Muutes hyvä mut tää yks marjamaija } pilaa koko ohjelman🤮
Vastaukset 25
- Anonyymi00001
Ketä tarkoitat??kun nään yhden marjojen Kaa...
- Anonyymi00002
Sitä varmaankin Vartialan mansikka muijaa..
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sitä varmaankin Vartialan mansikka muijaa..
Tuli sama mieleen,mikä siin ärsyttää Kun se ärsytti kyllä minnuukin.Positiivistä oli suhtautuminen työntekijöihin
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tuli sama mieleen,mikä siin ärsyttää Kun se ärsytti kyllä minnuukin.Positiivistä oli suhtautuminen työntekijöihin
Liian imelä tyyli esittää itseään ja liikaa hehkuttaa nyt löyty ukko toisen tähteestä....
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Liian imelä tyyli esittää itseään ja liikaa hehkuttaa nyt löyty ukko toisen tähteestä....
Eka kierroksella tämän nykyisen rakkaan ex oli paras ystävä…nyt ei häntä näy enää
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eka kierroksella tämän nykyisen rakkaan ex oli paras ystävä…nyt ei häntä näy enää
Juu olen miettinyt samaa.mut mitäpä tuo minulle kuuluu.Lapinlahen automaalari kuulema
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Taas lööpissä Ismon kaa. Ukkoja kusettava ämmä.
- Anonyymi00008
Ismon??se jokako oli maajusseissa kävi niin kuumana häneen.Iisalamesta.??No omia asioitaan mutta julkisia kun julkisuudessa ovat.Ihniset lukee lehtiä ja nettiä.
- Anonyymi00009
Ismohan se. Olikin vähän liian kuumaa ja imelää.
- Anonyymi00010
Noo ...Lapinlahti taas mainittiin eilen ja kuvaakin sieltä taisi olla .Oliko joku kuvissa ihan ite??ei tvkameraa voi jännittää, tämä ollut paristi asiaohjelmassa. Saa nähdä miten nuo nyk.maajudet löytääkö ne kumppanin???Hyviä persoonia kaikki .
- Anonyymi00011
Muistaako kukaan Lapilahdella. Kenen kanssa Tarja seursteri / asui 90 luvun alussa. Oli varattu mies 3 lasta.
- Anonyymi00012
Kyllä muistetaan mutta ei huudella. Se on mennyttä aikaa ja vilkkaalla tytöllä oli aina jotain uutta koettavaa. Seuraan sivusta vieläkin silloin tällöin missä mennä tohottaa.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kyllä muistetaan mutta ei huudella. Se on mennyttä aikaa ja vilkkaalla tytöllä oli aina jotain uutta koettavaa. Seuraan sivusta vieläkin silloin tällöin missä mennä tohottaa.
Kyllä on rauhaton sielu. Sai taas kusetettavakseen uuden uhrin. Kun työt on tehty niin ukko vexks.
- Anonyymi00013
Liekkö ADHD.vaikko mikä lie🤔
- Anonyymi00015
Rasittava kanttura
- Anonyymi00016
Juu enemmännii ku rasittava .
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Juu enemmännii ku rasittava .
Marjamaijalla on tukka aina sikinsokin, eikö voisi pitää
vaikka lippistä tai huivia ulkotöissä. - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
vaikka lippistä tai huivia ulkotöissä.Jos sillä ei oo varaa käyvä parturissa!
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
vaikka lippistä tai huivia ulkotöissä.Kyl ku erehtyy kattoo nuita juutube videoita on kyl ärsyttävää katseltavaa mut eipä ole pakko katsella. Kyl osaa ukolla töitä teettää kun työt on tehty. Sit gud bai
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kyl ku erehtyy kattoo nuita juutube videoita on kyl ärsyttävää katseltavaa mut eipä ole pakko katsella. Kyl osaa ukolla töitä teettää kun työt on tehty. Sit gud bai
Aika sinisilmäinen on mies kun antaa jatkuvaan ämmän komennella työn tekoon
- Anonyymi00021
Nytkö sitä on ruvennu väsyttämään. Siinä maajussit ohjelmassa sano, että ei jää koskaan eläkkeelle, eikä pysähy🤔
- Anonyymi00022
Oisko sänky hommat mielessä jos entiset merkit paikkansa pitävät 🤭
- Anonyymi00023
OnlyFans on vielä kokeilematta. Kyseli vinkkejä yhdellä fideolla. On ollu jo tv.ssä ja nuohonnu,mutta ei vielä riitä. Vois ottaa mallia Susanna Penttilästä.
- Anonyymi00024
Taitaa entiset poikakaverit tänne kirjotella. Kai niistä joku on vielä elossa🙄
- Anonyymi00025UUSI
Oliko se joku linnan vekula,se 3.n lapsen isä🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3051205Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan71855Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61783- 120663
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38652Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt41646- 50596
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.49565Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94535- 45527
- 36512
- 32511
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48505Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain78463Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8437Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9436- 77432
- 19427
Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21401En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o26384