Kaunein Syysmuistosi

doctrine

Se yksi ylitse muiden.

Itselläni taitaa olla se kun olin töissä Ibizalla 2001, hotelli oli mennyt jo sesongin jälkeen kiinni ja olin siellä vielä viimesenä turvallisuudesta vastaavana. Ja sitten eräänä aurinkoisena päivänä laitoin Roger Sanchez - Another Chancen täysillä soimaan ja menin nojailemaan parvekkeen kaiteeseen, katsomaan kaukaisuuteen ja sitten lähdinkin uima-altaan reunalle ja koko hotellissa ei ollut ketään muuta kuin minä :)

sen jälkeen se kappale on aina kulminoitunut siihen hetkeen. loistavaa. se hetki oli täydellinen. :)

8

536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nani65

      piti oikein alkaa miettimään menneisyyttä! Onhan siellä paljon upeita muistoja, mutta mikä tuli mieleen juuri nyt ylitse muiden:

      Muutama vuosi sitten näin maailman komeimman ja karismaattisimman miehen. Katsoin häntä hetken ( muutaman sekunnin) eikä hän huomannut minua! Ajattelin, että jos en tuota miestä saa, en tarvitse ketään muutakaan. Muutaman tunnin päästä tämä mies käveli luokseni ja kysyi: oletko sinä tänään minun? Vastasin: jos sinä olet huomenna minun! Siitä alkoi meidän ikuinen ystävyytemme ja vielä tänä päivänä meillä on mielentön henkinen yhteys!

    • Tommi

      uinti yksin Etelä-Kiinan meressä.

    • Aurora-30

      taitaa olla jo muutaman vuoden takaa. Olin juuri muutama viikko sitten rakastunut tulisesti ja eräänä yönä tai oikeastaan aamuyöstä hän sitten vei minut meren rantaan ja siellä ensimmäisen kerran.........

      • maailmasi

        Panemisen ympärillä?

        Kaikista tuotoksistasi päätellen olet provo.
        Kuva galleriassa ei ole omasi:)


      • tuota auroraa
        maailmasi kirjoitti:

        Panemisen ympärillä?

        Kaikista tuotoksistasi päätellen olet provo.
        Kuva galleriassa ei ole omasi:)

        Lyhytsananen hyypiö.


      • tuota auroraa kirjoitti:

        Lyhytsananen hyypiö.

        vaan olla kateellisia,kun tuolle auroralle on luoja suonut kauniin ulkomuodon??


    • suolta tulevassa kirpeässä usvassa oman kodin pihalla...olimme juuri katsoneet jonkin Lännen elokuvan ja veljeni otti trumpetin ja soitti "Intiaanin lemmenkutsun". Ääni kajahteli tuossa syysusvassa komeasti...kylmät väreet tulevat vieläkin ....

      • mari

        ja sain koiran huollettavakseni allergiaperheestä. Kuljimme kaikki kelit pitkiä lenkkejä. Märät syksyiset lehdet maassa, raikas ilma, vesisadetta..Myöhäiset ilta/ yölenkit olivat upeimpia, kun kadut kiilsivät märkinä ja mennä teputettiin koiran kanssa. Päivisin kävimme joka päivä metsälenkillä. Minä poimin lasten kanssa sieniä ja marjoja ja koiruus juoksenteli elämäniloisena edessuntaas.
        Sen jälkeen on tullut eteen upeita syysmyrskyjä meren rannalla, mutta kokonaisuutena tuo yksi syksy nousee pintaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe