Kaunein Syysmuistosi

doctrine

Se yksi ylitse muiden.

Itselläni taitaa olla se kun olin töissä Ibizalla 2001, hotelli oli mennyt jo sesongin jälkeen kiinni ja olin siellä vielä viimesenä turvallisuudesta vastaavana. Ja sitten eräänä aurinkoisena päivänä laitoin Roger Sanchez - Another Chancen täysillä soimaan ja menin nojailemaan parvekkeen kaiteeseen, katsomaan kaukaisuuteen ja sitten lähdinkin uima-altaan reunalle ja koko hotellissa ei ollut ketään muuta kuin minä :)

sen jälkeen se kappale on aina kulminoitunut siihen hetkeen. loistavaa. se hetki oli täydellinen. :)

8

529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nani65

piti oikein alkaa miettimään menneisyyttä! Onhan siellä paljon upeita muistoja, mutta mikä tuli mieleen juuri nyt ylitse muiden:

Muutama vuosi sitten näin maailman komeimman ja karismaattisimman miehen. Katsoin häntä hetken ( muutaman sekunnin) eikä hän huomannut minua! Ajattelin, että jos en tuota miestä saa, en tarvitse ketään muutakaan. Muutaman tunnin päästä tämä mies käveli luokseni ja kysyi: oletko sinä tänään minun? Vastasin: jos sinä olet huomenna minun! Siitä alkoi meidän ikuinen ystävyytemme ja vielä tänä päivänä meillä on mielentön henkinen yhteys!

• Tommi

uinti yksin Etelä-Kiinan meressä.

• Aurora-30

taitaa olla jo muutaman vuoden takaa. Olin juuri muutama viikko sitten rakastunut tulisesti ja eräänä yönä tai oikeastaan aamuyöstä hän sitten vei minut meren rantaan ja siellä ensimmäisen kerran.........

• maailmasi

Panemisen ympärillä?

Kaikista tuotoksistasi päätellen olet provo.
        Kuva galleriassa ei ole omasi:)

• tuota auroraa
        maailmasi kirjoitti:

Panemisen ympärillä?

Kaikista tuotoksistasi päätellen olet provo.
        Kuva galleriassa ei ole omasi:)

Lyhytsananen hyypiö.

• tuota auroraa kirjoitti:

Lyhytsananen hyypiö.

vaan olla kateellisia,kun tuolle auroralle on luoja suonut kauniin ulkomuodon??

• suolta tulevassa kirpeässä usvassa oman kodin pihalla...olimme juuri katsoneet jonkin Lännen elokuvan ja veljeni otti trumpetin ja soitti "Intiaanin lemmenkutsun". Ääni kajahteli tuossa syysusvassa komeasti...kylmät väreet tulevat vieläkin ....

• mari

ja sain koiran huollettavakseni allergiaperheestä. Kuljimme kaikki kelit pitkiä lenkkejä. Märät syksyiset lehdet maassa, raikas ilma, vesisadetta..Myöhäiset ilta/ yölenkit olivat upeimpia, kun kadut kiilsivät märkinä ja mennä teputettiin koiran kanssa. Päivisin kävimme joka päivä metsälenkillä. Minä poimin lasten kanssa sieniä ja marjoja ja koiruus juoksenteli elämäniloisena edessuntaas.
        Sen jälkeen on tullut eteen upeita syysmyrskyjä meren rannalla, mutta kokonaisuutena tuo yksi syksy nousee pintaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      127
      2832
    2. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      56
      1855
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      80
      1795
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      297
      1733
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      20
      1624
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      29
      1312
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      29
      1299
    8. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      111
      1176
    9. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1092
    10. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1052
    Aihe