Kaunein Syysmuistosi

doctrine

Se yksi ylitse muiden.

Itselläni taitaa olla se kun olin töissä Ibizalla 2001, hotelli oli mennyt jo sesongin jälkeen kiinni ja olin siellä vielä viimesenä turvallisuudesta vastaavana. Ja sitten eräänä aurinkoisena päivänä laitoin Roger Sanchez - Another Chancen täysillä soimaan ja menin nojailemaan parvekkeen kaiteeseen, katsomaan kaukaisuuteen ja sitten lähdinkin uima-altaan reunalle ja koko hotellissa ei ollut ketään muuta kuin minä :)

sen jälkeen se kappale on aina kulminoitunut siihen hetkeen. loistavaa. se hetki oli täydellinen. :)

8

530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nani65

piti oikein alkaa miettimään menneisyyttä! Onhan siellä paljon upeita muistoja, mutta mikä tuli mieleen juuri nyt ylitse muiden:

Muutama vuosi sitten näin maailman komeimman ja karismaattisimman miehen. Katsoin häntä hetken ( muutaman sekunnin) eikä hän huomannut minua! Ajattelin, että jos en tuota miestä saa, en tarvitse ketään muutakaan. Muutaman tunnin päästä tämä mies käveli luokseni ja kysyi: oletko sinä tänään minun? Vastasin: jos sinä olet huomenna minun! Siitä alkoi meidän ikuinen ystävyytemme ja vielä tänä päivänä meillä on mielentön henkinen yhteys!

• Tommi

uinti yksin Etelä-Kiinan meressä.

• Aurora-30

taitaa olla jo muutaman vuoden takaa. Olin juuri muutama viikko sitten rakastunut tulisesti ja eräänä yönä tai oikeastaan aamuyöstä hän sitten vei minut meren rantaan ja siellä ensimmäisen kerran.........

• maailmasi

Panemisen ympärillä?

Kaikista tuotoksistasi päätellen olet provo.
        Kuva galleriassa ei ole omasi:)

• tuota auroraa
        maailmasi kirjoitti:

Panemisen ympärillä?

Kaikista tuotoksistasi päätellen olet provo.
        Kuva galleriassa ei ole omasi:)

Lyhytsananen hyypiö.

• tuota auroraa kirjoitti:

Lyhytsananen hyypiö.

vaan olla kateellisia,kun tuolle auroralle on luoja suonut kauniin ulkomuodon??

• suolta tulevassa kirpeässä usvassa oman kodin pihalla...olimme juuri katsoneet jonkin Lännen elokuvan ja veljeni otti trumpetin ja soitti "Intiaanin lemmenkutsun". Ääni kajahteli tuossa syysusvassa komeasti...kylmät väreet tulevat vieläkin ....

• mari

ja sain koiran huollettavakseni allergiaperheestä. Kuljimme kaikki kelit pitkiä lenkkejä. Märät syksyiset lehdet maassa, raikas ilma, vesisadetta..Myöhäiset ilta/ yölenkit olivat upeimpia, kun kadut kiilsivät märkinä ja mennä teputettiin koiran kanssa. Päivisin kävimme joka päivä metsälenkillä. Minä poimin lasten kanssa sieniä ja marjoja ja koiruus juoksenteli elämäniloisena edessuntaas.
        Sen jälkeen on tullut eteen upeita syysmyrskyjä meren rannalla, mutta kokonaisuutena tuo yksi syksy nousee pintaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      156
      2548
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      839
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe