Se yksi ylitse muiden.
Itselläni taitaa olla se kun olin töissä Ibizalla 2001, hotelli oli mennyt jo sesongin jälkeen kiinni ja olin siellä vielä viimesenä turvallisuudesta vastaavana. Ja sitten eräänä aurinkoisena päivänä laitoin Roger Sanchez - Another Chancen täysillä soimaan ja menin nojailemaan parvekkeen kaiteeseen, katsomaan kaukaisuuteen ja sitten lähdinkin uima-altaan reunalle ja koko hotellissa ei ollut ketään muuta kuin minä :)
sen jälkeen se kappale on aina kulminoitunut siihen hetkeen. loistavaa. se hetki oli täydellinen. :)
Kaunein Syysmuistosi
8
536
Vastaukset
- Nani65
piti oikein alkaa miettimään menneisyyttä! Onhan siellä paljon upeita muistoja, mutta mikä tuli mieleen juuri nyt ylitse muiden:
Muutama vuosi sitten näin maailman komeimman ja karismaattisimman miehen. Katsoin häntä hetken ( muutaman sekunnin) eikä hän huomannut minua! Ajattelin, että jos en tuota miestä saa, en tarvitse ketään muutakaan. Muutaman tunnin päästä tämä mies käveli luokseni ja kysyi: oletko sinä tänään minun? Vastasin: jos sinä olet huomenna minun! Siitä alkoi meidän ikuinen ystävyytemme ja vielä tänä päivänä meillä on mielentön henkinen yhteys! - Tommi
uinti yksin Etelä-Kiinan meressä.
- Aurora-30
taitaa olla jo muutaman vuoden takaa. Olin juuri muutama viikko sitten rakastunut tulisesti ja eräänä yönä tai oikeastaan aamuyöstä hän sitten vei minut meren rantaan ja siellä ensimmäisen kerran.........
- maailmasi
Panemisen ympärillä?
Kaikista tuotoksistasi päätellen olet provo.
Kuva galleriassa ei ole omasi:) - tuota auroraa
maailmasi kirjoitti:
Panemisen ympärillä?
Kaikista tuotoksistasi päätellen olet provo.
Kuva galleriassa ei ole omasi:)Lyhytsananen hyypiö.
tuota auroraa kirjoitti:
Lyhytsananen hyypiö.
vaan olla kateellisia,kun tuolle auroralle on luoja suonut kauniin ulkomuodon??
suolta tulevassa kirpeässä usvassa oman kodin pihalla...olimme juuri katsoneet jonkin Lännen elokuvan ja veljeni otti trumpetin ja soitti "Intiaanin lemmenkutsun". Ääni kajahteli tuossa syysusvassa komeasti...kylmät väreet tulevat vieläkin ....
- mari
ja sain koiran huollettavakseni allergiaperheestä. Kuljimme kaikki kelit pitkiä lenkkejä. Märät syksyiset lehdet maassa, raikas ilma, vesisadetta..Myöhäiset ilta/ yölenkit olivat upeimpia, kun kadut kiilsivät märkinä ja mennä teputettiin koiran kanssa. Päivisin kävimme joka päivä metsälenkillä. Minä poimin lasten kanssa sieniä ja marjoja ja koiruus juoksenteli elämäniloisena edessuntaas.
Sen jälkeen on tullut eteen upeita syysmyrskyjä meren rannalla, mutta kokonaisuutena tuo yksi syksy nousee pintaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483