen.

• Anonyymi00002

Mitäköhän se kuuluisa itsestään antaminen on?

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Mitäköhän se kuuluisa itsestään antaminen on?

Ylipäätään mitä tahansa. Narsisti tai hyvin itsekäs ihminen osaa vain ottaa toisilta antamatta mitään toisille.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ylipäätään mitä tahansa. Narsisti tai hyvin itsekäs ihminen osaa vain ottaa toisilta antamatta mitään toisille.

Toivottavasti et ole eräs mies joka
        Näkee ruikutuksen aihetta kaikessa muussa paitsi siinä mitä sä itse teet.
        Eräiltä tuntuu puuttuva itsekritiikki
        Täysin kun on tullu totuttua kaikenmaailman perseen pussaajiin kun on ollu vain kiva elämä

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Toivottavasti et ole eräs mies joka
        Näkee ruikutuksen aihetta kaikessa muussa paitsi siinä mitä sä itse teet.
        Eräiltä tuntuu puuttuva itsekritiikki
        Täysin kun on tullu totuttua kaikenmaailman perseen pussaajiin kun on ollu vain kiva elämä

Ei tarvitse olla kuin realisti. Esim. jos rehellisyys ja luotettavuus on aivan toista luokkaa kuin ympäristön ihmisissä, itsekritiikkiä on nimenomaan huomata se ja nähdä tilanne realistisesti ja oikeudenmukaisesti. Se on sitä inhimillisyyttä, jota toivoisi kaikilla olevan.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Antaisin jotakin, jos se pystyttäisiin ottaa vastaan. Vastaantuleminen on valitettavasti niin tympeää narsistiksi haukkumista ettei voi mitään muutakaan esittää kuin mitä halutaan esittävän…

• Anonyymi00008

Tai sitten vain kovia kokenut ja menettänyt otteen parempaan eloon hetkeksi? Luottamus.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Sellaisiahan juoruperseetkin ovat, että osaavat vain ottaa itselleen hyvää ja antaa muille paskaa takaisin.

• Anonyymi00007

En luullut vaan tiesin.

• Anonyymi00009

No ei ois kyl esim vapaudenriistosta menny

• Anonyymi00011

Se on ollut tiedossa jo alusta asti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1348
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      727
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      659
    4. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      49
      640
    5. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      618
    6. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      79
      614
    7. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      47
      591
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      568
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      50
      563
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      190
      551
    Aihe