Kaikki.
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Mua ei. Kun ajattelee näin, että elämää piti olla jäljellä vielä, mutta nyt se äkisti kutistuu lyhyemmäksi kuin odotin, saa tuntumaan toisenlaiselta.
- Anonyymi00011
Sitä on liikkeellä? Maailmalla tapahtuu ikäviä asioita, pelot ja harmitus kasvaa ja ärsyttää?- sivusta.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sitä on liikkeellä? Maailmalla tapahtuu ikäviä asioita, pelot ja harmitus kasvaa ja ärsyttää?- sivusta.
Tulehdus tai oikeastaan tulehdukset jyllää eikä tietoakaan lääkäriin pääsystä. Siihen on syynsä. Näillä sitä kuitenkin mennään. Valmiina joka lähtöön. Toivottavasti pätee myös toiseen suuntaan tuo lause. Huomio tähän, että en feikannut. Ei tarvinnut. Kaikki tiesivät, koska olin tästä jo maininnut muutamaan otteeseen, kukaan ei silti vaivautunut tekemään asioille mitään.
- Anonyymi00002
Tästä tulee hyvä päivä, ei ärsytä mikään😃
- Anonyymi00006
😀 Jee!
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
😀 Jee!
Mee töihin
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mee töihin
Monesko tunti aikaarahaa menossa esim ihan vaan tänää? Sivusta
- Anonyymi00003
Ja röihin on taas lähdettävä.
- Anonyymi00004
Piupali Paupali 🎵
- Anonyymi00005
Mitäpä jos kateltais vaan toisiamme + perustelut oli minä joskus 5 vuotta sitte
- Anonyymi00007
Aijaa...onko se vihje? Naiset eivät tee aloitteita...niin opetti minua isäni
- Anonyymi00008
kun vain saisi olla rauhassa koko ajan, aina on jotain asioita asioiden peräänkin hoidettavana...
- Anonyymi00009
asioita, päivämääriäja kellonaikoja milloin mitäkin, kuin jotkut jatkuvalla syötöllä tulevat uutisetkin
.
- Anonyymi00013
Kaikki on ihan katki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132351Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???321235- 106973
- 71942
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha629933- 48865
- 88798
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 70676
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31666